Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
titleÇağrı Kuyruğu

Çağrı kuyruğu gelen çağrıların görüntülendiği ekrandır. Kullanıcı o sırada ip santrali meşgul ise santral meşgul ikonu kırmızı olarak görüntülenir. ikonuna tıklanır ve çağrı kuyruğu liste ekran görüntülenir.

Expand
titleÇağrı Kuyruğu Liste Ekranı

Çağrınızı kaydınızı kapatmadıysanız, çağrı kuyruğundan ilgili çağrının detayına gitmek istediğinizde işlemin tamamlanması istenir. 

Expand
titleAçık Çağrı Kaydı

Çağrıyı anlık karşılayamadığınız durumda ise çağrı kuyruğundan biriken çağrı bilgisine tıklandığında ilgili aksiyon oluşumu açılır.

Warning
titleBilgilendirme

Logo CRM ile IP santral uygulama entegre sağlayan firmalar bulunmaktadır. NetGSM ve Karel ip santral entegrasyonu sağlamaktadır. NetGSM veya Karel ile yapılacak entegrasyon için Tanımlar→ Diğer→ IP Santral Ayarları detay bilgileri girmeniz gerekir.