Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
Panel
titleIP Santral

IP santral ayarlamaları için Logo CRM üzerinde bir kaç adım ile aktif edilir. 


I. Aşama :

Proje ve Uyarlama araçları → Sistem Tercihleri → 27. parametre IP santral entegrasyonu aktif olsun işaretlenir.

Expand
titleSistem Tercihleri - 27.Parametre

II. Aşama

Logo CRM arayüzünde "Tanımlar> Diğer> IP Santral Ayarları" menüsünden IP santral aktif edilir. IP Santral ayarları sırasında IP santral türü ‘genel’ ve aktif butonunu işaretlemek yeterlidir.

Expand
titleTanımlar>Diğer>IP Santral Ayarları

III. Aşama

Logo CRM arayüzünde Tanımlar → Güvenlik → Kullanıcılar ekranından IP santral bilgileri girilir. 

Tip
titleBilgilendirme

Her bir kullanıcı için ip santral agent id, ip santral dahili bilgisi ve arama geldiğinde aksiyon seçimini yapmalısınız. IP santralden çağrı geldiğinde; hangi kullanıcının hangi dahili ile eşlemesi sağlanır. Kullanıcı aksiyon bilgisi (keypress) seçenekleri ile çağrıyı karşılar.

Expand
titleTanımlar > Güvenlik > Kullanıcılar

Image Removed

Image Added

Arama Geldiğinde Aksiyon (Keypress)

Keypress oluşturmak için öncelikle j-Son yapısına ihtiyaç duyulur. Keypress 'lerin karşılığındaki numaralar arama geldiğindeki aksiyonları oluşturur.

Expand
titleÖrnek J-SON yapısı

Örnek J-Son yapısı

{

"callUniqueId": "A000001",

"extension": "911",

"agentId": "911",

"callerId": "5322112017",

"keypress":"1"

}


1- Arayan firma/kişiyi popup ekranda göster

Örnek J-Son yapısında keypress “1” yani "Arayan firma/kişiyi popup ekranda göster" olduğu durumda, firma veya kişi kartını ekranda görüntülemesini sağlar.

Expand
titleArayan Firma/Kişi Kartının Popup Görünümü

Image Added

Tip
titleBilgilendirme

Keypres =1 olarak belirlenirse, sadece firma veya kişi kartını görüntüler herhangi bilgi ekleme veya düzeltme işlemi yapılmaz.