Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
titleLogoCRMAdaptationTools | Güncel Versiyon Kontrolü

Tiger ERP 'den Logo CRM' e Karma Koli Stoklu Aktarımı ve Bileşen Bilgilerinin Görüntülenmesi

Tiger ERP de Karma koli (KK) malzeme türü olan ürün içerisinde 'Karma Koli Satırları' menü başlığı altında karma koli ve satır bilgisi olan ürünler görüntülenir.  

Expand
titleTiger ERP Karma Koli

Karma koli ile ürün görüntüleme veya ekleme işleminden sonra ilgili ürünü Logo CRM 'e senkron edilir veya ilgili ürün/malzeme kartı açılır.

Expand
titleLogo CRM Karma Koli Ürünü

Tiger ERP' den Logo CRM' e karma koli (kk) olarak belirlediğiniz ürünü görüntülemek için İşlemler → ERP → ERP karma koli bileşenleri seçeneğine tıklayın. 

Expand
titleTiger ERP Karma Koli Bileşen Bilgisi

Tip
titleBilgilendirme

Eğer farklı malzeme türündeki ürünü işaretlerseniz. İşaretler menü başlığı altında ERP → ERP karma koli bileşenleri butonu pasif gelecektir.

Expand
titleTiger ERP Karma Koli Bileşen Bilgisi

Logo CRM Karma Koli Bileşenleri

ERP karma koli bileşenleri butonu tıklanır ve (KK) koli olan ürüne ait Tiger ERP karma koli satırları görüntülenir. Görüntülenen yapıda malzeme kodu, malzeme açıklaması, miktar, dağılım fiyatı ve dağılım (%) görüntülenir.

Expand
titleTiger ERP Karma Koli Bileşenleri

Tip
titleBilgilendirme

Tiger ERP' de tanımlanan bileşenlerin Logo CRM içinde çeşitli ekranlara eklenen menüler ile gösterilmesi sağlanmıştır. Eklenen menü sadece karma koli stokları için aktif getirildi.

Eklenen Menüler;

  • Ürünler liste ve detay ekranı
  • Teklif - ürünler sekmesi ürünler Grid ekranı
  • Teklif - ürün ekleme ekranı
  • Teklif - ürün ekranı

Logo CRM' den Tiger ERP 'ye Sipariş Aktarımı

Teklifler menüsünden yeni teklif açılır ve ilgili ürün (karma koli) teklif ürüne eklenir ve Tiger ERP 'ye sipariş aktarımı (irsaliye veya satış ) sağlanır.

Expand
titleTiger Satış Siparişi

Image Added

Image Added

Panel
titleServisler menü

LogoCRMAdaptationTools | Servisler Menü

Servis İşlemleri Formuna context menü içerisindeki servisler kısmından ulaşılabilir.



 Logo CRM IIS Servislerinin (Logo CRM Web, Logo CRM Integrator, Logo CRM Rest) kontrolü sağlanmıştır. Servisler çoklu veya tekli olarak durdurup, başlatılabilir veya yeniden başlatılabilir hale getirilmiştir.


Form açıldığında otomatik olarak hepsi seçilmiş halde gelir. Kullanıcılar eğer isterlerse sağ üst taraftaki hepsini seç kaldır butonunu da kullanabilirler.



...