Page History
...
Panel | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||
4- Mobil Cihaz Liste EkranıAmaç Bildirim kurallarında Mobil bildirim seçeneğinin işaretlenmesi ile bildirim kurallarının işlenip Teklif, Destek Kayıtları, Aktivite, Fırsat, Görev için ekle, sil, güncelle işlemlerinde mobilden işlem yapıldığında bildirim alınması sağlanması.Logo Crm web ve mobil kullanıcıları Mobil Push Notification gönderimi için uygulamayı açıldığında, mobil cihazların gösterilmesi Kullanımı Logo CRM Mobil uygulamasına giriş yapılır. Uygulamaya giriş yapan cihazın bilgilerini alır ve "Mobil Cihaz Listesi" ekranında gösterir. Mobil cihaz listesi, Tanımlar→ Mobil Cihaz listesi menüsünde yer alır.
Kullanıcı "..." altındaki seçenekleri listeler. "Cihaz Token" seçeneğine tıklar. Cihaz token bilgisini pop-up penceresinde görüntüler. Pop-up penceresindeki "Tamam" butonuna tıklar. Pop- up penceresini kapatır.
Kullanıcı, "Eşleştirmeyi kaldır" seçeneğine tıklarsa, kullanıcıyı aktif durumdan pasif duruma çeker. "Mobil Cihaz Listesi" ekranında ilgili cihazı göstermez.
Mobil Push Notification için Mobil Uygulamada Bildirim Ayarlarının Girilmesi Mobil uygulamada "Bildirim Ayarları" sekmesi açılmıştır. Bildirim ayarları Mobil uygulama içerisinde hangi modüller için bildirim olarak alınmak istendiği seçilir. Kullanım Kullanıcı, uygulama giriş ekranındaki Ayarlar ikonuna tıklar. Ayarlar bölümündeki "Bildirim Ayarları" sekmesine tıklar. "Bildirim Ayarları" ekranını görüntüler. "Bildirim Ayarları" ekranındaki modül başlıklarının yanındaki açma tuşuna tıklar. Ayarlar ekranı Bildirim ayarlarından Teklif, Destek kaydı, Görev, Aktivite ve Fırsat menüleri için bildirim ayarları görüntülenir, bildirim alınmak istediğinde buton aktif edilmesi gerekir.
|
Panel | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| |||||||||||||||||
5- Bildirimlerin Mobil Uygulamaya Gönderilmesi - Mobil Push NotificationAmaç Logo Crm web ve mobil kullanıcıları Mobil Push Notification gönderimi için uygulamayı açan mobil cihazların gösterilmesiBildirim kurallarında Mobil bildirim seçeneğinin işaretlenmesi ile bildirim kurallarının işlenip Teklif, Destek Kayıtları, Aktivite, Fırsat, Görev için ekle, sil, güncelle işlemlerinde mobilden işlem yapıldığında bildirim alınması sağlanması. Kullanımı Logo Crm Mobil V2 uygulamasına bildirim gönderilebilmesi için öncelikle telefondaki Uygulama bildirimleri kısmında bildirim alma seçeneğinin açık olması gerekmektedir. Logo Crm Mobil V2 uygulamasını kullanan kullanıcılar; Ayarlar>Bildirim Ayarları bölümünde seçtiği nesnelere uyan bildirimleri push notification olarak alabilecektir. Senaryo
Bildirimi almak istediğiniz menü için kayıt oluşturduğunuzda Logo CRM Web arayüzünde veya Logo CRM Web arayüzünde ilgili menü üzerinde kayıt yaptığınızdaweb arayüzünden kayıt oluşturduğunuzda, Logo CRM Mobil uygulamasına bildirim gelmesi sağlanır.
|