Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
titleLogoCRMAdaptationTools | Güncel Versiyon Kontrolü

Firmalar

Bölümünde

Liste Ekranından Mail Gönderimi

Yapılabilmesi

Yapılması

Kullanım
Firmalar ekranındayken müşteriye e-Posta gönderiminin yapılması sağlanmıştır. 
Firmalar liste ekranında bir firma satırını seçilir. İşlemler>e-Posta seçeneğine seçilir.

Expand
titleListe Ekranı e-posta seçimi

e-Posta Gönder: "e-Posta Bilgileri" penceresinde "Gönderen e-posta" alanındaki ön değeri değişmez.  Gönderen e- Posta daha önce ayarlı değilse sağ taraftaki (plus) seçilir ve ilgili e-Posta ayarları doldur. "Kime" alanındaki değeri değiştirmez buradaki bilgi ilgili firmadaki e-posta alanından çekmektedir. "Cc", "Bcc", "Konu" alanlarına giriş sağlanılır. "İçerik" bölümüne e-Posta içeriğini bilgileri girilir. Dokümanlar sekmesinde ekli bir dokümanı ekleyebilir veya yeni doküman oluşturulur. Eklenecek belgeler sekmesinde ise bilgisayar üzerinde eklenecek dosya seçebilir ve eklenebilinir. Son olarak ilgili firmaya e-Posta gönderimi için "Gönder" butonu tıklanır.  

Expand
titlee-Posta gönderimi


E-posta Ayar ekranı

Panel
titleServisler menü

LogoCRMAdaptationTools | Servisler Menü

Servis İşlemleri Formuna context menü içerisindeki servisler kısmından ulaşılabilir.
Image Removed
 Logo CRM IIS Servislerinin (Logo CRM Web, Logo CRM Integrator, Logo CRM Rest) kontrolü sağlanmıştır. Servisler çoklu veya tekli olarak durdurup, başlatılabilir veya yeniden başlatılabilir hale getirilmiştir.
Image Removed
Form açıldığında otomatik olarak hepsi seçilmiş halde gelir. Kullanıcılar eğer isterlerse sağ üst taraftaki hepsini seç kaldır butonunu da kullanabilirler.
Image RemovedImage Removed

Firmalar Detay Ekranından Mail Gönderimi Yapılması

 Firmalar liste sayfasındayken bir firmayı seçer ve detay sayfasını açılır. İşlemler>e-Posta seçeneği tıklanır.  İlişkili kayıtlar>E-postalar ekranını açılır. E-postalar ekranındaki "e-Posta Gönder" butonuna tıklanır. Ekrana e-Posta gönderim ekranı gelir. Liste ekranındaki gibi e-Posta gönderim koşulları sağlanılır.

Expand
titleDetay Ekran e-Posta Gönderimi

Image Added


Panel
titleQuartz Servisinin Kurulması ve Çalıştırılması

Logo CRM Quartz Servisi

Amaç

Bazı işlemlerin asenkron olarak arka planda çalışabilmesini sağlamak için alt yapı sunmak.

AJM | Quartz yapısının Logo CRM altyapısına servis olarak eklenmesi

AJM | Quartz.NET yapısının Crm alt yapısına servis olarak eklenmesi ve kurulmasının sağlanmıştır. Eklenen içerikler;

logocrm.net.Quartz.Server > service installer içermektedir.

logocrm.net.Quartz.Common > ortak iş süreçlerini barındırmaktadır. Client, server temel sınıflar buradan yönetilir. 

logocrm.net.Quartz.Jobs > yapılacak custom işler bu sınıf içerisinde gerçekleştirilecek. 

logocrm.net.Quartz.Utils.Tester > basit bir test uygulaması. Kolayca bağlanıp, select, add, delete yapılabilmektedir.

Expand
titleQuartz Dizini


AJM | Quartz servisinin setup ile otomatik kurulmasının sağlanması

AJM | Quartz servisinin setup ile otomatik kurulması sağlanmıştır. Adaptation Tools → Veri tabanı ayarları tıklanır ve seçtiğiniz veri tabanı önce test daha sonra kaydet işlemi yapılır. Config.Update.exe otomatik olarak çalışır. AdaptiveTools | Veri tabanı bağlantı bilgisi değiştirildiğinde , Quartz servis ve bağlantılarının yenilenmesi gereklidir.

Expand
titleConfig.Update.exe

Buradaki amaç. Veri tabanında ilgili QRTZ_ tabloları oluşturmaktır.

Expand
titleQuartz Tabloları

AdaptiveTools | servislerin stop-start edildiği ekran üzerinde quartz servisinin de eklenmesi sağlanmıştır.

Expand
titleLogo CRM Quartz


Bakım | Quartz | Logo Crm veri tabanı üzerinde fragmentasyon tespiti yapıp, otomatik rebuild (yeniden inşa ) işlemlerinin gerçekleştirilmesi.

Günlük servis->Her gün 02:00'da,
Haftalık servis->Her Pazar günü 04:00'da çalışacak şekilde ayarlandı. 

Öncelikle logların silinmemesi için Event Viewer'da (Olay Görüntüleyicisi) Applications (uygulama) and Service (servis) Logs altında bulunan Logo Group'a tıklandıktan sonra sağdaki menüde bulunan Properties'ten (özelliklerden)  Maximum Log Size arttırılmalı (Ayar olarak 10 Mb verilmiştir. Ama kurulum saatine göre bilgisayarın açık kalması gerekebileceği için ona göre yüksek bir boyut girilmeli).

Expand
titleÖrnek Ayar


Servislerin kurulması için;

Quartz servisi servislerden başlatıldıktan sonra kurulum dizininize göre örneğin C:\Program Files (x86)\Logo\LOGO CRM\Quartz altında bulunan logocrm.net.Quartz.Utils.Tester.exe açılarak önce bağlantı yapılır ve "connected" mesajı alınarak bağlantı sağlandığı doğrulanır.

Expand
titleQuartz.Util.Tester.exe

Bağlantı kurulduğu doğrulandıktan sonra Select'e gelip Select butonuna basıldıktan sonra kurulmuş olan servisler görüntülenebilir. (Servisler 1 kere kurulup, her yüklemede var yok kontrolü yapılıyor ve varsa eklemeyecek, log'a olduğunu yazacak bir bilgi bırakılıyor.)

Expand
titleQuartz Select


Silmek istenirse Delete kısmından Select'te görüntülenen key ve grup değerleri girilerek silinebilir. 
Kurmak için de Add kısmından bulunan key ve grup değerleri eklenerek kurulum gerçekleşir.

Expand
titleKey Grupları

Servislerin hem tek hem de zamanlayıcılı (DailyReBuild ve WeeklyReOrganize) şekilde çalıştırılmaktadır.

Expand
titleDailyReBuild ve WeeklyReOrganize

DailyReBuild



WeeklyReOrganize

...