Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

CRM üzerinde performans ölçümlemesi yapılmasını sağlar. Belirlenen kriterde ve zaman aralıklarında yapılan kayıt toplamlarının verilen hedeflere oranı görülür.

Örnek: Bir kullanıcıya tanımlanan günlük, haftalık, aylık girilmesi gereken aktivite sayısının belirlenen hedefe ne kadar ulaştığı görülebilir. Bunun için Tanımlar menüsü altında KPI> Tanımlar bölümünden ölçümleri görebilmek için KPI skor kartı eklenir.

...

Hedef Nesne Türü: Aktiviteler için örnek yapıldığından aktivite seçimi yapılır. Hangi bölümde rapor alınacaksa o bölümden seçim yapılır.

...

Karşılaştırma Aralığı: Resimde gözüken kutucuk işaretlenirse karşılaştırma aralığı aktif olur. Aralık kısmında belirtilen kriter ile karşılaştırma yapılır.

Ölçümleme Frekansı: Ölçümleme tipini belirler. Örn. Gün Bazında, vs.

Bölgeler

Yeşil Bölge: Hedefler burada tanımlanır. Yeşil bölgede belirtilen hedef geçilirse olumlu anlamına gelir. Örnekte 5 değeri belirlenmiştir.

Kırmızı Bölge: Burada belirlenen değerin altında ise kırmızı renk olur. Hedef tutturulamamıştır. Örnekte 3 belirlenmiştir.

...

Örnek: Ahmet kullanıcısı için son 30 günde 20 aktivite giriş hedefi, son 3 ayda 100.000 liralık teklif hedefi, bu yıl da 200 fırsat girişi hedefi verilebilir. Bu durumda Ahmet kullanıcısına bir skor kartı oluşturulup bütün bu tanımlamalar içerisine eklendiğinde tek bir ekrandan Ahmet'in durumu gözlemlenebilir.

Sol taraftaki menüden KPI SKOR kartları seçilir. 

...