Page History
Kullanıcılar tanımlandıktan sonra müşterinin organizasyon yapısına göre kullanıcıların hangi departmanda çalıştıkları belirtilmelidir. Bu sınıflandırma ile Görev ve Destek Kayıtları bir departmana atanarak departmanda çalışan bütün kullanıcılara bildirim gönderilir.
Tanımlar>Diğer>Kullanıcı Departmanları
Bu bölümde departman tanımlaması yapılmalıdır. Açılan ekranda departmanlar tanımlanmalı ve bu departman dahilinde çalışan kullanıcılar ile bağlantı kurulmalıdır.
Öncelikle kullanıcı departmanının adı belirtilmelidir.
...
İşlem sonucunda aşağıdaki gibi bağlantı kurulan bütün kullanıcılar sıralanır.
Sayfanın sağ üst kısmında yer alan kaydetme seçenekleriyle departman tanımı ve kullanıcı bağlantıları yapılır.
...