Page History
CRM web kısmında kullanıcı tanımlamak için sol tarafta bulunan TANIMLAR bölümünün altındaki Güvenlik sekmesinde Kullanıcılar seçeneğine tıklanır. Açılan pencerede sol üst köşede, yeni kullanıcı tanımlamak için kırmızıyla işaretlenmiş simgeye tıklanır.
Açılan formda kullanıcı bilgileri girilir.
Formun en alt kısmında yer alan menüde Roller sekmesinde kullanıcının rolü gösterilir. Burada rol değişikliği yapılabilir. Öndeğer olarak Temel Rol gelir. Başka roller tanımlanmak istenirse, Roller sekmesinin altında yer alan Bağlantı kısmına tıklandığında kullanıcıya atanabilecek roller gelir.
istenilen roller seçilip Tamam'a tıklandığında, bu roller kullanıcıya tanımlamış olur. Geri dönüldüğünde açılan ekranda, Kaydet seçildiğinde kullanıcı tanımlanan rolleriyle birlikte oluşturulur.
Kullanıcıya Erişim Hakkı Verme
Eğer kullanıcıya tanımlanan rollerin erişimi olan haklar dışında bir erişim hakkı verilmek istenirse (Örnek: Kullanıcının bir teklifi satışa çevirebilmesi) ; Tanımlar altındaki Güvenlik bölümünde yer alan Kullanıcı Erişim Hakları'na tıklanır. Açılan pencerede tanımlanmış kullanıcılara ait hangi erişim haklarının olduğunu gösteren bir tablo gelir. Burada istenilen erişimler, istenilen kullanıcı için işaretlenip İzin Ver butonuna tıklanır. Böylece, erişim hakkı verilmiş olur.