Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel
borderStyledashed

Sonuç

Örnek Senaryolar: 

  • Yalnızca Aktivite kullanımı: Aktivite kullanımı yapıldığında iş üzerindeki bir dosya LFLOW >NWFFILES tablosunda tutulmaya devam edilirken, Aktivite Kets Docplace veritabanına da kopyası olan bir dosya gönderilmiş olur.
    (Sonuç: 2 aynı kopyanın biri LFLOW diğeri Kets üzerinde tutulur.)
  • Yalnızca Otomatik Süreç kullanımı: "Doküman Yönetimi Senkronizasyonu" otomatik süreç tanımı ile LFLOW > NWFFILES üzerindeki dosya Kets Docplace'e "LOGO FLOW Dokümanı" tipi ile gönderilir.
    (Sonuç: İş üzerindeki dosya LFLOW veri tabanı yerine sadece Kets üzerinde tutulur.)
  • Hem Aktivite hem Otomatik Süreç kullanımı:
    Dosya;
      Aktivite kullanımında aktivite üzerinde seçilen doküman tipi ile Kets Docplace'e gönderilir.

      Otomatik süreç ile LFLOW veritabanında tutulan dosya "LOGO FLOW Dokümanı" tipi ile Kets Docplace'e gönderilir. 
    (Sonuç: 2 aynı kopyanın ikisi de Kets üzerinde iki farklı doküman tipi ile tutulmuş olur.)

Hata Loglarının Görüntülenmesi

Portal üzerinde hata alındığında son işlem logları görüntülenmek istenirse;

Panel
Panel
borderStyledashed

Gereksinimler

1- Kets Docplace Rest Servis 
     (Tiger ya da Netsis ERP ürünleri varsa ilgili sunucu üzerinde, yok ise Kets Docplace kurulu sunucu üzerinde Kets Rest servisinin çalışır durumda bulunması)
     
2- Aktivite kullanımında Tiger - Netsis dışında özel bir Doküman tipi seçilmek isteniyorsa, Kets Docplace Pro kullanılıyor olmalıdır.
3-
 "Doküman Yönetimi Senkronizasyonu" 
otomatik süreç tanımı kullanılacak ise, Kets Docplace Pro kullanılıyor olmalıdır.


Tip
iconfalse

Kets Rest servisi, 5 Ekim 2020 ve sonrası indirilen kurulum dosyaları ile sunucu üzerine kurulmalıdır. 
http://www.docplace.com.tr/u

Detaylı bilgi için bknz: http://www.kets.com/download/documents/DocPlace/Kets_DocPlace_Rest_Service.pdf

Panel
borderStyledashed

Servis Ayarları

Mevcut ayarlar sunucu üzerinde "Ayarlar Servisi > LFlow Servis Ayarları > Kets Docplace Servis Ayarları" altında bulunur.

Tip
iconfalse

Öncesinde, Kets Rest servisi sunucu üzerinde kurulu ve çalışır durumda olmalıdır.

Rest Servis Adres: Kets Docplace Rest Servis adresi girilmelidir.

Kullanıcı Adı: Kets Docplace Rest servis kullanacak yetkili kullanıcı adı girilmelidir.

Şifre: Kets Docplace Rest servis kullanacak yetkili kullanıcı şifresi girilmelidir.


Expand
titleAyarlar Servisi | Lflow Servis Ayarları | E-İmza

Kets Docplace ?? Doküman Tipleri 

E-imza kullanabilmek için aşağıdaki işlemlerin yapılmış olması gerekmektedir: 

1- E-imza cihazı lokal bilgisayara takılır.

2- Logo Flow Masaüstü Uygulaması > Sağ Tık > Ayarlar bölümünde ilgili URL ve kullanıcı bilgileri tek seferlik girilip kaydedilmiş olmalıdır.

Panel
borderStyledashed

Tasarım Aracı

Aktivite Kullanımı

Akış tasarım sırasında Kets Docplace Rest Servis aktivitesi sürükle bırak işlemi ile akış tasarım ekranına bırakılır.

( "Tasarım Aracı > Servis Aktiviteleri > Kets Docplace Rest Servis") bknz: Kets Docplace Rest Servis Aktivitesi

Expand
titleTasarım Aracı | Servis Aktiviteleri > Kets Docplace Rest Servis | Doküman Parametreleri > Doküman Ayarları

  1. Kets Docplace Rest Servis Aktivitesi > Doküman Ayarları bölümüne tıklanır.
  2. Doküman tipi açılır listesi içerisinden ilgili doküman tipi seçilir.
    1. ERP entegrasonu için Tiger için Logo, Netsis için Netsis Doküman Tipi seçilebilir.
    2. Kets Docplace Pro lisans kullanılıyorsa, uygulama içerisinden yaratılmış olan özel Doküman Tipleri görüntülenerek seçim yapılabilir. Bu eşleme ile gönderilen dokümanlara Kets Docplace uygulaması içinden erişilebilir.
Panel
borderStyledashed
Expand
titleEkran Görüntüsü...

Image RemovedImage Removed

Panel

E-imza Bilgisinin Görüntülenmesi

Amaç:  İmzalı olan akışlara ait bilgilerin ; sorgulanması ve doğruluğunun kontrolünün sağlanmasıdır.

İş no (NWFLOGMASTER.INSTANCEUNIQUEID) ya da instanceguid (NWFLOGMASTER.INSTANCEID) değeri ile o işe ait imzalı adımlar ve imzalayan bilgisine ulaşılabilir. 

İş No ile Sorgulama:  http://localhost:64022/Pages/ESignControl/ESignControl.aspx?jobid=23317 INSTANCEID ile Sorgulama: http://localhost:64022/Pages/ESignControl/ESignControl.aspx?instanceid="BBE59951-2019-489D-823D-D1ECD34FD154"
Image Removed
Image Removed
Panel
borderStyledashed

Portal Üzerinde Formun E-imza ile İlerletilmesi (İşe Ait Akış Adımının İmzalanması)

Portal üzerinde e-imza isteyen kol üzerinden işi ilerletebilmek için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:

1- E-imza takılı, geçerli ve hazır durumdadır, ve Logo Flow Masaüstü Uygulaması üzerinde "E-imza kart bilgileriniz senkron edildi." bilgilendirmesi görünür.

Expand
titleEkran Görüntüsü...

Image Removed

Not: Kullanıcı "Logo Flow Masaüstü Uygulaması"ndaki ayarlar tanımlamalarını daha önce hiç gerçekleştirmeden portal üzerinde e-imza ile ilerlemek isterse "Kullanıcıya ait e-imza kartı bulunamadı. İşleme devam edilemiyor!" uyarısı gösterilir.

Expand
titleEkran Görüntüsü...

Image Removed

2- Portal Üzerinde e-imza özellikli aksiyon butonuna basıldığında bir "Onay Kodu" üretilir ve bu kod otomatik olarak Logo Flow Masaüstü Uygulaması'na gönderilir.

Expand
titleEkran Görüntüsü...

Image Removed

3- Logo Flow Masaüstü Uygulaması üzerinden "Evet" ile onay verilir.

Expand
titleEkran Görüntüsü...

Image Removed

4- Onay için PIN ekranı açılır, PIN girişi yaparak Tamam tuşuna basılır. 

Expand
titleEkran Görüntüsü...

Image Removed

5- E-imza ile imzalama işlemi tamamlanır, portal ve Logo Flow Masaüstü Uygulama üzerinde bilgilendirme mesajları gösterilir.

Expand
titleEkran Görüntüsü...

Image RemovedImage Removed

İş Detay Ekranında E-imza ile İlerletilmiş Akış Adımlarının Görüntülenmesi

  • Portal > İş Detay ekranında "Akış Adımları" bölümünde e-imza ile ilerletilmiş adımlar üzerinde bir onay ikonu gösterilir.
  • Bu onay ikonu üzerine gelindiğinde tooltip olarak kim tarafından imzalandığı bilgisi (kullanıcı adı değil, e-imza kişisi) gösterilir.
  • İkon tıklandığında detay bilgiler de görüntülenebilir.

Image Removed

Panel
borderStyledashed
Expand
titleEkran Görüntüsü...
Panel



Otomatik Süreç Kullanımı






Panel

Sistem Takip Ekranı

Amaç:  Otomatik süreç tanımı ile aktarılmış - aktarılabilecek dosya sayı ve boyutu hakkında bilgi alabilme


"Portal > Yönetici İşlemleri > Sistem Takip" ekranı sağ üst köşesinde bulunan ikon ile bilgilere ulaşılabilir.








Detaylı Loglama Ekranı ile Hata Detaylarının Görüntülenmesi

C:\Users\KullanıcıAdı\AppData\Local\LogoFlowApp\SignFiles altından imza ve imzalanmış form bilgilerine erişilebilir.

Panel

Doküman Hata Loglarının Görüntülenmesi

Portal üzerinde hata alındığında son işlem logları görüntülenmek istenirse;

Panel