Page History
...
Panel | ||
---|---|---|
| ||
Akış Dosyası (.xnm)Aşağıdaki dosyayı indirerek uygulamaya aktarınız. İçeri aktarma işleminin nasıl yapıldığına dair bilgi için Aktar bölümünü inceleyiniz. Netsis Satın Alma Talep YönetimiCari Hesap Tanımlama.nxm |
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Form ŞablonuNetsis Satın Alma Talep Cari Hesap Tanımlama formu için oluşturulmuş ekran tasarımı aşağıdaki gibidir:
|
Panel | |||||
---|---|---|---|---|---|
| |||||
Akış ŞablonuNetsis Talep Cari Hesap Tanımlama formu için oluşturulmuş akış şablonu aşağıdaki gibidir:
|
Panel | ||||
---|---|---|---|---|
| ||||
Konfigürasyon
Formda bulunan "Malzemeler", “Birimler”, “Proje” , “Tip”, ”İşletme”, “Şube”, “Ambar” ve ”Talep Tarihi” bölümünde listelenmekte olan bilgiler Cari ülke, il, ilçe, işletme ve şube bilgisi için tasarım aracı üzerinden bir veritabanı bağlantısı oluşturulmuştur. Akışı içeri aktardıktan sonra öncelikli olarak bu SQL bağlantısının kullanılacak sunucudaki karşılığı ile güncellenmelidir. SQL bağlantı listesindeki kayda düzenle ile girilir. Server name, username, password ve verilerin ulaşılacağı database seçilerek kaydedilir. Veritabanı işlemleri başarılı şekilde gerçekleştirildikten sonra "Veri Kaynakları" bölümünde bulunan ver kaynakları işlemlerini düzenleyerek Cari ülke, il, ilçe, işletme ve şube bilgisi alanları için ilgili veri kaynakları seçilmelidir.
Satın Alma Talep Cari fişinin Netsis içerisine aktarılabilmesi adına yapılması gereken bir tanımlamadır. Ayarlar servisi içerisinden LFlow Servis ayarları bölümünde arama alanına Logo yazdıktan sonra Logo Netsis Rest Servis Ayarı gelir. Netsis Rest servis ayarında Logo Netsis Rest Servis adres bilgisi doldurulmalıdır. Kullanıcı adı ve şifresi girişinden sonra bağlantıyı sına ile bağlantı durumu görüntülenir. En sonunda kaydet ile çıkış sağlanır.
Genel Tanımlar->Sayaç Listesi bölümüne girilir. Yeni butonuna tıklanarak örnekteki şekilde “TalepNo” tanımı oluşturulur. Buradaki amaç; formda bulunan "Talep Numarası" alanının otomatik olarak arttırımını sağlamaktır.
Yönetici onay adımlarını sağlıklı bir şekilde yürütebilmek adına eğer sistemde tanımlı bir hiyerarşi yoksa; Genel Tanımlar->Organizasyon ve Hiyerarşi Tanımlama bölümünden kullanıcıların alt-üst ilişkileri tanımlanmalıdır.
|