Page History
...
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Yanıt : 1. Lisans servisine erişim sorunu olmuş ve lisans alınmamış olabilir. Servislerden LogoFlow_LicenceService restart edilerek tekrar denenmelidir. LogoFlow'da dakikada bir lisans kontrolü yapılır, Restart sonrası 1 dakika içinde güncel lisans durumu alınacaktır. Yanıt : 2. Restart sonrası sorun çözülmez ise lisans dosya yolu kontrol edilmelidir. LogoFlow ayarlarında lisans servis klasör bilgisi boş veya yanlış olabilir. |
...
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Yanıt : Delegasyon maillerinde Onay/Ret işlemlerinde direkt login linki için belirli bir süre bulunmaktadır. Bu süre dolduktan sonra maildeki link geçerliliğini yitirir. Bu süre, istek doğrultusunda, Ayarlar Kontrol paneldeki Sts Ayarlarında “Direkt Login link zaman aşımı” kısmından uzatılabilir. Buna ek olarak, mailden onay/ret işlemlerinde şifre sorulması opsiyoneldir. Bu işlemi LFLow ayarlarındaki “Mailden onayda şifre sorulsun mu?” özelliğinden yönetebilirsiniz. IIS’ten aşağıdaki Application Pool’ların stop-start edilmesi gerekmektedir.
|
Expand | ||
---|---|---|
| ||
Yanıt : v1.27 seti ile "Akışı Kontrol Et" adımında detay bilgilerin üzerinde çift tıklanarak daha kullanıcı dostu gösterim yapılarak hatalar detaylandırıldı. Hataların sebebi olan; aktivite adı, değişken bilgisi, özellik adı ya da veri kaynağı bilgisi ile "Roslyn hata satır bilgisi" gibi sorunun tespitini hızlandırmayı sağlayacak mümkün olan tüm detaylar ekrana basılmaktadır. Ör:1 Ör2: Ör3: Ör4: Ör5: Ör6: |