Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Harcırah, personelin göreve gittiğinde yaptığı harcamalara karşılık kurumdan aldığı paradır. Personelin harcırah işlemleri Harcırah Kayıtları seçeneği ile kaydedilir. Borç / Alacak Yönetimi program bölümünde Hareketler menüsü altında yer alır.

Yurt İçi Geçici Görev, Yurt Dışı Geçici Görev, Daimi Memuriyet, Yurt İçi Eğitim, Yurt Dışı Eğitim, Yurt İçi Tedavi, Yurt Dışı Tedavi ve Masraf Formu tipinde harcırah kayıtları açılabilir.

Yeni kayıt eklemek ve varolan kayıtlar üzerinde yapılacak işlemler için, ilgili simgeler ile sağ fare tuşu, Bağlı Kayıtlar ve Bilgiler menü seçenekleri kullanılır. 

...