Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Destek Kaydı sekmesinde aşağıdaki alanlar girilir.


Firma
Firma

Destek kaydının hangi firma için açılacağı bu alanda belirtilir. Destek Kaydının içerisinden yeni bir firma tanımı yapmak için Firma alanındaki Ekle Image Modified ikonuna tıklanır. Seçilen firma tanımını karttan kaldırmak için Temizle Image Modified ikonu kullanılır.

Info
Bkz. Firmalar
Kişi

Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir. Destek Kaydının içerisinden yeni bir kişi kaydı oluşturmak için Kişi alanındaki Ekle Image Modified ikonuna tıklanır. Seçilen kişi tanımını karttan kaldırmak için Temizle Image Modified ikonu kullanılır.

Info
Bkz. Kişiler
Temel Bilgi
Destek IDDestek ID numarası otomatik olarak üretilir.
Ana Destek ID

Destek Kayıtarı listesinde var olan bir kaydı seçip Image Added yeni bir destek kaydı oluşturulduğunda, Ana Destek ID listeden seçilen kaydın ID numarası olur.

Böylece var olan bir destek kaydına bağlı alt kayıtlar oluşturulabilir.

Image Added

TanımDestek kaydının tanımı yazılır.
TarihDestek kaydının oluşturulma tarihi yazılır.
Tahmini Bitiş TarihiDestek kaydındaki problemin tahmini tamamlanma tarihi yazılır.
Tamamlama TarihiDestek kaydındaki problemin kesin tamamlanma tarihi yazılır.



Kategori
Ana Kategori

Destek kaydının ana kategorisi seçilir. Destek kaydının içerisinden yeni bir ana kategori tanımı oluşturmak için Ana Kategori alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen ana kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Tip

Logo CRM'de destek kayıtları için ana kategoriler, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları Ana Kategorileri seçeneği ile kaydedilir.

Destek Kaydı > Ana Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Ana Kategorileri ekranında da listelenir.

Alt Kategori

Destek kaydının alt kategorisi seçilir. Destek kaydının içerisinden yeni bir alt kategori tanımı oluşturmak için Alt Kategori alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen alt kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Tip

Logo CRM'de destek kayıtları için alt kategoriler, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları Alt Kategorileri seçeneği ile kaydedilir.

Destek Kaydı > Alt Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Alt Kategorileri ekranında da listelenir.

Tür

Destek kaydının türü seçilir. Destek kaydının içerisinden yeni bir tür tanımı oluşturmak için Tür alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen tür bilgisini karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Tip

Logo CRM'de destek kayıtları için tür tanımları, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Türleri  seçeneği ile kaydedilir.

Atama / Durum
AtananDestek kaydının kime atanacağı seçilir.
Atanan DepartmanDestek kaydının atanacağı departman seçilir.
Durum

Destek kaydının durumu seçilir. (Örneğin, Destek kaydında seçilen durumlar, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Durumları menü seçeneği ile tanımlanır.

Destek Kaydı kartının Durum alanından da yeni bir durum kartı tanımlamak için Durum alanındaki Ekle ikonuna tıklanır.

...