Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Kategori
Ana Kategori

Destek kaydının ana kategorisi seçilir. Destek kaydının içerisinden yeni bir ana kategori tanımı oluşturmak için Ana Kategori alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen ana kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Tip

Logo CRM'de destek kayıtları için ana kategoriler, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları Ana Kategorileri seçeneği ile kaydedilir.

Destek Kaydı > Ana Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Ana Kategorileri ekranında da listelenir.

Alt Kategori

Destek kaydının alt kategorisi seçilir. Destek kaydının içerisinden yeni bir alt kategori tanımı oluşturmak için Alt Kategori alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen alt kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Tip

Logo CRM'de destek kayıtları için alt kategoriler, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları Alt Kategorileri seçeneği ile kaydedilir.

Destek Kaydı > Alt Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Alt Kategorileri ekranında da listelenir.

Tür

Destek kaydının türü seçilir. Destek kaydının içerisinden yeni bir tür tanımı oluşturmak için Tür alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen tür bilgisini karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Tip

Logo CRM'de destek kayıtları için tür tanımları, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Türleri  seçeneği ile kaydedilir.

Atama / Durum
AtananDestek kaydının kime atanacağı seçilir.
Atanan DepartmanDestek kaydının atanacağı departman seçilir.
Durum

Destek kaydının durumu seçilir. (Örneğin, Destek kaydında seçilen durumlar, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Durumları menü seçeneği ile tanımlanır.

Destek Kaydı kartının Durum alanından da yeni bir durum kartı tanımlamak için Durum alanındaki Ekle ikonuna tıklanır.



Diğer
NotlarDestek kaydının ayrıntılı açıklaması yazılır.
ÖncelikDestek kaydının önem derecesi belirlenir.
EtiketlerArama yapıldığında destek kaydının kolayca bulunabilmesi için bu kaydı hatırlatıcı anahtar kelimeler girilir. Anahtar kelimeleri yazarken, kelimeler noktalı virgül ile ayrılır veya kelime yazıldıktan sonra enter tuşuna basılır. Böylece anahtar kelime, etiket görümünü alır.
Kullanıcılara BildirDestek kaydının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Sistem Bilgisi
Oluşturma BilgisiDestek kaydını oluşturulan kullanıcının adını, soyadını ve kartın oluşturulma tarih ve saatini otomatik olarak görüntüler.
Son GüncellemeDestek kaydını güncelleyen kullanıcının adını, soyadını ve kartın oluşturulma tarih ve saatini otomatik olarak görüntüler.