Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Destek Kaydı sekmesinde aşağıdaki alanlar girilir.


Firma
FirmaDestek kaydının hangi firma için açılacağı bu alanda belirtilir.
Kişi

Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.

Info
Bkz. Kişiler
Temel Bilgi
Destek IDDestek ID numarası otomatik olarak üretilir.
Ana Destek ID
TanımDestek kaydının tanımı yazılır.
TarihDestek kaydının oluşturulma tarihi yazılır.
Tahmini Bitiş TarihiDestek kaydındaki problemin tahmini tamamlanma tarihi yazılır.
Tamamlama TarihiDestek kaydındaki problemin kesin tamamlanma tarihi yazılır.



Kategori
Ana Kategori

Destek kaydının ana kategorisi seçilir. Destek kaydının içerisinden yeni bir ana kategori tanımı oluşturmak için Ana Kategori alanındaki Ekle Image Added ikonuna tıklanır. Seçilen ana kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle Image Added ikonu kullanılır.

Tip

Logo CRM'de destek kayıtları için ana kategoriler, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları Ana Kategorileri seçeneği ile kaydedilir.

Destek Kaydı > Ana Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Ana Kategorileri ekranında da listelenir.

Alt Kategori

Destek kaydının alt kategorisi seçilir. Destek kaydının içerisinden yeni bir alt kategori tanımı oluşturmak için Alt Kategori alanındaki Ekle Image Added ikonuna tıklanır. Seçilen alt kategoriyi karttan kaldırmak için Temizle Image Added ikonu kullanılır.

Tip

Logo CRM'de destek kayıtları için alt kategoriler, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kayıtları Alt Kategorileri seçeneği ile kaydedilir.

Destek Kaydı > Alt Kategori alanından oluşturulan yeni tanımlar, Destek Kayıtları Alt Kategorileri ekranında da listelenir.

Tür

Destek kaydının türü seçilir. Destek kaydının içerisinden yeni bir tür tanımı oluşturmak için Tür alanındaki Ekle Image Added ikonuna tıklanır. Seçilen tür bilgisini karttan kaldırmak için Temizle Image Added ikonu kullanılır.

Tip

Logo CRM'de destek kayıtları için tür tanımları, Tanımlar modülü > Destek Kayıtları > Destek Kaydı Türleri  seçeneği ile kaydedilir.

Atama / Durum
















Firma: Destek kaydının açılacağı firma seçilir.
Kişi: Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.
Ana Kategori:Destek kaydının ana kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Alt Kategori: Destek kaydının alt kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Tür: Destek kaydının türü seçilir.

...