Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Arıza takibi, laboratuvar sonuç takibi,müşteri memnuniyeti ölçümlemesi, memnuniyet anketleri gibi kayıtlar için destek kayıdı modülü kullanılır.
Image Removed
Image Removed
Firma: Destek kaydının açılacağı firma seçilir.
Kişi: Yeni bir destek kaydı oluşturmak için Bölümler menüsü altında yer alan Destek Kayıtları ekranındaki Yeni Destek Kaydı Image Added seçeneğine tıklanır.

Destek Kaydı sekmesinde aşağıdaki alanlar girilir.

Image Added


Firma
FirmaDestek kaydının hangi firma için açılacağı bu alanda belirtilir.
Kişi

Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.

...

Info
Bkz. Kişiler
Temel Bilgi
Destek IDDestek ID numarası otomatik olarak üretilir.
Ana Destek ID
TanımDestek kaydının tanımı yazılır.
Tarih

...

Destek kaydının oluşturulma tarihi yazılır.
Tahmini Bitiş Tarihi

...

Destek kaydındaki problemin tahmini tamamlanma tarihi yazılır.

...

Tamamlama Tarihi

...

Destek kaydındaki problemin kesin tamamlanma tarihi yazılır.


Image Added


Kategori






Atama / Durum
















Firma: Destek kaydının açılacağı firma seçilir.
Kişi: Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.
Ana Kategori:Destek kaydının ana kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Alt Kategori: Destek kaydının alt kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Tür: Destek kaydının türü seçilir.




Atanan:Destek kaydının kime atanacağı seçilir.
Atanan Departman:Destet kaydının atanacağı departman seçilir.
Durum:Destek kaydı durumu belirlenir.(Örn:devam ediyor,tamamlandı )
Notlar:Destek kaydının ayrıntılı açıklaması yazılır.
Öncelik: Destek kaydının önem derecesi belirlenir.
Etiketler: Arama yapıldığında bu destek kaydının kolay bir şekilde bulunabilmesi için başına # işareti koyarak bu kaydı hatırlatıcı kelimeler girilir.(örn: #deneme)
Kullanıcılara Bildir:Girilen destek kartının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Oluşturma bilgisi: Destek kaydını oluşturan kullanıcının adını,soyadını ve kartın oluşturulma tarihini otomatik olarak yazar.
Son Güncelleme:Destek kaydını güncelleyen kişinin adını,soyadını ve kartın güncellenme tarihini otomatik olarak yazar.