Page History
Arıza takibi, laboratuvar sonuç takibi,müşteri memnuniyeti ölçümlemesi, memnuniyet anketleri gibi kayıtlar için destek kayıdı modülü kullanılır.
Firma: Destek kaydının açılacağı firma seçilir.
Kişi: Yeni bir destek kaydı oluşturmak için Bölümler menüsü altında yer alan Destek Kayıtları ekranındaki Yeni Destek Kaydı seçeneğine tıklanır.
Destek Kaydı sekmesinde aşağıdaki alanlar girilir.
Firma | |
---|---|
Firma | Destek kaydının hangi firma için açılacağı bu alanda belirtilir. |
Kişi | Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir. |
...
| ||
Temel Bilgi | ||
---|---|---|
Destek ID | Destek ID numarası otomatik olarak üretilir. | |
Ana Destek ID | ||
Tanım | Destek kaydının tanımı yazılır. | |
Tarih |
...
Destek kaydının oluşturulma tarihi yazılır. | |
Tahmini Bitiş Tarihi |
...
Destek kaydındaki problemin tahmini tamamlanma tarihi yazılır. |
...
Tamamlama Tarihi |
...
Destek kaydındaki problemin kesin tamamlanma tarihi yazılır. |
Kategori | |
---|---|
Atama / Durum | |
Firma: Destek kaydının açılacağı firma seçilir.
Kişi: Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.
Ana Kategori:Destek kaydının ana kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Alt Kategori: Destek kaydının alt kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Tür: Destek kaydının türü seçilir.
Atanan:Destek kaydının kime atanacağı seçilir.
Atanan Departman:Destet kaydının atanacağı departman seçilir.
Durum:Destek kaydı durumu belirlenir.(Örn:devam ediyor,tamamlandı )
Notlar:Destek kaydının ayrıntılı açıklaması yazılır.
Öncelik: Destek kaydının önem derecesi belirlenir.
Etiketler: Arama yapıldığında bu destek kaydının kolay bir şekilde bulunabilmesi için başına # işareti koyarak bu kaydı hatırlatıcı kelimeler girilir.(örn: #deneme)
Kullanıcılara Bildir:Girilen destek kartının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Oluşturma bilgisi: Destek kaydını oluşturan kullanıcının adını,soyadını ve kartın oluşturulma tarihini otomatik olarak yazar.
Son Güncelleme:Destek kaydını güncelleyen kişinin adını,soyadını ve kartın güncellenme tarihini otomatik olarak yazar.