Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Bölümler menüsü altında yer alan Destek Kayıtları seçeneği, arıza takibi, laboratuvar sonuç takibi, müşteri memnuniyeti ölçümlemesi, memnuniyet anketleri gibi kayıtlar için kullanılır.

Yeni bir destek kaydı oluşturmak için Bölümler > Destek Kayıtları ekranında yer alan Yeni Destek Kaydı Image Added seçeneğine tıklanır.

Var olan bir destek kaydını kopyalamak için öncelikle ilgili firma listedenImage Added seçilir ve ardından Destek Kayıtları ekranının üst menüsünde yer alan Çoğalt Destek Kaydı Image Added seçeneğine tıklanır.

Bir destek kaydını düzenlemek için Destek Kayıtları ekranında ilgili kayıt Düzelt Image Added seçeneğine tıklayarak açılır. Destek kayıtlarını silmek için ilgili kayıtlar listedenImage Added seçilir ve ardından Sil Image Added  seçeneğine tıklanır.


Image Added



Destek Kaydı tanım ekranında  5 sekme bulunur.