Page History
...
Tip |
---|
Kişi kartı içerisinden eklenen destek kayıtları, Destek Kayıtları sekmesi üzerinden silinemez. Bunun için Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları ekranı açılmalı ve ilgili kayıt bu ekran üzerinden Sil seçeneği ile kaldırılmalıdır. |
Tip |
---|
Logo CRM'de destek kayıtları, Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları seçeneği ile kaydedilir. Kişi kartı > İlişkili Kayıtlar > Destek Kayıtları sekmesi, kişi bazında destek kaydı oluşturmak için kullanılır. Logo CRM'de destek kayıtları, Bölümler menüsü altındaki Destek Kayıtları seçeneği ile kaydedilir. Destek Kayıtları sekmesi üzerinden yeni bir kayıt oluşturulduğunda, bu kayıt doğrudan kişi kaydına bağlanır; ancak Kişi kartından oluşturulan destek kayıtları , da Bölümler > Destek Kayıtları ekranında da listelenir. Destek kaydı tanım ekranının anlatımı için tıklayın. |
...
Ürün Dokümanları sekmesinde, destek kaydında seçilen ürünün dokümanları listelenir. Listenenen doküman satırlarının üzerine tıklayarak e-postaya iliştirmek mümkündür.
Tip |
---|
Ürün dokümanları, Satış & Pazarlama > Ürünler > Ürün Kartı > İlişkili Kayıtlar > Dokümanlar sekmesinden ilgili ürüne bağlanır. |
...