Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel

Gelişmiş Görevler

Amaç

Müşteriden gelen e-posta bilgisini karşılayarak otomatik olarak ticket açıldı ve destek kaydı kapandığında müşteriye ticket kapandı bilgisinin gönderilmesinin sağlanması.

Tip
titleBilgilendirme

Ticket kapandı dokümanı adım olarak son adımda anlatılmıştır. Detaylı bilgi için tıklayınız.


Kullanım

Tanımlar → Otomatik Görevler → Yeni Görev → Görev türü "Gelişmiş Görevler" seçilir. Zamanlama olarak 2 dakika da bir kontrol sağlanması için tekrarlı çalıştır seçilir.

Expand
titleGelişmiş Görevler | Ticket Açıldı

Parametre ayarları için genel, sorgu, içerik ve adres konu başlıkları altındaki alan bilgileri girilir.

1- Genel

Veri bağlantısı için database bağlantısı ve database bilgisi eklenir. Başlangıç tarihi geçmiş bir tarih seçilir veya bugünden itibaren ise günün tarihi seçili olması gerekir. Senaryo ismi oluşturulur ve genel tab altındaki alan bilgileri tamamlanmış olur.

Expand
titleGelişmiş Bildirim | Genel

2- Sorgu

Sorgu alanın sağındaki ...  tıklanır ve sorgu alanına sql bilgisi eklenir. Kayıt güncelleme işleminden sonra tetiklensin isteniliyorsa seçilir. Güncelleme tarihi alanı ise sorguda geçen düzenleme tarihi eklenir. 

Expand
titleGelişmiş Bildirim | Sorgu

Sorgu SQL Bilgisi;

SELECT MT_Ticket.TicketId,MT_Ticket._LastModifiedDateTime AS [Düzenleme Tarih],MT_Ticket._CreatedDateTime AS [Oluşturulan Tarih],
MT_Ticket.TicketEstEndDate AS [Tahmini Bitiş Tarihi],
MT_Ticket.Oid,MT_Firm.FirmTitle AS Firma, MT_Contact.FullName AS Kişi, MT_Ticket.TicketDescription AS Konu,
MT_Ticket.Notes AS Açıklama,MT_Ticket.TicketStartDate AS [Başlangıç Tarihi],ST_User.Caption AS Atanan,
MT_Contact.EmailAddress1 +';'+ MT_Firm.EmailAddress1 AS FirmEposta
From MT_Ticket
LEFT Join MT_Firm On MT_Ticket.TicketFirm = MT_Firm.Oid
LEFT Join MT_Contact On MT_Ticket.TicketContact = MT_Contact.Oid
LEFT Join ST_User On MT_Ticket.AssignedTo = ST_User.Oid

WHERE TicketState='c981d180-8429-463c-b2d7-c6ea3cef57a0' AND AssignedTo is null

Expand
titleSQL Sorgusundan Dönen Bilgi

Tip
titleBilgilendirme

TicketState yani destek kayıtları durum alanında bulunan "E-Posta dinleme" seçmeli alanın Oid bilgisini sql sorgunun where koşuluna eklenir. Destek kayıtları durum alanındaki kriter bilgilerin Oid bilgisi değişkenlik gösterir. Oid bilgisini öğrenmek için Tanımlar → Destek Kayıtları → Destek Kayıtları Durumları  kolon seçiminden Oid bilgisi eklenir ve Oid bilgisi görüntülenir.

3- İçerik

İçerik kısmında konu, kısa bildirim mesajı ve içerik -html oluşturulur.

Expand
titleGelişmiş Bildirim | İçerik

4- Adres

Kime (Veri) alanı sorgu kısmındaki sql veriden gelir. Firmanın E-posta alan bilgisi kime veri alanı üzerinden seçilir. Daha sonra e-posta gönderilsin seçeneği seçilir ve müşteriye e-posta gönderimi sağlanır.

Expand
titleGelişmiş Bildirim | Adres

5- Talep Oluşturuldu Videosu

E-posta dinleme kuralından sonra müşteriye gelişmiş bildirim aracılığıyla mail gönderimi sağlanır.

Expand
titleTalebiniz Oluşturuldu E-Posta Çıktısı


View file
nameTalebiniz Oluşturuldu.mp4
height400