Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Panel

E-Posta Dinleme

Tanımlar → Otomatik Görevler → Yeni otomatik görev butonu tıklanır ve görev tipi E-posta dinleme seçilir. 

Tip
titleBilgilendirme

Otomatik Görevler | E-posta Dinleme kural yapısı için detaylı bilgiye tıklayınız.

Zamanlama için mail geldikten 2 dakika içerisinde gelen mail varsa destek kaydı açsın işlemi yapılır. 

Expand
titlee-Posta Dinleme

Parametre ayarlar kısmında dinleme ayarlarını servis (müşteriden gelen mailleri karşılayacak e-posta adresi) mail eklenir. Dinleme ayarları oluşturulurken Filtre alanına isteğe bağlı olarak gelen mailin TO, TITLE, BODY, FROM, ISREPLY bilgisine göre filtreleme işlemi yapılır.

Tip
titleBilgilendirme

Filtre ekranın oluşturulması ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Parametre → İşlem tabı altında destek kaydı ve diğer alan checkbox bilgileri isteğe bağlı işaretlenir.

Expand
titleParametre | İşlem Tab Bilgisi

Kullanım

1- Müşteriden, Beyaz Eşya A.Ş. firmamızın mail adresine e-posta gönderilir.

Expand
titleMüşteriden Gönderilen Mail Bilgisi

2- Sistem mailimize müşteriden gelen mail okunmadı olarak gözükür.

Expand
titleGelen Mail

3- Destek Kayıtları liste ekranında müşteriden gelen mail bilgisine ait kayıt açıldığı görülür.

Mail gelmeden önce otomatik görevler | e-Posta dinleme işlem geçmişinden kuralın çalışıp çalışmadığı görülür. Ayrıca event Log - olay görüntüleyicisinden logo group altında Logo CRM Quartz kaynak sınıfından da takip sağlanır.

Expand
titleKuralın Çalışması


Logo CRM Quartz;

Destek Kayıtları Kayıt Bilgisi;

e-Posta dinleme otomatik görev aracılığıyla destek kaydın açıldığı görülür. Parametrelerin hepsi işaretli olduğundan firma ve kişi bilgisi eklendiği görülür. Ayrıca otomatik görevler | e-Posta dinleme ile açılan destek kaydın durum bilgisi de otomatik olarak "E-Posta dinleme" olarak seçili gelir.

Expand
titleDestek Kayıtları Kayıt Bilgisi

Kullanım Videosu;

View file
nameE-posta dinleme.mp4
height400



Panel

Gelişmiş Görevler

Amaç

Müşteriden gelen e-posta bilgisini karşılayarak otomatik olarak ticket açıldı ve destek kaydı kapandığında müşteriye ticket kapandı bilgisinin gönderilmesinin sağlanması.

Kullanım

Tanımlar → Otomatik Görevler → Yeni Görev → Görev türü "Gelişmiş Görevler" seçilir. Zamanlama olarak 2 dakika da bir kontrol sağlanması için tekrarlı çalıştır seçilir.

Expand
titleGelişmiş Görevler | Ticket Açıldı

Image Added

Parametre ayarları için genel, sorgu, içerik ve adres konu başlıkları altındaki alan bilgileri girilir.

Genel

Veri bağlantısı için database bağlantısı ve database bilgisi eklenir. Başlangıç tarihi geçmiş bir tarih seçilir veya bugünden itibaren ise günün tarihi seçili olması gerekir. Senaryo ismi oluşturulur ve genel tab altındaki alan bilgileri tamamlanmış olur.

Expand
titleGelişmiş Bildirim | Genel

Image Added

Image Added

Sorgu