Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.


Geçici Görevlendirme ile ilgili ayrıntılı bilgiye bu dokümandan ulaşılır:

Kurum çalışanları kadroları asıl birimlerinde kalmak ve maaşlarını da asıl birimden almak üzere başka birimlerde geçici görevli olarak atanabilir. Bu görevlendirmeler belirli bir proje dahilinde de olabilmektedir. Görevlendirme esnasında oluşacak maliyetlerin muhasebeleştirmesi de o görevlendirmede geçerli olan şablona göre yapılır.

Personelin Çalışanın geçici olarak yapacağı işler Geçici Görevlendirmeler seçeneği ile kaydedilir. Geçici Görevlendirmeler Personel Çalışan Yönetimi>Tanımlar> Personel Çalışan Kartları - Sağ tuş açılır menüde Çalışma Bilgileri altında "Geçici Görevlendirmeler" den ya da Çalışan Yönetimi> Hareketler> Geçici Görevlendirme Talepleri ekranından yapılır.

Image RemovedImage Added



Geçici görevlendirme işleminde;

İşyeri seçiminde Personelin çalışanın geçici olarak görevlendirileceği işyerini belirtir. Kayıtlı işyerleri listelenir ve ilgili tanım seçilir.

Birim seçiminde Personelin çalışanın görevlendirileceği üniteyi belirtir. Kayıtlı üniteler listelenir ve ilgili tanım seçilir.

...

Aynı zamanda muhasebe bağlantısı için analiz boyutu masraf merkezi seçilir. Geçici görevlendirmeye ait bilgilerin girişi yapılıp kaydedilir.


Image RemovedImage Added


Personele Çalışana ait her geçici görevlendirme bilgisi aynı şekilde kaydedilir. Personel Çalışan Yönetimi> Raporlar> Geçici Görevlendirmeler Listesi ile raporlanabilir.

Image Removed

Rapor Örneği;

Image Removed


Image Added