Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleSoru 37: Logo CRM'de oluşturulan teklif, Tiger/Go aktarılırken hata alınması durumunda ne yapılmalıdır?

1.Crm de entegrasyon setleri içerisinde “XML sıkıştırma kullan” işaretli olmalı ve “Eski sıkıştırma metodunu kullan” işaretli olmamalıdır.

Image RemovedImage Added

2.ERP dosya konumundaki LogoObjectService.exe çalıştırılır ve Basic Setting sekmesinde, Start Delayed ve Old Compress Method hariç geri kalan seçeneklerinde işaretli olması gerekmektedir.

Image RemovedImage Added

3.Additional Solution Settings sekmesinde "Use Additional Solutions” alanının işaretli olması gerekmektedir.

Image RemovedImage Added

4.Tüm işlemler sonrasında Logo Object Service mutlaka restart edilmesi gerekmektedir.

NOT: ERP Entegrasyonları için https://docs.logo.com.tr/display/CRMKD/ERP+Entegrasyonu sayfasını inceleyebilirsiniz.