Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Expand
titleSoru 36.Teklif ID numarasının belirlenen sayı üzerinden artması işlemi nasıl yapılır?

Logo Crm veritabanında, dbo.SS_Generated_Ids tablosunda LastId Update edildiğinde Teklif Id numarasının sıralı olarak gelmesi sağlanacaktır.

Expand
titleSoru 37: Logo CRM'de oluşturulan teklif, Tiger/Go aktarılırken hata alınması durumunda ne yapılmalıdır?

1.Crm de entegrasyon setleri içerisinde “XML sıkıştırma kullan” işaretli olmalı ve “Eski sıkıştırma metodunu kullan” işaretli olmamalıdır.

Image Added

2.ERP dosya konumundaki LogoObjectService.exe çalıştırılır ve Basic Setting sekmesinde, Start Delayed ve Old Compress Method hariç geri kalan seçeneklerinde işaretli olması gerekmektedir.

Image Added

3.Additional Solution Settings sekmesinde "Use Additional Solutions” alanının işaretli olması gerekmektedir.

Image Added

4.Tüm işlemler sonrasında Logo Object Service mutlaka restart edilmesi gerekmektedir.

NOT: ERP Entegrasyonları için https://docs.logo.com.tr/display/CRMKD/ERP+Entegrasyonu sayfasını inceleyebilirsiniz.