Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Kullanıcı Ekleme İşlemi;

1-
Kurumsal Çalışan Portalı kullanımı için öncelikle Hesap Ayarları> Uygulamalar ve Kullanıcılar ekranı açılır.

    

2- Hesaba yeni bir kullanıcı eklemek için (Hesaba Kullanıcı Ekle) butonuna tıklanır ve açılan ekrandaki bilgiler doldurulur. Kullanıcı eklendikten sonra kullanıcı aktifleştirilir.



3- Kullanıcının üzerinde çalışacağı uygulamaya tıklanır.



4- Uygulamaya Kullanıcı Ekle butonu ile kullanıcı uygulamaya eklenir.





5- Kullanıcının çalışacağı lisans paketini eklemek için ana sayfadan Yönetim Paneli > Kullanıcılar ekranı açılır. İlgili kullanıcı üzerinde sağ tuş menüsü açılır ve "değiştir" seçeneğine tıklanır. Lisans sekmesi altında Dahil Olduğu Lisans Paketlerinden çalışan portalı lisansı seçilir.

Image Removed

Image Added

6- Daha sonra çalışan için yetki kodları ve form yetkileri verilir.



7- Kullanıcılar sisteme eklendikten sonra her bir kullanıcının yetkisini ayrı ayrı belirlemek yerine Sistem Ayarları > Tanımlar > İnsan Kaynakları > Kurumsal Portal Yetki Gruplarından çalışanlar için yetki grupları tanımlaması yapılır.



İşlem Yetkileri
Bu bölümünde, bu yetki grubundaki kişilerin hangi işlemleri ne şekilde yapacakları İşlem Türü, Yetki Tipi ve Detay Filtre belirtilerek kaydedilir. 

...