Ticari sistemde kullanılmak üzere, ülke, şehir, ilçe, semt ve posta kodu bilgileri, Kuruluş Bilgileri menüsü altında yer alan Adres bilgileri seçeneği ile kaydedilir. Adres Bilgileri; Ülkeler, İller, Eyaletler / Bölgeler, İlçeler, Semtler ve Posta Kodları seçenekleriyle kaydedilir. Sistem işletmeni program bölümünde ülke, il, ilçe ve semt bilgileri kaydedilmeden cari hesap ve bankalarla ilgili adres bilgileri kaydedilmez.

Ülkeler: Ülke tanımlarının kaydedildiği seçenektir. "Ekle" ile açılan pencereden Ülke Kodu, Adı ve Bölge/Eyalet bilgileri ilgili alanlardan kaydedilir. 

İller: Ülke tanımları listesinde seçilen ülkeye ait illerin kaydedildiği seçenektir. 

Eyaletler/Bölgeler: Ülke tanımları listesinde seçilen ülkeye ait eyalet ya da bölgelerin kaydedildiği seçenektir. 

İlçeler: Ülke tanımları listesinde seçilen ile ait ilçelerin kaydedildiği seçenektir. 

Semtler: Ülke tanımları listesinde seçilen il ve ilçeye ait semtlerin kaydedildiği seçenektir. 

Posta Kodları: Şehir posta kodlarının kaydedildiği seçenektir.