Sürümde Yer Alan Yenilikler

Sıra No Tanım Açıklama
1 Çalışan portalına personel'e ait takvim eklenmesi talebi

Çalışan portalına takvim menüsü eklenerek çalışanın, planlanan eğitim, gerçekleşen eğitim, izin planı, işe alım görüşmesi katılımcısı bilgilerinin takvim üzerinde görüntülemesi sağlanmıştır.

 Madde ile ilgili video için tıklayınız

2 İzin talebi e-posta tanımına "İzin süresince yerine bakacak kişi anahtarı" nın eklenmesi talebi

IKWEB>Araçlar>E-Posta İçerik Tanımlama>İzin Talebi tanımına "Yerine Bakacak Kişi" bilgisi eklenerek verinin izin talebi e-postası ile gelmesi sağlanmıştır.

3 İzin talebi ile ilgili onay mail içeriğine "telefon" ve "adres" anahtarlarının eklenmesi talebi

IKWEB>Araçlar>E-Posta İçerik Tanımlama>Onay>İzin Talebi içeriğine ulaşılabilecek telefon ve adres anahtarları eklenerek e-posta gönderiminde çıkması sağlanmıştır.

4 Çalışan portalı>İzin talebi girişi sırasında evrak eklenebilmesi talebi

Çalışan Portalı>Yeni İzin Ekle işleminde izin talep ekranına "Kaydet ve Dökümen Ekle" seçeneği getirilerek, izin girişi esnasında döküman eklenebilmesi sağlanmıştır.

Madde ile ilgili video için tıklayınız

5 Özgeçmiş basımına, girilen verilerin doğru olduğuna dair onay yazısının eklenmesi talebi

IKWEB>İşe Alım>Özgeçmiş Oluşturma ekranındaki ayarlar segmesinde sayfanın sonuna "Onay Bilgileri" bölümü eklenerek onay ile ilgili metin girişi, tarih ve imza sahalarının özgeçmiş basımında çıkması sağlanmıştır.

 Madde ile ilgili video için tıklayınız

6 Çalışan Portalı>İzinlerim segmesindeki 'Devreden İzin' ve 'Talep Edilip Kullanılmayan İzin' sahalarının parametrik olması talebi

Çalışan Portalı>İzinler menüsünde görünmesi istenen bilgiler için; IKWEB>Araçlar>B2E Ayarları segmesine "İzinler" seçeneği eklenmiştir. Bu ekranda "İzin Hakedileceği Tarih", "Hakedilecek Gün Sayısı", Geçmiş Senelerden Devreden İzin" ve "Talep Edilip Kullanılmayan" sahaları ile ilgili seçim yapılarak istenilen bilgilerin çalışan portalında gösterilmesi sağlanmıştır.

 Madde ile ilgili video için tıklayınız

 

7 B2E ekibimin izinlerinde kişiye bağlı tüm seviye personel listesinin görüntülenmesi talebi

Çalışan Portalı>İzin>Ekibimin izinleri ekranına seviye seçimi eklenmiş ve öndeğer olarak 1. seviyenin getirilmesi sağlanmıştır. Tüm ekibim, 1.,2. ve 3. seviye bağlı olanlar, fonksiyonel bağlı olanlar seçeneklerine göre de liste alınabilmektedir. 'Fonksiyonel bağlı olanlar' seçiminin gelebilmesi için , Araçlar>Ayarlardaki "Fonksiyonel Yönetici, Bağlı Personel İzin Bilgisi Görebilsin" parametresinin açık olması ve çalışan portalına giriş yapan kullanıcının en az bir kişinin fonksiyonel yönetici olarak atanmış olması gerekmektedir.

 Madde ile ilgili video için tıklayınız

Sürümde Yer Alan İyileştirmeler

Sıra No Tanım Açıklama
1 "İzin Kullanım Bilgisi" ve "İzin Kullanım Onay Bilgisi Güncelleme" için tanımlanan zamanlanmış görevler çalıştığında izin kayıtlarının güncellenmesi talebi

IKWEB>Araçlar>Zamanlanmış Görevler menüsünde tanımlanan "İzin Kullanım Bilgisi Güncelleme" ve "İzin Kullanım Onay Bilgisi Güncelleme" işlemleri sonucunda kayıtların güncellenmesi sağlanmıştır.

2 IKWEB>Anket bilgileri düzenleme menüsünde "Tüm İşletmelerde Kullanılsın" evet olarak değiştirildiğinde alınan uyarının engellenmesi talebi

Anket modülünde "İçerik Tüm İşletmelerde Kullanılsın" parametresi ve "Kullanıcı Bilgileri Gizli Olacak" seçeneği "Evet" yada "Hayır" olarak değiştirildiğinde uyarı gelmemesi sağlanmıştır.

3 Çalışan Portalı>Ekibimin takvimi ekranında personele ait izin günlerinin düzgün görüntülenmesi talebi

Çalışan Portalı>Ekibim takvimi  ekranında izin başlangıç ve izin dönüş tarihlerinin düzgün görüntülenmesi sağlanmıştır.

4 Organizasyon şemasındaki boş pozisyona aynı personel aynı tarihte tekrar atanmaya çalışılıyor ise uyarı vermesi talebi

Personelin pozisyon kutusuna aynı tarih ile eklenip yine aynı tarih ile çıkartıldıktan sonra tekrar eklenmeye çalışıldığı durumda "Aynı tarihte atama kaydı bulunduğu için bu tarihte işlem yapılamaz" uyarısının eklenmesi sağlanmıştır.