LOGO programı; program bölümlerinde yer alan standart raporlar, kullanıcılar tarafından tasarlanan raporlar, kolay tasarımlı raporlar, tablo raporları, pivot tablo raporları, pratik tablo raporları, rapor üretici ile alınan raporlar ile son derece kapsamlı bir raporlama sistemine sahiptir. 

Raporlama sisteminin en önemli avantajları şu başlıklar altında özetlenebilir:

  • Her rapor farklı bir kritere göre sorgulama yapmak için kullanılan filtrelere sahiptir.
  • Raporda yer alacak alanlar ve rapor tasarımı kullanıcı tarafından belirlenir.
  • Raporlarda hangi filtrelerin nasıl kullanılacağı ve hangi alanların görüntüleneceği belirlendikten sonra bu bilgiler kaydedilebilir ve tekrar kullanılabilir.
  • Tablo raporları ile, raporda yer alan bilgiler seçilecek kolon başlıkları altında gruplanabilir, bu gruplama işlemi seviyeli olarak da yapılır.
  • Raporda yer alacak bilgiler için kullanıcı kendisi filtre tanımlayabilir ve hesaplama şekli belirleyebilir.
  • Rapor ünitesi seçilerek raporlar ekran ve yazıcıdan alınabilir. Bunun dışında rapor çıktısı Lotus, Ascii dosya veya Ms Access formatında bir dosyaya kaydedilebilir. Ya da HTML, Tablo ve PDF formatında alınabilir. Bu durumda, kaydedilen rapor çıktıları ilgili uygulamalar ile alınır.
  • Sık kullanılan raporlar kullanıcı kullanıcı tarafından yeni isimle kaydedilir ve bu raporlara ayrı bir menü üzerinden kolayca ulaşılabilir.
  • Aynı rapor programda tanımlı standart isimleri yanısıra kullanıcı tarafından verilecek isimlerle de kaydedilir ve sıralanabilir.
  • Drill down özelliği ile rapor satırlarından ilgili kayıt ya da fişe ulaşılarak inceleme  yapılabilir. Bunun için raporda ilgili satırı çift tıklamak yeterli olacak. Kayıt ya da fiş ekrana gelir ve inceleme yapılabilir.


Rapor bilgileri

Logo uygulaması program bölümlerinde yer alan raporlar her program bölümünde belirli başlıklar altında toplanmıştır. Bu raporlar programda yer alan standart şekilleri ile alınabileceği gibi kullanıcı tarafından tasarımlanan ve kaydedilen biçimde ve içerikte alınır. Kullanıcı rapor tasarımları da aynı rapor penceresinde ilgili seçenekler kullanılarak kaydedilir. İlgili rapor seçildiğinde açılan penceredeki alanlar ve düğmeler kullanılarak; raporun hangi rapor ünitesinden alınacağı, raporun hangi koşuldaki rapor filtreleri ve özelliklerinde alınacağı, hangi alan başlıkları ve alan bilgileri ile alınacağı, rapor için kullanıcı tarafından yeni bir tasarım yapılacaksa rapor tasarımları ve tasarım yöntemleri ve raporun alınacağı yazıcı sayfa düzeni ayarlamaları kaydedilir.