Diva 2023.R8 sürümünde yer alan yenilikler şunlardır:

Sürümde Yer Alan Yenilikler

Sıra No Tanım Açıklama
1 Çalışan indirimli kampanyaların SAP' a aktarılmasının sağlanması

Çalışan indirimli kampanyaların SAP' a aktarılması için çalışma yapılmıştır.

2 İade faturalarda PAP hakediş değişikliğinin sağlanması

PAP hesaplamalarında iade kartı kullanımları için özel adımlar getirilmiştir.

3 Ecom Günlük Raporuna pazaryeri satışlarının eklenmesinin sağlanması

Ecom Günlük Raporuna pazaryeri satışlarının eklenmesi için parametrik bir yapı oluşturulmuştur.

4 Bakım Onarım Formunda hata entegrasyonunun sağlanması

Bakım Onarım Formunun Agora' ya yollanması sırasında ilk metotta uyarı alındığında servislerin bilgilendirilmesi amaçlı çalışma yapılmıştır.

5 Stok Sayımı ekranına sayılmayan ürünlerin miktarlarının getirilmesinin sağlanması

El terminalinden aile seçerek sayım sonuçlarının Diva' ya gönderilmesi durumunda; Diva stoklarında bulunup, el terminalinde sayılmayan ürünlerinde sayım listesine gelmesi sağlanmıştır.

6 Müşteri kurumsal bilgisinin web servise eklenmesinin sağlanması

Gönderilen fatura bilgileri servislerine (SalesInvoiceSelect ve PrepaidInvoiceSelect) Diva' daki müşteri kurumsal ve bireysel bilgisinin KurumsalUyeFLG adı altında eklenmesi sağlanmıştır.

7 Kampanya Geri Ödemeleri ekranında Açıklama alanının dolu gelmesinin sağlanması

Kampanya Geri Ödemeleri ekranında Açıklama alanında herhangi bir kontrole girmemiş olan kampanya katılımları için aşağıdaki metin eklenmiştir.

"Kampanya katılımınız kontrol sürecine henüz dahil olmamıştır. Bir sonraki gün tekrar kontrol sağlayabilirsiniz."

8 Matbu doküman tasarımının farklı DB' ye kopyalanmasının sağlanması

Matbu doküman tasarımlarının farklı DB' ye kopyalanması sağlanmıştır.

9 Serili Satış Raporunda Ceva düzenlemesinin sağlanması

Serili Satış Raporuna; emanet fatura numarası ve emanet iade bilgisi eklenmiştir.

10 Stok Süresi Raporunda Stok(Adet) hesaplama değişikliğinin sağlanması

Stok Süresi Raporu - Stok (Adet) alanında; raporda seçilen ayın ilk günkü stok miktarı yerine ayın son günündeki stok miktarını hesaplayacak şekilde değişiklik yapılmıştır.

11 Ingenico belge numarasının gönderilmesinin sağlanması

ÖKC fişinde matbu no bilgisi boş ise cihaz tarafından otomatik olarak FSD yazılması şeklinde çalışma yapılmıştır.

12 Serili Stok Raporu isminin düzeltilmesinin sağlanması

Stok Kontrol - Stok Raporları - Serili Stok Raporunun ismi Serili-Serisiz Stok Raporu olarak değiştirilmiştir.

13 CRM iletişim izni ekranının Avans ekranında da açılmasının sağlanması

Cari Hareket Girişi ekranından avans şeklinde bir tahsilat belgesi girişi yapıldığında, CRM izin sayfasının açılması sağlanmıştır.

14 Güvencem projesinde Paket Kodu bilgisinin gönderilmesinin sağlanması
  • Divaentten entegrasyon ile gelen MALGRUBU bilgisinin stok tablosuna kaydedilmesi,
  • Stoklardaki Mal Grubu bilgisi ile gönderilen paket bilgilerinin ilgili tablo ile eşleştirilmesi,
  • Cardiff'e ait metot ile Paket No ve UrunKategorisi alanlarının parametre olarak gönderimi sağlanmıştır.
15 OPP sürecinde yapılacak ek geliştirmelerin sağlanması
  • İş Emirleri ekranında bulunan + butonuna basıldığında açılan detay ekrana: web servis metoduyla iş emri numarası ile sorgulama yapılarak; müşteri kodu, müşteri ad ve soyad, müşterinin adres bilgisi, servis kodu, servis adı, servis il - ilçe - mahalle - adres ve servis telefon bilgilerinin getirilmesi,
  • Web Servis metotu ile gelen iş emri olduğunda; Bekleyen İstek İş Emri başlığı ile yetkili kişilere mail gönderilmesi,
  • Metod ile ve İş Emirleri ekranında onaylanan iş emri olduğunda;Kabul Edilen İstek İş Emri başlığı ile yetkili kişilere mail gönderilmesi,
  • İş Emirleri ekranında reddedilen iş emri olduğunda ise Reddedilen İstek İş Emri başlığı ile yetkili kişilere mail gönderilmesi, ayrıca ekranda red nedeni bilgisinin alınması ve iptal edilenlerin listesinde gösterilmesi de sağlanmıştır.
16 Perakende İndirim Raporuna ek özelliklerin sağlanması

Perakende İndirim Raporuna:

  • Stok ve Personel Kontrol alanları çoklu seçilebilir hale getirilerek
  • Normal Satış adlı statü eklenmiştir.
17 Kampanya tanımlama ekran geliştirmelerinin sağlanması

Kampanya Girişi ekranında, Bayi ve Sonuçlar sekmelerine Excel' den işlem yapma özelliği getirilmiştir.

18 Kampanya katılımlarının aynı dönem içerisinde iptal edilebilmesinin sağlanması

Kampanya katılımlarının, sadece onaylandığı dönem içerisinde iptal edilebilmesi sağlanmıştır.

Sürümde Yer Alan İyileştirmeler

Sıra No Tanım Açıklama
1 ÖKC POS alanının cihazdan dönen değere göre güncellenmesinin sağlanması

Ödemelerin alındığı bölüme POS geçerlilik kontrolü eklenmiştir.

2 Perakende Satış Faturası ekranında kaydedilmiş fatura bilgilerinin pasif gelmesinin sağlanması

e-Faturalarda statüsü boş olan faturaların düzenlenmesi ve iptal edilmesi parametreye bağlanarak soruna çözüm sağlanmıştır.

3 Bundle Kampanya katılımında bitiş tarihi günün tarihi ise katılım yapılmasının sağlanması

Bundle Kampanya katılımında, bitiş tarihi günün tarihinde iken katılım yapılması sağlanmıştır.

4 e-Devlet Checkup uygulaması üzerinde şube için doğru VKN bilgilerinin görüntülenebilmesinin sağlanması

Check-Up uygulamasında hesap bilgileri bulunurken iş grubu parametresine göre işlem yapılması sağlanarak sorun giderilmiştir.

5 Birleştirilebilir kampanyalar alanında bayiye ait olmayan kampanyaların görüntülenmemesinin sağlanması

Bayinin dahil olduğu kampanyaların listelenmesi sağlanarak ekran düzenlenmesi sağlanmıştır.

6 Atölye Tamir Kuponu ekranında müşteri cep telefon ve e-Mail bilgilerinin getirilmesinin sağlanması

Atölye Tamir Kuponu ekranında müşteri cep telefon ve e-Mail bilgilerinin getirilmesi sağlanmıştır.

7 Cari Hesap Girişi ekranında carinin güncellenebilmesinin sağlanması

Cari Hesap Girişi ekranında carinin güncellenebilmesi sağlanmıştır.

8 Depo Yetkilendirme ekranında filtreleme fonksiyonlarının kontrol edilmesinin sağlanması

Aile , Alt Aile ve Stok No combolarının merkez şirketin kayıtlarına göre getirilmesi ve 
Depo combosu eğer merkezden bağlanmış ise yetki tablosuna bakılmaksızın getirilmesi sağlanmıştır.

9 Ödemesi alınan satışın tahsilata yansımasının sağlanması

Ödemeler işleminin geri dönüş değerine göre kontrol eklenerek sorun giderilmiştir.

10 AHB butonu ile yapılan girişte alınan hatanın giderilmesinin sağlanması

Satış ekranından AHB butonu açılarak yapılan zorunlu kriter düzenlemesinde meydana gelen hata giderilmiştir.

 

11 Garanti ve Kasko satışında alınan hatanın giderilmesinin sağlanması

Pos Satış Faturası ekranında; Garanti, Kasko veya Bakım kalemlerinin depo bilgisinin varsayılan depo olarak eklenmesi sağlanarak sorun giderilmiştir.

12 Kasko satışının yapılmasının sağlanması

Pos Satış Faturası ekranında; ÖKC parametresinin açık olduğu durumda, Kasko ürünü içeren faturanın güncellenemez olması ile ilgili kontrol değiştirilerek alınan hatanın giderilmesi sağlanmıştır.