Terfi Kriter Tanımına uygun personele kıdem arttırma ya da pozisyon değişikliği işlemlerinin toplu olarak uygulanması için Terfi Kriterleri ile Toplu Terfi Uygulama işlemi kullanılır.

Terfi Kriterleri ile Toplu Terfi Uygulama işlemi, Performans Yönetimi modülünün İşlemler menüsünde yer alır.

Terfi Kriterleri ile Toplu Terfi Uygulama işleminin Parametreler ekranından şu bilgiler girilir:

AlanAçıklama
İşlem TarihiTerfi Kriterleri ile Toplu Terfi Uygulama işleminin tarihidir.
Terfi Kriter Tanımıİlgili terfi kriter tanımı bu alanda seçilir.
Terfi ŞekliPersonele uygulanacak terfi işleminin şeklidir. Kademe Arttırma ve Pozisyon Değişikliği seçeneklerini listeler.
Yeni PozisyonPersonelin terfi edeceği pozisyon bu alanda seçilir. 
Atama Türü

Personelin atama türü bu alanda belirtilir. İşe Giriş, Kurum Değişikliği, İşyeri Değişikliği, Bölüm Değişikliği, Birim Değişikliği, Pozisyon Değişikliği, Ücret Değişikliği, İşten Çıkış ve Alt Birim Değişikliği seçeneklerini listeler.

Başlangıç Zamanı

Terfi Kriterleri ile Toplu Terfi Uygulama işleminin başlangıç zamanıdır.

Terfi Kriterleri ile Toplu Terfi Uygulama işleminde, terfi işlemi uygulanacak personel için Filtreler sekmesinden uygun filtre değerleri seçilir ya da filtre seçmeden Uygula butonuna basılır.

Terfi Kriterleri ile Toplu Terfi Uygulama filtreleri aşağıdaki şekildedir:

FiltreDeğeri
KurumGrup/Aralık
BölümGrup/Aralık
İşyeriGrup/Aralık
BirimGrup/Aralık
Sicil NumarasıGrup/Aralık
AdıGrup/Aralık
SoyadıGrup/Aralık
Pozisyon KoduGrup/Aralık
Pozisyon KademesiGrup/Aralık
Unvan KoduGrup/Aralık

Toplu işlem sonucunda filtre değerlerini sağlayan personel bulunur ve personelin Terfi Kriter Tanımında belirlenen kriterleri sağlayıp sağlamadığı kontrol edilir.

Terfi Şekli alanındaki değerlere göre terfi kriterlerini sağlayan personele Kademe Arttırma ya da Pozisyon Değişikliği işlemleri uygulanır.