Organizasyon sekmesi altında yer alan alt sekmeler aşağıdaki gibidir;

  • Ekibim,
  • Yetkili Olduklarım,
  • Tüm Çalışanlar,
  • Çalışan Talepleri,
  • Geçici Görevlendirme Talepleri,
  • İşten Çıkış Talepleri.

Ekibim sekmesinde login olan kullanıcının yöneticisi olduğu kişiler, Yetkili Olduklarım sekmesinde ise hem yöneticisi hem İdari Yöneticisi olduğu kişiler listelenir. 

Ekip Özeti

Ekip Özeti alanında, anasayfada Ekibim altındaki kişilerin İzin, Eğitim ve Performansları ile ilgili özet bilgiler listelenir.

Ekip Takvim

Ekip Takvimi, ekipteki kişilerin aktiviteleri ve planlarını takvim üzerinde görmek için kullanılır. Kişinin eğitim talepleri, izin talepleri ve alınan eğitimleri; gün, hafta ve ay şeklinde gösterilir.

Etkinliği olmayanları da göster onay kutucuğu işaretlenirse tüm ekipteki kişiler etkinliği olsun olmasın takvim üzerinde listelenir.

Takvim üzerinde tarih aralığı verilebildiği gibi “Ara” alanından arama da yapılabilir.

Tüm Çalışanlar sekmesinde sistemde kayıtlı tüm çalışanlar listelenir ve onların profilleri yetki dahilinde görüntülenir.

Çalışan Talepleri sekmesinde tüm talepler listelenir, istenirse yeni çalışan talebi eklenir.

Geçici Görevlendirme Talepleri sekmesinde geçici görevlendirme taleplerinin tümü listelenir, istenirse yeni geçici görevlendirme talebi eklenir.

İşten Çıkış Talebi sekmesinde tüm çıkış talepleri listelenir, istenirse yeni işten çıkış talebi eklenir.