Kurumlar penceresinde Genel Bilgiler başlığı altındaki alanlardan kuruma ait genel bilgiler kaydedilir. 

Kurumlar ekranı Genel Bilgiler sekmesinde yer alan alanlar ve içerdiği bilgiler şunlardır:

Alan

Açıklama

Mevzuat

Muhasebe bilgilerinin hangi mevzuata uygun olarak tutulacağını belirtir. Muhasebe hesap planı burada yapılan seçime göre oluşturulur.

e-İş Kodu

Kurumun e-Ticaret uygulamalarında geçerli olacak kodudur.

Organizasyon Şema Seviyesi

Kuruma ait organizasyon şemasının kaç seviyeli olacağını belirtir.

Takvim

Kurum için geçerli olacak çalışma takvimini belirtir. Kayıtlı takvim kayıtları listelenir ve ilgili kayıt seçilir.

Portal Takvimi

Takvimler listesine ulaşılır ve çalışan portalinde kullanılacak takvim türü seçilir.

Sektör Tipi

Kurumun faaliyet gösterdiği sektör tipini belirtir. Bu alan kamu ve özel seçeneklerini içerir.

Hesap Planı Sayısı

Kurumun çalıştığı muhasebe hesap planı sayısını belirtir.

TFRS Hesap Planı

Kurumun kullandığı muhasebe hesap planları arasından hangisinin TFRS hesap planı olarak kullanılacağı belirtilir.

Veri Tabanı Adı

Kullanılacak veri tabanı adı girilir.

Doküman Katalog Boyutu (kb)

Doküman katalog sisteminde kullanılacak boyut bilgisidir.