Satış / Satınalma Yönetimi

1.Sipariş ve Faturalarda Dağıtım Ayının Beli Bir Tarihten İtibaren Başlatılabilmesi İçin Tarih Alanı

Sipariş ve Faturalarda dağıtım ayının bellibir tarihten itibaren başlatılabilmesi için “Dağıtım Başlangıç Tarihi” alanı eklenmiştir.

2.Sipariş Olşturma Pencerelerinde Hizmet Satırlarında Dağıtım Süresi (Ay) Kolonu

Sipariş formu içinde hizmet satırına “Dağıtım Süresi (Ay)” kolonu eklenmiştir.

3.Faturalardaki Taşıma Tipleri Ekranında Yetkilendirme

Fatura-Diğer sekmesi ile ulaşılan Taşıma Tipleri listesinde ekleme yapabilmek için Sistem İşletmeninde form yetkisi eklenmiştir.

4.Satınalma Dosyalarından Silinen Doküman Katalogları İçin Uyarı Verilmesi

Satınalma Dosyaları-Bağlı Kayıtlar-Doküman Kataloğu’na eklenmiş kayıtlar silinirken, Kayıt Silinecektir uyarısı sonrası dokümanla dosyanın bağlantısının koparılacağı mesajı verilmiştir.

5.Sipariş ve Sevkiyat Bilgilerindeki Sevkiyat Tarihine Göre Sevk İmkanı ve Miktar Kontrolü

Sipariş / Sevkiyat bilgilerinde girilen sevkiyat tarihine göre siparişlerin sevkedilmesi ve miktar kontrolü yapılması sağlanmıştır.

6.İrsaliye ve Siparişler Faturaya Aktarılırken İPB Güncellemesinin Parametrik Olması

İrsaliye ve siparişlerin faturaya aktarımlarında İşlem Para Birimi kurunun aktarımıyla ilgili olarak Diğer Sekmesine “Aktarımlarda İPB Kuru Güncellenecek / Aynen Kalacak” seçeneği eklenmiştir.

7.Kampanya Kartlarında Ek Vergi Tutarları

Kampanya kartlarında Ek Vergi(ÖTV) tutarlarının formüllerde kullanılması sağlanmıştır.

8.Toplu Vade Farkı Hesaplama İşlemi

Satış Yönetimi İşlemler altına Toplu Vade Farkı Hesaplama işlemi eklenmiştir.


Proje Portal

1.Aktivitelerde Durum Değişikliğinin Onay İle Yapılması Parametresi

 Aktivitelerde durum değişikliğinin onay ile yapılması Proje Yönetimi-Proje Portal Parametreleri altında “Durum Değiştirme İşlemi Onay Ekranı ile Yapılsın:Evet / Hayır” parametresine  bağlanmıştır.

2.Portalda Filtreleme Yaparak Aktivite Kaydedildiğinde Filtre Ekranına Dönüş

Proje Portalında filtereleme yaparak bir aktivitenin içine girip kaydedildiğinde önceki filtereleme ekranına geri dönmesi sağlanmıştır.

3.Portal Ekran Tasarımının Değiştirilmesi

Proje Portal navigasyonu ve ekran tasarımında değişiklik yapılmıştır.

 4.Portalda Aktivite Detay Ekranında Düzenleme

Aktivite Detay ekranında tasarım düzenlemesi yapılmıştır.


Bütçe Yönetimi

1.Hesaplama Kontrol Kriterlerinde Banka Hesap Türü Seçimi

Bütçe Hesaplama Kontrol kriterinde işlem türü banka işlemi seçildiğinde; filtreler arasına eklenen banka hesap türü filtresiyle filtreleme yapılması sağlanmıştır.


e-Dönüşüm

1.Cari Hesap Kartında e-Fatura Geçiş Tarihi

Cari Hesap tanım kartı e-Dönüşüm sekmesine Geçiş Tarihi alanı eklenerek e-Fatura mükellefi olunan tarihten öncesine oluşturulan faturaların e-Fatura kapsamına alınmaması sağlanmıştır.

2.e-Bankacılık Karşı Hesap Bilgisi Olmayan İşlemler İçin Posta Kutusunda Karşı Hesap Türü ve Bilgisi Alanı

"e-Dönüşüm/Bankacılık/Posta Kutusu" listesi F9 menüsüne "Karşı Hesap Seç" işlemi eklenmiştir.

3.Gelen e-Fatura Posta Kutusuna Alındığında Fatura Not Alanının Posta Kutusu Açıklama Alanına Aktarılması

e-Fatura açıklama kısmında bulunan bilgilerin, posta kutusu ekranında açıklama kolonunda 120 karakterle sınrlı olacak şekilde yer alması sağlanmıştır.

4.e-Bankacılık Posta Kutusuna Gelen MT940 Dosyaları İçeri Alınırken Ayrı Ayrı Fişlere Aktarılması Parametresi

Posta kutusuna gelen MT940 dosyaları içeri alınıken her işlemin ayrı ayrı fişlerde aktarılması için "Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/e-Dönüşüm/Parametreler" ekranına "Bankacılık İşlemleri" adı altında "e-Ekstre Alma Şekli: İşlem Bazında / İşlem Türü Bazında" parametresi eklenmiştir. 

5.Posta Kutusu Gelen Faturalarda Birim Evrensel Kodu Eşleştirme Cari Bilgisinin Faturadakiyle Aynı Olması

Gelen faturadaki cari hesap bilgisinin Birim Evrensel Kodu Eşleştirme ekranında öndeğer olarak gelmesi sağlanmıştır.

6.E-Fatura Kullanımı Kurum Bazında Olduğunda Etiketlerin Alt Birimlere Aktarılması

Bağlı kurum bazında e-Fatura kullanıcısı olan organizasyonel birimlere ait alt birim kartlarında "e-Fatura kullanıcısı" seçeneği aktif edildiğinde; bağlı kurumda tanımlı posta kutusu ve gönderici birim etiket bilgilerinin, ilgili alt birim kartına gelmesi sağlanmıştır. 

7.Gelen/ Giden e-Faturalar ve e-Arşiv Faturaları İçin Mutabakat Raporu

e-Dönüşüm menüsü altına Giden e-Fatura Kontrol Raporu, Gelene-Fatura Kontrol Raporu ve e-Arşiv Kontrol Rapou eklenmiştir.

8.E-İrsaliye

e-Dönüşüm menüsü altına e-İrsaliye özelliği eklenmiştir.


Varlık Yönetimi

1.Varlık Masraf Dağıtım Raporunda Fiş Numarası Filtresi

Varlık Masraf Dağıtım raporuna Fatura No, Banka Fiş No ve Malzeme Fiş No filtreleri eklenmiştir.


Malzeme Yönetim

1.Kullanıcı Tanımlı Malzeme Fişlerine Bağlı Muhasebe Fişlerine Gelen Hesap Kodu Boş Satır Açıklamaları

Kullanıcı tanımlı malzeme fişlerinin muhasebe fişinde muhasebe bağlantı kodu tanımlı olmadığında gelen hesap açıklamaları tanımlı olması gereken açıklamalar gelecek şekilde yeniden düzenlenmiştir.

2.Ambar ve Kullanım Yeri Bilgilerinin Filtre Olarak Malzeme Listesine Eklenmesi

Malzeme Organizasyonel Birm Parametrelerindeki Ambar ve Kullanım Yeri bilgileri Malzemeler Listesi filtrelerine “"Organizasyonel Birim Parametreleri Ambarları" ve Organizasyonel Birim Parametreleri Kullanım Yerleri" filtreleri olarak eklenmiştir.


Finans Yönetimi

1. Cari Hesaplar Listesinin Filtreler Sekmesine Eklenen Yeni Seçenek

Finans Yönetimi > Tanımlar > Cari Hesaplar listesi filtrelerine "Organizasyonel Birim Parametreleri Organizasyon Birimleri" ve Organizasyonel Birim Parametreleri Kullanım Yerleri" filtreleri eklenmiştir.

2. "Bankadan Çek Ödemesi" ve "Bankadan Senet Ödemesi" Fişlerinin "Banka Hesabı" Alanında Yapılan Düzenleme

Finans Yönetimi > Banka Fişleri > "Bankadan Çek Ödemesi" ve "Bankadan Senet Ödemesi" fişlerinde yer alan Banka Hesabı alanının sadece TL ve DÖVİZ hesaplarını listelemesi sağlanmıştır.

3.Cari Hesap Fişleri ve Banka Fişleri Listelerine Eklenen "Ters İşlem Oluştur" İşlemi

Finans Yönetimi > Hareketler > Cari Hesap Fişleri ve Banka Fişleri listelerinin sağ tuş menüsüne Ödeme, Tahsilat ve Günlük Mahsup fiş türleri için "Ters İşlem Oluştur" seçeneği eklenmiştir.

4. Mali Yatırım Penceresine Eklenen Vade Açılış Tarihi

Finans Yönetimi > Tanımlar > Mali Yatırımlar > Mali Yatırım tanım penceresine Vade Açılış Tarihi alanı eklenmiştir.

5.Vade Hareketleri Penceresine Eklenen "Esnek Vadeli" Seçeneği

Finans Yönetimi > Tanımlar > Mali Yatırımlar Listesi > Bağlı Kayıtlar menüsü altında yer alan Vade Hareketleri penceresine "Esnek Vadeli" işaret kutusu eklenmiştir.

6. Cari Hesaplar Listesine Eklenen Yeni Sütun

Finans Yönetimi > Tanımlar > Cari Hesaplar listesine "Ödeme Türü" sütunu eklenmiştir.

7. Borç Yaşlandırma, Borç Dağılım, Borç Vade Dağılım Raporlarına Eklenen Yeni Filtre

Borç Yaşlandırma, Borç Dağılım, Borç Vade Dağılım raporlarına "Borç/Alacak Türü" filtresi eklendi.


Genel Muhasebe

1.  Muhasebe Bağlantı Kodlarına Eklenen Yeni Seçenekler

Genel Muhasebe > Tanımlar > Muhasebe Bağlantı Grupları > Muhasebe Bağlantı Kodlarına Cari Hesap ve Banka Fişi Borç Alacak Türü filtresi eklenmiştir.

2. Muhasebe Fişlerini Onayla Toplu İşlemine Eklenen Yeni Filtreler

Genel Muhasebe > İşlemler > Muhasebe Fişlerini Onayla işlem filtrelerine "Fiş Birleştirmede Açıklama 1 Alanı:  Açıklama 1'ler birleştirilsin, Fiş Numaraları Birleştirilsin" ve "Fiş Birleştirmede Açıklama 2 Alanı: Açıklama 2'ler birleştirilsin, Fiş Numaraları Birleştirilsin" seçenekleri eklenmiştir.

3. Muhasebe Fişleri ve Onaylı Muhasebe Fişleri Listelerinin Sağ Tuş Menüsüne Eklenen Yeni Seçenek

Genel Muhasebe >Tanımlar > Muhasebe Fişleri ve Onaylı Muhasebe Fişleri listelerinin sağ tuş menüsüne Kaynak Belge Detayını Değiştir seçeneği eklenmiştir.

Bu seçeneğe bağlı olarak, Sistem Ayarları Genel Muhasebe Parametrelerine "e-Defter Oluşmamış Dönemlerde Kaynak Belge Detayı Değiştirilebilsin: Evet / Hayır" parametresi eklemiştir.

4. Kaynak İşlemlerin Muhasebe Fişini Oluştur İşlemine Eklenen Yeni Filtre

Genel Muhasebe > İşlemler > Kaynak İşlemlerin Muhasebe Fişini Oluştur işlemine "Muhasebe Fişi Oluşturulacak Kayıtlar" filtresi eklenmiştir.

5. Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesine Eklenen Veri Al Seçeneği

Genel Muhasebe > Tanımlar > e-Beyannameler > Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesinin Vergi Bildirimi sekmesine "Veri Al" tuşu eklenmiştir.


Personel Yönetimi 

1.  Puantaja Esas Bilgi Satırları Menü Seçeneğinin Kaldırılması

Personel Yönetimi > Tanımlar altındaki Puantaja Esas Bilgi Satırları kaldırılmıştır.

2. Toplu Terfi Uygulama İşlemine Eklenen Yeni Filtre

Personel Yönetimi > İşlemler > Toplu Terfi Uygulama işlemine "Terfi Kesintisi" filtresi eklenmiştir.

3. Personel Ödü ve Uyarı Bilgilerine Eklenen Doküman Kataloğu Bağlantısı

Personel Yönetimi > Tanımlar > Personel Kartları > Özlük Bilgileri > Ödül/Uyarı Bilgileri > Bağlı Kayıtlar menüsüne Doküman Kataloğu seçeneği eklenmiştir.

4. Personal Kartında Yer Alan Yönetici Alanının Değiştirilmesi

Personel kartında yer alan "Yöneticisi" alanı "İdari Yöneticisi" adı ile değiştirilip, yeni bir "Yöneticisi" alanı eklenmiştir.

5. Performans Değerlendiricileri Listesinin Sağ Tuş Menüsüne Eklenen Yeni Seçenek

Personel Kartları > Çalışma Bilgileri > Performans Değerlendiricileri listesinin sağ tuş menüsüne "Kayıt Bilgisi" seçeneği eklenmiştir.

6. Personel Pozisyon Uygunluk Profili Ekranına Pozisyon ve İşlem Tarihi Alanlarının Eklenmesi

Personel Pozisyon Uygunluk Profili ekranına Pozisyon ve İşlem Tarihi alanları eklenmiştir.

Personel Yönetimi Öndeğer ve Parametrelerine ise Pozisyon Uygunluk Oranı Limiti ve Pozisyon Uygunluk Oranı Limit Kontrolü parametreleri eklenerek kullanıcının uygun olmayan pozsiyonu seçip kaydetmeyi engellemesi sağlanmıştır.

7. Personel Kimlik Kartının Yeni Kimlik Kartlarına Göre Güncellenmesi

Kimlik Bilgileri ekranı ve Ehliyet Bilgileri ekranına "Geçerlilik Süresi" alanları eklenmiştir.


İşe Alım ve Yerleştirme

1.  Başvuru Kartları > Son Karar Sekmesine Eklenen Alt Birim Alanı

İşe Alım ve Yerleştirme > Tanımlar > Başvuru Kartları > Son Karar sekmesine "Alt Birim" alanı eklenmiştir.


Zaman Yönetimi

1.  Zaman Yönetimi Öndeğer ve Parametrelerine Eklenen Yeni Seçenek

Sistem Ayarları > Genel > Öndeğer Parametreler > Zaman Yönetimi altına "İzin Süre Hesabında Vardiya Kullanım Şekli: Vardiya Toplam Süresi / Vardiya Satırları" parametresi eklenmiştir.


Organizasyon Yönetimi

1.  Rol Tanımlarında Yapılan Değişiklik

Organizasyon Yönetimi > Tanımlar > Rol Tanımında bulunan Yetkinlikler kartın içersinden kaldırılarak Bağlı Kayıtlar menüsünün altına Yetkinlikler olarak eklenmiştir.

2. Organizasyon Şemaları Listesine Eklenen Yeni Filtre

Organizasyon Yönetimi > Hareketler > Organizasyon Şemaları listesinin Filtre sekmesine "Durumu" filtresi eklenmiştir.

Ayrıca, Organizasyon Şemaları listesinde yer alan Revizyon Numarası alanı, filtreler sekmesine de eklenmiştir.

3. Organizasyon Şemasına "Personel Alt Birim" Filtresinin Eklenmesi

Organizasyon Şeması > Pozisyonlar(Görsel) > Filtreler alanına "Personel Alt Birim" seçeneği eklenmiştir.

4. Rol Tanımı Ekranına Ücret Skalası Sekmesinin Eklenmesi

Organizasyon Yönetimi > Tanımlar > Rol Tanımına Ücret Skalası sekmesi eklenmiştir.

5. Organizasyon Şemasına Gelen Arama Özelliği

Organizasyon Yönetimi > Hareketler > Organizasyon Şemasında ilgili pozisyon kutucuğuna konumlanabilme özelliğinin getirilebilmesi için ekrana arama alanı eklenmiş ve arama sonucuna göre ilgili pozisyon kutucuğuna konumlanma yapılabilmesi sağlanmıştır.


Ücret Yönetimi

1.  Bordro Zarfına Eklenen Filtre

Bordro zarfı filtrelerine, "Çalışma Statüsü:  Çalışanlar / İşten Ayrılanlar" filtresi eklenmiştir.

2. Puantör Değerleri Raporunun Eklenmesi

Ücret Yönetimi > Raporlar altına Puantör Değerleri Raporu eklenmiştir.

3. Puantaj Kartında Yapılan Düzenlemeler

Puntaj Kartı - Borç Kesintileri / Alacak Ödemeleri sekmelerinde "Kayıt Numarası" alanının adı "Geri Ödeme Kayıt Numarası" olarak değiştirildi.

Puantaj Kartı - Borç Kesintileri sekmesine "Borç Kaydı Kodu" ve "Borç Kaydı Açıklaması" alanları eklenmiştir.

Puantaj Kartı - Alacak Ödemeleri sekmesine "Alacak Kaydı Kodu" ve "Alacak Kaydı Açıklaması" alanları eklenmiştir.


Ücret Senaryoları Yönetimi

1. Sanal Personel Kartına Unvan Alanının Eklenmesi

Ücret Senaryoları Yönetimi > Tanımlar > Sanal Personel Kartına Unvanı alanı eklenmiştir.

Ayrıca Senaryo Sanal Personel Kartına Alt Birimi, Analiz Boyutu alanları ile Personel Kartı - Bordro Bilgileri - Detay sekmesinde yer alan Tabiliklerin tümü eklenmiştir.