1.Finans Yönetimi > İşlemler Menüsü > Cari Hesap / Banka / Kasa Kur Farkı Hesaplama İşlemlerine Eklenen Yeni Filtre

Finans Yönetimi İşlemler menüsü altında yer alan Cari Hesap Kur Farkı Hesaplama, Banka Kur Farkı Hesaplama, Kasa Kur Farkı Hesaplama işlemlerine Kur Türü filtresi eklenmiştir.


2.Sistem İşletmeni Ticari İşlem Gruplarına ve Finans Modülü Ödeme/Tahsilat Planlarına Eklenen Değişik Dillerde Seçeneği

Sistem İşletmeni > Kuruluş Bilgileri > Ticari İşlem Grubu ve Finans modülü > Tanımlar > Ödeme / Tahsilat Planları pencerelerinde yer alan Açıklama alanının farklı dillerde girilebilmesi için "Değişik Dillerde" seçeneği eklenmiştir.


3.Sistem İşletmeni Firma Tanım Kartına Eklenen Yeni Alanlar

Sistem İşletmeni > Firma Tanımı > İşveren sekmesine "Saymanlık Kodu" ve "Bağ-Kur No" alanları eklenmiştir.4.Sistem Ayarları Finans Parametrelerine Eklenen Yeni Parametre

Sistem Ayarları > Öndeğer ve Parametreler > Genel > Öndeğer ve Parametreler > Finans Yönetimi > Parametreler > Diğer başlığının altına "Toplu Kredi Kartı Fiş Tahsilatı Sırasında Satırlar Birleştirilsin: Evet / Hayır" parametresi eklenmiştir.


5.Cari Hesap ve Banka Fişlerinde Görsel Geliştirme

Finans modülünde yer alan Cari Hesap ve Banka Fişlerinin tür bilgilerin fişin sol üst köşesinde gösterilmesi sağlanmıştır.


6.Organizasyon Yönetimi Modülünün Oluşturulması

Erişim ağacına yeni Organizasyon Yönetimi modülü eklenmiş ve Sistem Ayarları ile Kariyer Yönetimi modülleri altında yer alan bazı başlıklar ve raporlar bu modülün altına taşınmıştır.


7.IK Modül İsimlerinde Yapılan Değişiklikler

Erişim ağacında yer alan İzin Yönetimi ve Eleman Seçme ve Yerleştirme modüllerinin isimleri sırasıyla Zaman Yönetimi ve İşe Alım ve Yerleştirme olarak değiştirilmiştir.


8.Genel Muhasebe Modülünde Muhasebe Fişlerine Eklenen Yeni Alanlar

Genel Muhasebe modülünde yer alan Muhasebe Fişlerine "Ters İşlem Yapılsın" işaret kutucuğu ve "Ters İşlem Tarihi" alanları eklenmiştir.


9.Finans Yönetimi Cari Hesaplar Listesinden Risk Tanımı Ekranına Ulaşılması

Finans Yönetimi > Tanımlar > Cari Hesaplar > Bağlı Kayıtlar menüsüne Risk Tanımı seçeneği eklenmiştir.


10.Ana Menüde Yer Alan Çalışma Tarihleri Ekranında Yapılan Yenilik

Ana menüde yer alan Çalışma Tarihleri penceresindeki "Rapor Tarih Filtrelerinde Kullanılacak Öndeğerler" başlığı altından öndeğer tarihin belirlenmesi sağlanmıştır.


11.Personel Yönetimi ve Ücret Yönetimi Modüllerinde Yer Alan Raporlara Eklenen "Akademik Unvan" Filtresi

Personel Yönetiminde yer alan Personel Listesi, Kanuni Değişiklikler Listesi, Personel Devir Raporu ve Ücret Yönetimi modülünde yer alan Bordro Zarfı, Tahakkuk Toplamları, Bireysel Emeklilik Otomatik Katılım Raporları filtrelerine "Akademik Unvan" filtresi eklenmiştir.


12.Finans Yönetimi > Cari Hesap Risk Tanımları için Eklenen Yeni Koşul Parametresi

Finans Yönetimi modülünde Cari Hesap Risk Tanımlarının Detaylar sekmesinde yer alan Koşul parametrelerine Çekler listesinde yer alan Çek Vade Tarihi alanı eklenmiştir.


13.Personel Yönetimi > Özlük Bilgileri > Sağlık Bilgileri Formuna Getirilen Yenilik

Personel Yönetimi > Personel Kartları > Özlük Bilgileri > Sağlık Bilgileri formunda Gün değerinin başlangıç ve bitiş tarihlerine göre otomatik olarak hesaplanması sağlanmıştır.


14.Ücret Yönetimi > Tanımlar > Hesap Şablonlarının Kopyalanması

Ücret Yönetimi > Tanımlar > Hesap Şablonları listesine Kopyala seçeneği eklenmiştir.


15.Sistem İşletmenine Bakım Yönetimi için Malzeme Talep Fişi Numaralama Şablonunun Eklenmesi

Sistem İşletmeni > Kayıt Numaralama Şablonları > Bakım Yönetimi > Malzeme Talep Fişi seçeneği eklenmiştir.


16.Finans Yönetimi İşlemler Menüsüne "Üst Seviye Cari Hesap Değiştirme" Seçeneğinin Eklenmesi

Cari hesaplara bağlı üst seviye cari hesapların toplu olarak değiştirilebilmesi için Finans modülünün İşlemler menüsü altına "Üst Seviye Cari Hesap Değiştirme" seçeneği eklenmiştir.


17.Finans Yönetimi İşlemler Menüsüne "Üst Seviye Cari Hesap Değiştirme" Seçeneğinin Eklenmesi

Cari hesaplara bağlı üst seviye cari hesapların toplu olarak değiştirilebilmesi için Finans modülünün İşlemler menüsü altına "Üst Seviye Cari Hesap Değiştirme" seçeneği eklenmiştir.


18.Ücret Yönetimi İşlemler Menüsü Altında Yer alan Bordro Ödemeleri Oluştur İşlemine İstinaden Düzenleme

Ücret Yönetimi > İşlemler > Bordro Ödemeleri Oluştur işleminin yalnızca Ödendi ve Onaylandı durumunda olan bordrolar için gerçekleştirilebilmesi sağlanmıştır.


19.Sistem Ayarları > Kurumsal Çalışan Portalı Yetki Grubu Tanımları > İşlem Yetkilerine Yapılan Ek

Sistem Ayarları > Kurumsal Çalışan Portalı Yetki Grubu Tanımları > İşlem Yetkilerine Eğitim Bilgileri için "Listele" yetkisi eklenmiştir.


20.Personel Yönetimi İşlemler Menüsüne Eklenen Yeni Seçenek

Personel Yönetimi > İşlemler menüsüne SGK Vizite Sistemi eklenmiştir.


21.Personel Yönetiminde Yer Alan APHB, e-Hizmet Belgeleri ve Aylık İşgücü Çizelgeleri Listelerinde Toplu Olarak Dosyaya Kaydetme

Personel Yönetimi > Hareketler > e-Hizmet Belgeleri, Aylık İşgücü Çizelgeleri ve Aylık Prim ve Hizmet Belgeleri listelerinde birden fazla kayıt seçerek toplu olarak dosyaya kaydedilmesi sağlanmıştır.


22."Fiş Yazdırılırken Alt Hesapların Üst Hesapları Da Basılsın" Parametresinde Yapılan Değişiklik

Sistem Ayarları > Öndeğer ve Parametreler > Genel Muhasebe > Parametreler > Fiş Yazdırma > "Fiş Yazdırılırken Alt Hesapların Üst Hesapları Da Basılsın" parametresinin seçenekleri Evet / Hayır / Kebir Hesap olarak yeniden düzenlenmiştir.


23.Personel Yönetimi Parametrelerine Eklenen Yeni Seçenek

Sistem Ayarları > Öndeğer ve Parametrelere > Personel Yönetimi > Parametreler sekmesine "Aynı Özelliklerde Kayıt Kontrolü" parametresi eklenmiştir.


24.Genel Muhasebe Yevmiye Defteri Filtrelerine Ek

Genel Muhasebe > Defter ve Dökümler > Yevmiye Defteri filtrelerine "Kaynak Belge Detayı Basımı" filtresi eklenmiştir.


25.Sistem İşletmeni Kurum Tanımlarında Yer Alan Mali Müşavir Sekmelerinde Yenilenen Alan Adı

Sistem İşletmeni Kurum tanımı formlarında yer alan Mali Müşavir sekmesi altındaki "Sözleşme Tarihi" alanının ismi "Sözleşme Bitiş Tarihi" olarak değiştirilmiştir.


26.Kurum Geçici Vergisi Beyannamesine Yapılan Ek

e-Beyannamelerde yer alan Kurum Geçici Vergisi Beyannamesinin Ekler sekmesine "Nakdi sermaye artışından kaynaklanan faiz indirimi" sayfası eklenmiştir.


27.Genel Muhasebe Modülü İşlemlerine Eklenen Yeni Seçenek

Genel Muhasebe > İşlemler > e-Defter Kaynak Belge Detaylarını Oluştur seçeneği eklenmiştir.


28.Proje Portalı Aktivite Detayında Notlar Alanı

Proje Portalı Aktivite Detayı sayfasına Notlar alanı eklenmiştir.


29.Fatura İçerisine Tek Seferde Toplu Analiz Boyutu Ekleme

Sipariş, irsaliye ve fatura için analiz boyutları penceresinde yapılan birden fazla seçimin fişlere aktarılması sağlanmıştır.


30.Proje Portalı Görevlerim Sayfasında "Hafta Sonlarını Göster" İşareti

Proje Portalı-Görevlerim sayfasında yer alan "Hafta sonlarını göster" seçeneğinin öndeğer olarak işaretli gelmemesi sağlanmıştır.


31.Proje Portalı Aktivite ve İhtiyaçlar Sayfasında Düzenleme

Proje Portalı Aktivite ve İhtiyaçlar sayfasında, yapılan hareketler sonrası gösterilen aktivite/ihtiyaçlar kaybolmaması sağlanmıştır.


32.Proje Portalında Kapalı Durumdaki İhtiyaçların Aktiviteye Seçilmemesi

Proje Portalında kapandı ve iptal durumundaki ihtiyaçların aktivite içine seçilememesi sağlanmıştır.


33.Satış / Satınalma Fatura Dökümü Raporlarında Cari Hesap Özel Kodu 2-3-4-5 Filtreleri

Satınalma/Satış faturaları dökümü raporlarına Cari Hesap Özel Kodu2-3-4-5 filtreleri eklenmiştir.


34.Proje Portalı Görevlerim Sayfası Takvim Alanı Planlanan ve Gerçekleşen Aktiviteler

Proje Portalı Görevlerim sayfası Takvim bölümünde yer alan Planlanan ve Gerçekleşen Aktivitelerin yanlarındaki kutucuklar ile ayrı ayrı seçilerek gösterilmesi sağlanmıştır.


35.Proje Portalı Aktivite Sayfasında Alt Seviye Aktivitelerin Görüntülenmesi

Proje Portalı Aktivite sayfasında alt seviye aktivitelerin görüntülenmesi için Filtreler alanına "Alt Seviye Aktiviteler" kutucuğu eklenmiştir.


36.Birden Fazla Etiketi Olan Cari Hesaplar İçin e-Fatura Bilgilerinin Güncellenmesi

Tek VKN kullanıp birden fazla etiket bilgisine sahip cari hesapların bilgilerinin güncellenmesi için e-Dönüşüm / İşlemler menüsü altına "e-Fatura Bilgilerini Güncelle" işlemi eklenmiştir.


37.Bütçe Parametrelerini Kullanım Dışı Yapabilme

Bütçe Yönetimi / Tanımlar / Bütçe Parametreleri F9 menüsüne durumunu değiştir seçeneği eklenerek parametrelerin kullanımda / kullanım dışı yapılmaları sağlanmıştır.


38.e-Dönüşüm Bankacılık Posta Kutusunda Organizasyonel Birim Değiştirme

e-Dönüşüm Bankacılık Posta Kutusu F9 menüsüne "Organizasyonel Birim Değiştir" seçeneği eklenmiştir. Burada aynı VKN'yi kullanan Organizasyonel Birimlerin listelenmesi sağlanmıştır.


39.Maliyetlendirme Servisinde Tarih Aralığı Filtresi

Malzeme Yönetimi-İşlemler-Maliyetlendirme işlemine tarih aralığı filtresi eklenmiştir.


40.İhraç Kayıtlı Satış/Satınalma Faturalarının e-Fatura / e-Arşiv Olarak İşlem Görmesi

İhraç kayıtlı satş / satınalma faturalarının e-Fatura / e-Arşiv olarak işlem görmesi sağlanmıştır. İhraç Kayıtlı Satış / Satınalma Faturaları e-Fatura Bilgileri sekmesinde e-Fatura/e-Arşiv Türü alanına "İhraç Kayıtlı" seçeneği eklenmiştir.

e-Dönüşüm / e-Fatura / Posta Kutusu F9 menüsüne "İhraç Kayıtlı Satınalma Faturasına Çevir" işlemi eklenmiştir.


41.Talep Fişlerinde Bütçe Kontrolü

Talep Yönetimi / Talep Fişleri / İşlemler menüsünde yer alan Kontrol Seçenekleri arasına Bütçe Kontrolü eklenmiştir.