j-Platform 3.14 sürümünde yapılan yenilikler aşağıdaki şekildedir:

Sürümde Yer Alan Yenilikler

Sıra No Tanım Açıklama Doküman Linki
1 Portföyde olan senetlerde kısmi tahsil özelliğinin kullanılabilmesi talebi

"Finans Yönetimi/Tanımlar/Çek ve Senetler/Müşteri Senedi" kayıtlarında yer alan "Kısmi Tahsil Edilebilir" seçeneğinin, işlem görmüş senetlerde de işaretlenebilmesi sağlanmıştır. "Durumu: Onaylı, İşlem Durumu: Portföyde" olan müşteri senetleri için de "Kısmi Tahsil" özelliği kullanılabilecektir.

Detay için tıklayınız
2 Faturalarda toplu olarak proje değişikliği yapılabilmesi talebi

"Proje Yönetimi/İşlemler" başlığı altına "Fişlerde Toplu Proje Güncelleme" seçeneği eklenmiştir. İşlemin "Öndeğer" tabında değiştirilecek projelerin bilgileri girilebilecek, "Filtreler" tabında işleme dahil edilecek kayıtlar belirlenebilecektir. İşlem sonucunda, fiş ve faturalarda "Analiz Detayları" tabında bulunan "Proje Kodu/Aktivitesi" bilgileri, işlemde belirlenen proje bilgileri ile değişecektir.

Detay için tıklayınız
3 Muhasebe hesaplarının analiz boyutlarına göre raporlanabilmesi talebi

"Genel Muhasebe/Analiz Boyutu ve Proje Raporları" başlığı altına "Analiz Boyutu Muhasebe Hesap Dağılımı" seçeneği eklenmiştir. Seçenek üzerinden analiz boyutları, muhasebe hesabı bazında raporlanabilecektir.

Detay için tıklayınız
4 Muhasebe hareketlerinin analiz boyutlarına göre raporlanabilmesi talebi

"Genel Muhasebe/Analiz Boyutu ve Proje Raporları" başlığı altına "Ayrıntılı Analiz Boyutu Muhasebe Hesap Dağılımı" seçeneği eklenmiştir. Seçenek üzerinden analiz boyutları, muhasebe hesaplarının hareketi bazında raporlanabilecektir.

Detay için tıklayınız
5 İnşaat Portalı-Geçersiz durumundaki keşiflerden talep oluşturulabilmesi talebi

"Talepler/Talep Detayı" ekranında bulunan "Keşif No" ve "Keşif Açıklama" alanları kullanıcı seçimli olarak zorunlu hale getirilmiştir. Yapılan bu düzenleme ile keşif seçimi için erişilen keşif ekranında "Geçerli" keşiflerin yanı sıra "Geçersiz" durumundaki keşifler de listelenecektir. Böylelikle talep işlemleri, keşif durumundan bağımsız olarak  gerçekleştirilebilecektir.

6 Sözleşmelerde "Ticari İşlem Grubu" bilgisinin takip edilebilmesi talebi

Sözleşmelere "Ticari İşlem Grubu" alanı eklenmiştir. Sipariş, irsaliye ve faturalarda olduğu gibi sözleşmeler üzerinden de "Ticari İşlem Grubu" takip edilebilecek ve raporlanabilecektir.

7 Faturalanmış e-İrsaliyelerde değişiklik yapılabilmesi talebi

Faturalanmış e-İrsaliyenin faturasından bağımsız olarak (Fatura e-Fatura olabilir/olmayabilir, e-Fatura olup gönderilebilir/gönderilmeyebilir)

  • İrsaliyedeki
    • Satış Temsilcisi/Elemanı Kodu
    • Özel Kod/Yetki Kodu
  • İrsaliyenin hareket satırındaki
    • Satır Açıklaması
  • İrsaliyenin "Diğer" tabındaki
    • Açıklama
    • Doküman İzleme Numarası
    • Notlar, alanlarında irsaliye "Onaylı" durumunda olsa dahi değişiklik yapılabilecektir.
8 Banka fişlerinin excel şablonu hazırlanarak excel üzerinden aktarılabilmesi talebi

Banka fişleri browserında "Veri Aktarımı/İçeri aktarım" seçeneği ile açılan ekranda aşağıdaki işlemlerin yapılması sağlanmıştır:

  • Excel şablon dosyası oluşturma
  • "Aktarım Türü: Excel" seçildiğinde oluşturulan Excel şablon dosyası üzerinden aktarım
9 "Toplu Varlık Kartı Üretme" işlemi ile oluşturulan varlık bilgileri satırlarında değişiklik yapılabilmesi talebi

Faturada gerçekleştirilen "Toplu Varlık Kartı Üretme" işlemi ile tek seferde birden fazla varlık kartı oluşmasını sağlayan ekrana "2.Açıklama, Seri No ve Sabit Kıymet" alanları eklenmiştir. İşlem sonucu oluşturulan varlık satırlarında "Kod, Açıklama, 2.Açıklama, Seri No ve Sabit Kıymet" alanlarının değiştirilebilmesi sağlanmıştır.

10 Malzeme/Hizmet bazında analiz boyutu kontrolü yapılabilmesi talebi

Malzeme/Hizmet kartlarına eklenen "Dağıtım Kontrolü" bölümünden kart için analiz boyutu girme zorunluluğu belirlenebilecektir. Buna bağlı olarak kartın kullanıldığı işlemlerde analiz boyutu girilmesi zorunlu olacak veya herhangi bir kontrol yapılmayacaktır. Dağıtım kontrolünün hangi işlemlerde yapılacağı ise "Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Satınalma-Satış Yönetimi/Parametreler" başlığı altına eklenen "Analiz Boyutu Dağıtım Kontrolü Yapılacak İşlemler" seçeneği üzerinden belirlenebilecektir.

Detay için tıklayınız
11 Cari hesabın fiyat tekliflerinin hareket bazında takip edilebilmesi talebi

"Finans Yönetimi/Tanımlar/Cari Hesaplar/İlişkili Kayıtlar" altına “Teklif Hareketleri” seçeneği eklenmiştir. Bu seçenek üzerinden cariye ait tüm fiyat tekliflerine, teklifin satırı bazında tek bir ekran üzerinden erişilebilecektir.

12 Farklı organizasyonel birimler ile borç/alacak kapama eşleştirmesinin kontrol edilebilmesi talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Finans Yönetimi/Parametreler" seçeneklerine "Borç/Alacak Eşleştirmesinde Farklı Organizasyonel Birim Kontrolü" parametresi eklenmiştir. Parametrenin değerine göre "Borç/Alacak Takibi" işlemlerinde farklı organizasyonel birimler için eşleştirme yapılmış ise kullanıcı uyarılacak, işlem durdurulacak veya işleme devam edilebilecektir.

Detay için tıklayınız
13 Siparişlerde "Net İndirim" bilgilerinin girilebilmesi talebi

Satış/Satınalma siparişleri hareket satırlarına "Net İndirim, Net İndirim %, Net İndirim Tutarı ve Net İndirim Tutarı (RPB/İPB)" kolonları eklenmiştir. Girilen "%" ya da tutar değerine göre siparişlerde net toplam üzerinden indirim uygulanabilecektir.

14 Teklife bağlı sözleşmelerin hareket satırlarında değişiklik yapılabilmesi talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Satınalma Yönetimi-İhale Yönetimi/Parametreler" altına "Teklife Bağlı Sözleşmeler Güncellensin" parametresi eklenmiştir. Parametrenin değerine göre teklife bağlı oluşturulan sözleşmeler üzerinden tekliften gelen bilgiler değiştirilebilecek veya değiştirilemeyecektir. Aynı zamanda "İhale Yönetimi" modülü seçeneklerine de bu parametre eklenmiştir. İhaleye yönetiminden oluşturulan sözleşmelerde "İhale Yönetimi" altında yer alan parametre dikkate alınacaktır.

Detay için tıklayınız
15 Satınalma/Satış browserlarında fatura numarasına göre sıralama yapılabilmesi talebi

Satış/Satınalma Faturaları browserlarında fatura türü gruplaması şartı aranmadan fatura numarasına göre sıralama yapılması sağlanmıştır.        

16 e-Defter Kaynak Belge Detayı Oluşturma işleminin fiş bazında yapılabilmesi talebi

"Genel Muhasebe/İşlemler/e-Defter Kaynak Belge Detaylarını Oluştur" işlemi filtrelerine "Kaynak Belge Detayı Belge No" filtresi eklenmiştir. Böylelikle belge bazında kaynak belge detayı güncellemesi yapılabilecektir. "Belge No" filtresinin kullanılabilmesi için işlemin "Mevcut Belge Detayları Yeniden Oluşturulsun" filtresi "Evet" seçili olmalıdır.

17 Onaylama yapılmış fişlerde birim fiyat değişikliği işlemi yapılmadığında uyarı verilmesi talebi

"Maliyet Üzerinden Fiyatlandırma" işlemi ile birim fiyat güncellemesi yapılacak fiş türlerinde "Sistem Ayarları/İşlemler/Onaylama" ile kapama yapılmış ise birim fiyatın güncellenmediğine dair işlem mesajlarında kullanıcıya uyarı verilmesi sağlanmıştır.

18 İhracat Yönetimi modülüne ait işlemlerin muhasebe kaydında intaç tarihi kurunun kullanılması talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/İhracat Yönetimi/Parametreler" başlığı altına "Muhasebe İşlem Dövizi Kuru, Muhasebe Raporlama Dövizi Kuru" parametreleri eklenmiştir. Parametrelerin değerine göre ihracat faturalarının muhasebe kaydında kullanılacak kur bilgisi için "Fatura Tarihi, İntaç Tarihi veya GÇB Tarihi" seçilebilecektir. Bunun yanı sıra "Muhasebe İşlem Döviz Kuru Değiştiğinde" parametresi üzerinden de muhasebe kaydında kur değişikliği yapıldığında değişikliğin YPB veya İPB tutarlarının hangisinde geçerli olacağı belirlenebilecektir.

Detay için tıklayınız
19 Satış ve satınalma siparişleri dökümü raporlarında onay bilgilerinin takip edilebilmesi talebi

"Satış-Satınalma Yönetimi/Sipariş Raporları/Sipariş Dökümü-Ayrıntılı Sipariş Dökümü" raporlarına "Onay Durumu" filtresi eklenmiştir. Raporlarda "Onay Durumu" için filtreleme yapılabilecek ve rapor değişkenlerine eklenen "Onay Tanım Kodu" ve "Onay Durumu" alanları üzerinden onay bilgileri takip edilebilecektir.

20 İnşaat Portali-Excelden keşif aktarımında aktarıma uygun olmayan kayıtların tespit edilebilmesi talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/İnşaat Portali/Parametreler" altına "Excel aktarımında aktarılmayan keşif satırı varsa" parametresi eklenmiştir. Parametrede yapılan seçime bağlı olarak işlem durdurulacak ve uygun kayıtların aktarımı için işleme devam edilebilecektir.

Detay için tıklayınız
21 Teklifte girilen ödeme ve açıklama bilgilerinin teklife bağlı kayıtlara aktarılması talebi

Satış/Satınalma teklifleri üzerinden gerçekleştirilen "Sipariş Oluştur, Sözleşme Oluştur" işlemleri ile açılan sözleşme/siparişlere teklifin "Ödeme Planı" ve "Açıklama (Satır/Genel)" bilgilerinin aktarılması sağlanmıştır.

22 Cari Hesap Bazında Teklif Karşılaştırma Raporu'na satınalma dosyası üzerinden ulaşılabilmesi talebi

Raporlar altından erişilen "Cari Hesap Bazında Teklif Karşılaştırma Raporu"na "Satınalma Dosyaları" browserı "Bilgiler" seçeneği üzerinden de erişilebilmesi sağlanmıştır. Böylelikle dosya üzerinden dosyanın teklifleri bazında karşılaştırma yapılabilecektir.

23 Faturaların muhasebe fişi satır açıklamasında malzemenin 2.Açıklama bilgisinin gösterilmesi talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Satınalma-Satış Yönetimi/Parametreler" altında yer alan "Muhasebe Fişlerine Gelecek Satır Açıklaması-Fatura" seçeneklerine "Malzeme 2. Açıklaması" bilgisi eklenmiştir. Parametrenin sıra değerinde yapılan seçime göre muhasebe fişi satırı açıklamasında yer alması sağlanmıştır.

24 Muhasebe fişi içerisinden hesabın kümülatif bakiyesine erişilebilmesi talebi

Muhasebe fişi F9 menü seçeneklerine "Hesap Bakiyesini Al (Kümülatif)" işlemi eklenmiştir. Bu seçenek ile muhasebe fişinde ilgili hesabın kümülatif bakiyesi satırın "Borç/Alacak" alanına yansıtılacaktır.

Detay için tıklayınız
25 İnşaat Portali-Rayiç tanımlarının otomatik oluşturulması talebi

"Satış-Satınalma Yönetimi/Tanımlar/Hizmetler/Detaylar" tabına "Hizmet Türü" ve "Birim" alanları eklenmiştir. Hizmet kartı kaydedildiğinde yapılan seçimlere göre İnşaat Portali'nde "İşçilik Rayiç Tanımı" otomatik oluşacaktır.

Detay için tıklayınız
26 İnşaat Portali-Keşif ve revizyon formlarında "Genel Gider" ve "Kar" tutarlarının oran belirtmeden girilebilmesi talebi

Keşif ve Revizyon işlemleri sırasında oluşturulan poz satırları için "Genel Gider" ve "Kâr" tutarları "Genel Gider Oranı" ve "Kar Oranı" üzerinden hesaplatılmaktaydı. Yapılan geliştirme ile "Genel Gider" ve "Kar" tutar alanları düzenlemeye açılmış olup, yapılan tutar girişi ile oran bilgisinin otomatik hesaplanması sağlanmıştır.

27 İnşaat Portali-İşçilik Rayiçlerinin toplu olarak silinebilmesi talebi

"Tanımlar/İşçilik Rayiçleri" ekranına "Satır Sil" butonu eklenmiştir. Yapılan geliştirme ile toplu yada satır seçimli rayiç tanımları silinebilecektir.

28 Seri/Lot numarası kalan miktarı sıfır olan kayıtların "Lot/Seri Numaraları" ekranında listelenmemesi talebi

Seri/Lot numarası ile takip edilen malzemelerin "Bağlı Kayıtlar/Lot-Seri Numaraları" seçimiyle erişilen "İşlemler" listesine filtreleme özelliği eklenmiştir. Filtrelere eklenen "Kalan Miktar" seçeneği üzerinden, tüm kayıtlar için veya kalan sıfır/sıfırdan farklı olan kayıtlar için filtreleme yapılabilecek, ekranda hangi kayıtların listeleneceği seçilebilecektir.

29 Personel bordro ödemelerinin "Ödeme Emri" satırlarına bordro ödemelerindeki açıklamanın yansıtılması talebi

"Personel Bordro Ödemeleri Aktarımı" ile oluşturulan "Ödeme Emri" satırlarının "Açıklama" alanına, aktarılan "Bordro Ödemesi" kaydının açıklamasının yansıtılması sağlanmıştır.

30 Toplu e-Belge gönderimi ve durum sorgulama işlemlerinin "Zamanlanmış Görev" olarak tanımlanabilmesi talebi

"Zamanlanmış Görevler/Görev Tanımı/İşlemler" tabından erişilen "İş Ürünü Kontratları" ekranında "e-Dönüşüm" modülüne "Toplu Fatura Gönderimi ve Durum Sorgulama, Toplu İrsaliye Gönderimi ve Durum Sorgulama" işlem seçenekleri eklenmiştir.

Bu batch işlemler için işlemin kayıtlı filtrelerine göre zamanlanmış görev tanımı yapılması ve tanımda belirlenen periyoda göre işlemlerin otomatik çalışması sağlanmıştır.

31 İnşaat Portali-"Keşif Özeti" ekranında dip toplamın gösterilmesi talebi

"Hakediş Detay/Keşif Özeti" tabında "Malzeme, İşçilik Tutarı, Genel Gider ve Kar" kolonlarının altında dip toplamın gösterilmesi sağlanmıştır.

32 Cari hesap bilgilerinin TÜRMOB üzerinden toplu olarak güncellenebilmesi talebi

Mevcut yapıda cari hesap bazında kullanılan TÜRMOB üzerinden cari bilgilerinin alınması işlemi "Finans Yönetimi/İşlemler" seçeneklerine eklenen "Cari Hesap Bilgilerini TÜRMOB'dan Güncelle" işlemi ile tek seferde birden fazla carinin bilgilerinin güncellenmesi için kullanılabilecektir.

 

Detay için tıklayınız
33 İletişim vergisinin kanunen kabul edilmeyen gider satırlarında muhasebeleşmesi talebi

Gider kabul edilmeyecek ek vergilerin belirlenmesi için ek vergi kartına "KKEG" alanı eklenmiştir. "Satınalma Ek Vergi, Satınalma İade Ek Vergi" muhasebe bağlantılarına eklenen "Bağlantı Türü" değerine göre KKEG ve KKEG karşılıklarının hangi hesaplara yansıtılacağı seçilebilecektir.

Detay için tıklayınız
34 KDV1 Beyannamesi "Matrah" tabındaki tutarı sıfır alanların BDP uygulamasına boş olarak gönderilmesi talebi

KDV1 Beyannamesi "Matrah" tabında yer alan "Tevkifat Uygulanmayan İşlemler, Kısmı Tevkifat Uygulanan İşlemler, İsteğe Bağlı Tam Tevkifat Uygulanan İşlemler" bölümlerinde tutarı sıfır olan alanların beyanname xml'ine eklenmemesi sağlanmıştır. Böylelikle sıfır tutarlı alanlar bdp uygulmasına yüklenen beyannamede boş görünecektir.

35 Yabancı carilere "Elektronik Belge" türünde fatura düzenlenmemesi talebi

Gelen fatura türündeki belgelerin cari hesabının vergi numarası "2222222222(10 tane 2)" ise veya "Yabancı Uyruklu" seçili bir cari ise, bu faturalarda "Günlük Fatura Limiti" aşımları kontrol edilmeyecek şekilde düzenleme yapılmıştır.

Bunun yanı sıra cari hesabı yabancı olan faturalarda "Öndeğer ve Parametreler/Satınalma Yönetimi/Öndeğerler/Fatura/Elektronik Belge" parametre değeri "Evet" olsa bile faturadaki "Elektronik Belge" alanının öndeğer olarak işaretlenmemesi sağlanmıştır.

36 Transfer fişlerinde giriş ve çıkış ambarlarının aynı seçilmesinin engellenmesi talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Malzeme Yönetimi/Parametreler/Malzeme Organizasyonel Birim Parametreleri" başlığı altına “Transfer Fişi Giriş Çıkış Ambarları Kontrolü” parametresi eklenmiştir. Parametrenin değerine göre, transfer fişlerinde giriş ve çıkış ambarlarının aynı olması durumunda fişin kaydedilmesi engellenecek, işleme devam edilecek veya kullanıcı uyarılarak bilgilendirme yapılması sağlanacaktır.

Detay için tıklayınız
37 İhracat dosyası faturalarında İPB cinsinden navlun/sigorta girişi yapılabilmesi talebi

"İhracat Yönetimi/Hareketler/İhracat Dosyaları" faturalarında F9 menü üzerinden erişilen "Navlun-Sigorta Girişi" ekranına "İPB" tutarlarının girilebileceği alanlar eklenmiştir. Fatura ekranında "Kullanılacak Para Birimi/Satırlar" bölümünde yapılan para birimi seçimine göre navlun-sigorta tutarlarının YPB, RPB veya İPB tutarları için giriş yapılabilecektir.

Detay için tıklayınız
38 Teklif toplama sürecinde gönderilen teklif maillerine açıklama bilgisinin eklenmesi talebi

"Teklif İşlemleri/Teklif Toplama" ekranı üzerinden carilere gönderilen mail şablonunda düzenleme yapılarak açıklama bilgisinin de gelmesi sağlanmıştır.

39 Hakedişi hesaplanmış sözleşmeye revizyon eklendiğinde, revizyon sözleşmede hakedişler sonrası kalan miktarın gösterilmesi talebi

Ana Sözleşme ve revizyon sözleşmelere "Ana Sözleşme Miktarı" ve "Toplam Hakediş Miktarı" kolonları eklenmiştir. Ana sözleşmede belirlenen miktar bilgisinin revizyon sözleşmelere taşınması sağlanmıştır. "Toplam Hakediş Miktarı" kolonunda ise sözleşmelere bağlı kesilen hakediş fişlerinin toplam miktarı takip edilebilecektir. Sözleşmelerde bulunan Miktar kolonuna bir önceki sözleşme miktarının getirilmesi sağlanmıştır.

40 "e-Beyannameler/Paket Oluştur" işleminde dosya sayısının sınırlandırılması talebi

e-Beyanname sisteminin daha etkin ve verimli kullanılabilmesi için GİB tarafından pakette gönderilecek beyanname/bildirim sayısı sınırlandırılmıştır. Yapılan bu düzenlemeye göre de ürün tarafında "e-Beyannameler/Paket Oluştur" adımında en fazla 5 adet beyanname için işlem yapılması sağlanmıştır.

41 Turizm Katkı Payı Beyannamesi versiyon 2 güncellemesinin ürüne yansıtılması talebi

01.02.2023 tarihli duyuruya istinaden Turizm Katkı Payı Beyannamesi üzerinde gerekli düzenlemeler yapılarak versiyonu 2 olarak güncellenmiştir.

Sürümde Yer Alan İyileştirmeler

Sıra No Tanım Açıklama Doküman Linki
1 "İki Tarih Arası Mizan" raporunun "Hesap Kodu" filtresinin dahil olmayan değerleri için alınabilmesi talebi

"İki Tarih Arası Mizan" raporu "Hesap Kodu" filtresinde negatif filtreleme özelliğinin kullanılabilmesi sağlanmıştır.

2 Bütçeye yansıtılacak işlemin "Fiyatlandırma Para Birimi" bazında kontrol edilmesi talebi

Bütçede seçili hesaplama kontrol kriterinde "Fiyatlandırma Para Birimi" filtresi verilmiş ise bütçe bağlantılarının bu filtreye göre kurulması sağlanmıştır.

3 Özel matrah uygulanan KDV dahil faturalarda "KDV Düzenleme" yapılabilmesi talebi

Faturanın "KDV Dahil/Hariç" olarak düzenlenmesinden bağımsız "KDV Düzenleme" ekranında "Son Alış Fiyatı Düşülerek KDV Düzenleme" işleminin yapılabilmesi sağlanmıştır.

4 "Satır Böl" işlemi uygulanan fişlerin yazdırılması sonucunda oluşan tutar farkının düzeltilmesi

"Satır Böl" işlemi uygulanan muhasebe fişlerinin "Aynı hesap kodları birleştirilsin" seçimi ile yazdırılması sonucu alınan raporda tutar farklarının oluşmaması sağlanmıştır.

5 "Lisans Bilgileri" ekranında çalışan sayısı ve lisans bitiş tarihi bilgilerinin gösterilmesi talebi

"Yardım/Lisans Bilgileri" ekranında alanların karakter sayısı artırılarak "Çalışan Sayısı" ve "Lisans Bitiş Tarihi" değerlerinin görünmesi sağlanmıştır.

6 Cari Hesap Ekstresi raporunda faturanın belge numarası bilgisinin gösterilmesi talebi

"Finans Yönetimi/Cari Hesap Ekstresi" raporunda "Makbuz No" alanında gösterilen "Belge No" değerinin, "Belge No" alanında gösterilmesi sağlanmıştır.

7 Satışlar/Alımlar Tablosu raporuna malzeme takımı türündeki hareketlerin yansıması talebi

"Satış-Satınalma Yönetimi/Fatura Raporları" altında yer alan "Satışlar-Alımlar Tablosu" raporlarına "Takım Bileşeni" türündeki hareketlerin de yansıması sağlanmıştır.

8 Satınalma dosyasına ait teklife bağlı sözleşme üzerinden sipariş oluşturulabilmesi talebi

"Satınalma Yönetimi/Satınalma Dosyası" bağlantılı teklifin "İlişkili Kayıtlar" seçeneği üzerinden açılan "Sözleşmeler" browserında "Sipariş Oluştur" işleminin kullanılabilmesi sağlanmıştır.

9 Bütçe üzerinde "Satır Değerlerini Hesapla" işlemi çalıştırıldığında üst bütçenin tahsis bilgilerinin güncellenmesi talebi

"Bütçe Yönetimi/Hareketler/Bütçeler" browserında bütçe üzerinde "Satır Değerlerini Hesapla" işlemi çalıştırıldığında, alt bütçeler için hesaplanan tahsis tutarlarının üst bütçenin "Toplam Tahsis Edilen" ve "Kullanılabilir Tahsis Miktarı" alanlarına yansıması sağlanmıştır.

10 "e-Fatura Bilgileri Güncelleme" işleminin performansının iyileştirilmesi talebi

"Finans Yönetimi/İşlemler/e-Fatura Bilgileri Güncelleme" işleminin performansı iyileştirilerek işlemin daha kısa sürede tamamlanması sağlanmıştır.

11 "Bildirim ve Onay Yönetimi" üzerinden tanımlanan mesaj şablonlarında Türkçe karakter kullanılabilmesi talebi

"Bildirim ve Onay Yönetimi" modülünde tanımlanan mesaj şablonlarında Türkçe karakter kullanılabilmesi sağlanmıştır.

12 e-Dönüşüm tanımları "Organizasyonel Birim bazında" kullanıldığında alt birim kartı değiştir ile kaydedildiğinde kullanıcı bilgilerinin silinmemesi talebi

e-Dönüşüm tanımları "Organizasyonel Birim bazında" kullanıldığında alt birim kartı değiştir ile kaydedildiğinde kullanıcı bilgilerinin silinmemesi sağlanmıştır.

13 Çek/Senetlerin hesap bilgileri ile excele aktarılması talebi

"Finans Yönetimi/ Tanımlar/Çekler ve Senetler" ekranında "F9 Menü/Veri Aktarımı/ Excel'e Aktarım" işlemi ile oluşan excel dosyasının "Hesap" sütununda "Cari Hesap Kodu" bilgisinin yanı sıra "Unvan" bilgisinin de yazılması sağlanmıştır.

14 Sözleşmede girilen artış miktarının hakediş içerisinde değiştirilebilmesi talebi

Sözleşmede girilen artış bilgilerinin hakediş üzerinde revize edilebilmesi sağlanmıştır.

15 İhraç kayıtlı e-Arşiv faturalarında "e-Fatura/e-Arşiv Tipi" alanının kullanılabilmesi talebi

İhraç kayıtlı e-Arşiv faturalarında "e-Fatura/e-Arşiv Tipi: İhraç Kayıtlı" olacak şekilde düzenleme yapılmıştır.

16 Faturada tüm vergiler için "Dahil" seçimi kullanıldığında çıkan tutar farkının düzeltilmesi

"KDV Dahil" ve "Ek Vergi Dahil" seçimleri ile oluşturulan faturanın "KDV Tutarı" hesaplama formülü düzenlenerek doğru sonuçların üretilmesi sağlanmıştır.

17 Tam tevkifat uygulanmış işlemlerin KDV 2 Beyannamesine yansıtılması talebi

KDV2 Beyannamesi "Veri Al" işlemine, tam tevkifat uygulanan faturalar da dahil edilmiştir. Beyannamenin "Katma Değer Vergisi Kesintisi Yapılan Satıcılara Ait Bildirim" tabında "Veri Al" özelliği kullanılarak, kısmı tevkifat ve tam tevkifat uygulanmış kayıtlar beyannameye otomatik yansıtılabilecektir.

18 İhraç kayıtlı satış faturalarında muafiyet bilgilerinin kaydedilmesi talebi

İhracat Yönetimi modülü üzerinden oluşturulan ihraç kayıtlı faturalarda, durum değişliği işlemi ile KDV muafiyet bilgilerinin silinmesi durumu düzeltilmiştir.

19 Online Hesap Özeti uygulamasında yaşanan bağlantı probleminin düzeltilmesi

Ürünün birden fazla lisans anahtarı olduğu durumda, Online Hesap Özeti uygulamasına hangi lisans üzerinden bağlanılacağının belirlenmesine yönelik düzenleme yapılmıştır.