j-Platform 3.13 sürümünde yapılan yenilikler aşağıdaki şekildedir:

Sürümde Yer Alan Yenilikler

Sıra No Tanım Açıklama Doküman Linki
1 Kredi faizinin varlık maliyetine dahil edilmesi talebi

Banka fişlerine eklenen "Varlıklara Masraf Dağıtımı" seçeneği üzerinden, kredi ödeme hareketlerinin Faiz, BSMV, KKDF, masraf ve komisyon tutarları varlıklara dağıtılabilecektir. Dağıtılan tutarlar varlığın masraf maliyetine yansıtılacaktır. Böylece kredi kullanılarak alınan varlıklarda kredi geri ödemesine bağlı oluşan masraflarda takip edilebilecektir.

Detay için tıklayınız
2 Kiralama ile alınan varlıkların giriş maliyetlerine ilk yıl faiz tutarının yansıtılması talebi

Finansal kiralama bağlantılı satınalma sözleşmelerinin F9 menü seçeneklerine "Varlıklara Faiz Dağıtımı" seçeneği eklenmiştir.  Sözleşme üzerinden işletmeye alma işlemi gerçekleştirildiğinde, faiz dağıtımı yapılan varlıkların giriş maliyetine ilk yıl için hesaplanan faiz tutarının yansıması sağlanmıştır.

Detay için tıklayınız
3 Cari hesap mektup tasarımında bakiyenin döviz bilgilerinin olması talebi

"Finans Yönetimi/Tanımlar/Cari Hesaplar/Gönder(Mektup)" tasarımına eklenen döviz bilgileri üzerinden dövizli bakiyelerde takip edilebilecektir.

4 "Borç Yaşlandırma Raporu" üzerinden kapanmış hareketlerin referans tarihine göre açık veya kapanmış olarak raporlanabilmesi talebi

"Finans Yönetimi/Ödeme ve Tahsilat Raporları/Borç Yaşlandırma Raporu" filtrelerine "Referans Tarihinden Sonraki Kapamalar" seçeneği eklenmiştir. Filtrenin seçeneklerine göre referans tarihinden sonra kapaması bulunan kayıtların, açık varsayılması veya kapanmış olarak işlem görmesi sağlanmıştır.

Detay için tıklayınız
5 Satınalma iade faturasında KDV düzenleme limit kontrolünün yapılmaması talebi

İade faturalarında KDV tutarının, limit kontrolü yapılmadan KDV matrahından büyük olmayacak şekilde düzenlenebilmesi sağlanmıştır.

6 "Muavin Defter" dökümünde organizasyonel birim bazında filtreleme yapılabilmesi talebi

"Muavin Defter" raporuna eklenen "Defter Dökümü" filtresinin değerine göre "Hesap Kodu" veya "Organizasyonel Birim" bazında rapor alınabilecektir.  Organizasyonel birime göre rapor alındığında hesapların hareketleri organizasyonel birim bazında ayrıştırılarak gösterilecektir. Böylelikle organizasyonel birim bazında bakiye vermeyen hesaplarda kolaylıkla takip edilebilecektir.

Detay için tıklayınız
7 Kiralama işlemlerine ait "Ödeme Tablosu" satırlarının excelden alınabilmesi talebi

"Finansal Kiralama" işlemlerinin teklif/sözleşmesine bağlı "Ödeme Tablosu" satırlarının excel dosyasından oluşturulması sağlanmıştır. Excelden kopyala/yapıştır ile hazırlanan tablonun geri ödeme hareketleri bu değerlere göre oluşturulacak ayrı bir hesaplama yapılmayacaktır.

Detay için tıklayınız
8 Hesapların bağlantılı olduğu muhasebe kodlarının tek bir ekrandan takip edilebilmesi talebi

"Genel Muhasebe/Tanımlar/Hesap Planları/İlişkili Kayıtlar" seçeneklerine eklenen “Muhasebe Bağlantıları” özelliği ile hesabın seçildiği muhasebe bağlantı kodlarına ait bilgilere kolaylıkla erişilebilecektir.

9 Hakedişlerin şablon üzerinden numaralandırılması talebi

"Kayıt Numaralandırma Şablonu/Satınalma-Satış Yönetimi" başlıklarının altına eklenen "Satınalma Hakediş No/Satış Hakediş No" seçenekleriyle hakedişler için numaralandırma şablonu tanımlanabilecektir. Sözleşmeye bağlı oluşturulan hakedişler tanımlanan numara şablonuna göre numaralandırılacaktır.

10 Sürücülere ait bilgilerin kaydedilmesi talebi

Ürünlerin sevkiyatı ile ilgili GİB'e iletilmesi gereken sürücü bilgilerinin sistemde kaydının tutulması sağlanmıştır. "Sistem Ayarları/Tanımlar/Ticari Sistem" başlığı altına eklenen "Sürücü Bilgileri" üzerinden sürücüler tanımlanabilecektir. Böylelikle e-Belgeye konu olan işlemlerde tanımlı sürücüler arasından listeden seçim yapılabilecek, her belge için sürücü bilgilerinin ayrı ayrı tanımlanmasına gerek olmayacaktır.

11 "Proje Portali" ürününde aktiviteler arasındaki öncelik ilişkisinin takip edilebilmesi talebi

Proje portalinden eklenen aktivitelerin birbirleri arasındaki öncelik durumunun takip edilmesi sağlanmıştır. "Aktivite Detayı" ekranına eklenen "Öncelik-İlişki Durumu" tablosu üzerinden aktiviteler arasındaki başlangıç-bitiş ilişkisi takip edilebilecektir.

12 BA/BS mutabakatlarına tevkifatlı faturaların dahil edilmesi talebi

"e-Dönüşüm/e-Mutabakat/Hareketler/BA-BS/e-Mutabakat Hazırla" işlem filtrelerine eklenen "Tevkifatlı Durumu" seçeneği üzerinden,

  • Fatura satırlarının tümünün tevkifatlı olması
  • Faturada hiç tevkifatlı satır bulunmaması veya
  • Tevkifatlı ve tevkifatsız satırların bir arada bulunması durumuna göre filtreleme yapılarak mutabakat hazırlanabilecektir.
Detay için tıklayınız
13 Kurum bazında taşıyıcı firma tanımlanabilmesi talebi

"Taşıyıcı Firma" kartına eklenen "Kurum" alanında taşıyıcı firmanın hangi kuruma ait olduğu seçilebilecektir. Ürün tarafında, çalışılan kuruma ait taşıyıcı firmalar arasından seçim yapılabilecektir. Kuruma tanımlı olmayan taşıyıcı firmalar listede yer almayacaktır.

Detay için tıklayınız
14 Servis üzerinden alınan meslek kodları dışında üründe meslek grubu tanımlanabilmesi talebi

"Sistem Ayarları/Tanımlar/Ticari Sistem" menüsüne "Meslek Grupları" seçeneği eklenmiştir. Bu özellik kullanılarak tanımlanan meslek grupları "Cari Hesap" kartı "Meslek Kodları" tabında kullanılabilecektir.

15 Poliçe gibi işlemler için düzenlenen faturalarda günlük kağıt fatura tutar limiti kontrolünün yapılmaması talebi

Satış/Satınalma faturaları ve banka fişleri üzerinden oluşturulan hizmet faturalarının "Kaydet" ve "Durumunu Değiştir" işlemleri "Kontrol Seçenekleri" listesine "Günlük Kağıt Fatura Tutar Limiti Kontrolü" eklenmiştir. Sigorta poliçesi gibi fatura tutar limiti kontrollerine dahil edilmeden, elektronik belge şartı aranmadan düzenlenmesi gereken faturalar seçeneğin işareti kaldırılarak kaydedilebilir.

Detay için tıklayınız
16 Geçmiş tarihli faturanın ödeme/tahsilat işleminin günün tarihi üzerinden yapılması talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Satış Yönetimi/Öndeğerler/Genel" başlığı altına "Ödeme-Tahsilat Fişi Oluşturma Tarihi" seçeneği eklenmiştir. Parametrenin değerine göre ödeme/tahsilat işlemlerine ait fişin tarihi, bağlı olduğu hareketin "Vade Tarihi" veya üründeki "Sistem Tarihi" olacak şekilde öndeğer belirlenebilecektir. 

Detay için tıklayınız
17 Eşleştirme işleminde malzeme, tedarikçi koduna göre otomatik eşleştirme yapılması talebi

"Posta Kutusu/Eşleştir" işleminde gelen faturadaki/irsaliyedeki malzeme kodu üründe var ise otomatik eşleme yapılmaktaydı. Gelen belgedeki kod üründe yok ise "Tedarikçi Kodu" üzerinden de kontrol yapılacak şekilde otomatik eşleştirme özelliği genişletilmiştir.

18 Talep, Dosya, Teklif ve Sözleşme kayıtlarına "Kaydı Kilitle" özelliğinin eklenmesi talebi

Satınalma Talepleri, İhale Dosyaları, Satınalma Teklifleri, İhale Teklifleri ve Satınalma Sözleşmeleri sağ tuş menü seçeneklerine "Kaydı Kilitle" özelliği eklenmiştir. Bu özellik kullanılarak kilitlenen kayıtlar üzerinde işlem yapılmasına izin verilmeyecektir.

19 Bir hakedişin birden fazla fatura ile eşleştirilebilmesi talebi

Sözleşme için oluşturulan bir hakedişin birden çok fatura ile ilişkilendirilmesi sağlanmıştır. "Hakedişler/İlişkili Kayıtlar/Hakediş Faturaları" seçenği üzerinden hakedişe ait tüm faturalara erişilebilecektir. "Hakediş Faturası Kaydedilirken Hakediş Tutar Kontrolü" parametresinin değerine bağlı olarak hakedişin faturaları üzerinde gerekli tutar kontrolleri de yapılacaktır.

Detay için tıklayınız
20 Proje aktivitelerine ait tarihlerin saat bazında takip edilebilmesi talebi

Proje aktivitesine ait tarihlere "Saat" bilgisi eklenmiştir. Böylelikle aktivitenin planlanan/gerçekleşen tarihleri saat detayı ile takip edilebilecektir.

21 "İndirilecek KDV Listesi" oluşturulurken belge tarihi değerinin kullanılması talebi

"İndirilecek KDV Listesi/Veri Al" işlemi filtrelerine "Alım Faturasının Tarihi" seçeneği eklenmiştir. Filtrenin değerine göre, kayıtların "Fatura Tarihi" ya da "Belge Tarihi" kullanılarak "İndirilecek KDV Listesi" hazırlanacaktır.

22 Fatura/Fiş satırlarında "KKEG Uygulansın" alanının öndeğer belirlenebilmesi talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Malzeme-Satınalma Yönetimi/Öndeğerler" başlıkları altına "KKEG Uygulansın Öndeğeri" seçeneği eklenmiştir. Parametrenin değerine bağlı olarak;

  • Fatura/Malzeme fişi satırlarında bulunan "KKEG Uygulansın" değeri malzeme/hizmet kartından öndeğer dolu gelecek veya
  • Malzeme/Hizmet kartı KKEG'ye konu olan bir kayıt olmasına rağmen "KKEG Uygulansın" değeri boş gelecek tercihe göre kullanıcı tarafından işaretlenebilecektir.

NOT: Parametre değeri "Nakil Vasıta Masrafı" işaretli malzeme/hizmet kartlarına ait satırlarda kontrol edilmektedir. Malzeme/Hizmet, KKEG kapsamında bir kayıt değil ise satırda "KKEG Uygulansın" alanı işaretsiz ve değişime kapalı olacaktır.

Detay için tıklayınız
23 e-Defter görüntüsüne html üzerinden ulaşılabilmesi talebi

"e-Defter Dosyaları" browserı alt menü seçeneklerine "HTML Rapor Oluştur" butonu eklenmiştir. Seçilen kaydın detaylarına html üzerinden ulaşılabilecektir.

24 Satınalma taleplerinde kalan miktar bilgisinin takip edilebilmesi talebi

Satınalma taleplerine eklenen "Kalan Miktar" kolonu üzerinden karşılanan miktar sonrası, talepteki kalan miktar bilgisi takip edilebilecektir.

25 Satınalma talebi karşılama işleminde, karşılama önerisi olmayan miktarların iptalinin parametreye bağlanması talebi

Talep karşılama işleminde açılan "Karşılama Önerisi Olmayan Talep Miktarları İptal Edilsin Mi?" kontrol penceresinin parametreye bağlı olarak kullanılması sağlanmıştır. Parametre değerine bağlı olarak,

  • Uyarı penceresi çıkmadan önerisi olmayan talep miktarları iptal edilecek veya
  • Uyarı penceresi çıkmadan önerisi olmayan talep miktarları iptal edilmeyecek yada
  • Uyarı penceresi mevcut yapıda olduğu gibi açılarak iptal durumu kullanıcı seçimine bağlı olarak belirlenebilecektir.
26 Dosyadaki birim fiyatların parametreye bağlı tekliflere aktarılması talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Satınalma Yönetimi/Parametreler/Genel" başlığı altına "Tekliflere İhtiyaç Listesi Aktarılırken Birim Fiyat Aktarılsın" parametresi eklenmiştir. Parametrenin değerine bağlı olarak tekliflere ihtiyaç listesi aktarılırken, birim fiyat değerinin aktarılıp aktarılmayacağı belirlenebilecektir.

27 Hakedişi oluşturulmamış sözleşmede kalan hakediş miktarının gösterilmesi talebi

Hakediş faturası oluşturulmamış olan sözleşmelerde "Kalan Hakediş Miktarı" ve "Kalan Tutar" alanlarına sözleşmedeki bilgilerin yansıması sağlanmıştır.

28 Ödenek tahsis ve tenkis işlemlerine açıklama alanının eklenmesi talebi

"Bütçe Yönetimi/Hareketler" başlığı altından gerçekleştirilen "Ödenek Tahsisleri, Ödenek Aktarımı ve Tenkis" işlemlerine "Açıklama" alanı eklenmiştir. İşlemler ile ilgili detay bilgiler bu alanda takip edilebilecektir.

29 Banka durum raporunda bakiye vermeyen hesapların listelenmemesi talebi

"Banka Durum Raporu" filtrelerine "Bakiyesi Sıfır Olanlar" seçeneği eklenmiştir. Rapor sonucunda bakiye vermeyen hesapların raporda gösterilmemesi sağlanmıştır.

30 İhtar mektupları tasarımında organizasyonel birim alanının kullanılabilmesi talebi

İhtar mektubu tasarım değişkenlerine "Organizasyonel Birim Açıklaması" alanı eklenmiştir.

31 Muhasebe fişlerindeki "Ters işlem yapılsın" değerinin toplu işaretlenebilmesi talebi

"Onaylı" durumundaki muhasebe fişlerinin F9 menü seçeneklerine ''Ters İşlem Yapılsın Olarak İşaretle'' işlemi eklenmiştir. İşlemin tetiklenmesi ile açılan ekranda "Ters İşlem Tarihi" belirlenecektir. İşlem sonucunda muhasebe fişlerinde "Ters İşlem Yapılsın" alanı işaretlenmiş ve "Ters İşlem Tarihi" seçili gelecektir. İşlem çoklu seçim ile birden fazla kayıt için toplu olarak gerçekleştirilebilecektir.

32 Poz tanımlarının raporlanabilmesi talebi

"Proje Yönetimi/İnşaat Portali Raporları" ve "İnşaat Portalı/Raporlar/Proje Raporları" seçeneklerine "Poz Listesi Raporu" eklenmiştir. Rapor üzerinden poz bilgilerinin yanı sıra malzeme ve işçilik rayiçlerine ait detaylara da ulaşılabilecektir.

33 Pozların toplu olarak silinebilmesi talebi

Poz listesinde seçim yapılabilmesi sağlanarak, satırda seçilen pozlardan hareket görmemiş olanlar "Satır Sil" işlemi ile toplu şekilde silinebilecektir.

34 İş programı başlangıç/bitiş tarihlerinin sözleşme üzerinden doldurulması talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/İnşaat Portali/Parametreler" başlığı altına "İş programında başlangıç ve bitiş tarihleri" parametresi eklenmiştir. Parametrenin değerine göre "İş Programı Detayı" ekranındaki tarih bilgilerinin, proje tarihi yada sözleşme tarihi olacak şekilde öndeğeri belirlenebilecektir.

35 Dosya ve ihale kayıtlarında hizmet dağıtımlarının yapılabilmesi talebi

"Satış/Satınalma İhalesi, Satış/Satınalma Dosyası" türündeki kayıtlarda hizmet gelir/gider dağıtımlarının yapılabilmesi sağlanmıştır. Satırlara eklenen "Dağıtım Şekli, Dağıtım Başlangıç Tarihi, Dağıtım Bitiş Tarihi ve Dağıtım Süresi (Ay)" alanlarında dağıtıma ait bilgiler girilebilecektir. Dosya ve ihalelerde girilen dağıtım bilgileri bağlı tekliflere, teklifin bağlı olduğu sözleşmelere aktarılarak faturaya kadar olan süreçte uçtan uca takip edilebilecektir.

36 "Onay Görevleri" listesine düşen kayıtların "Doküman Kataloğu"na ulaşılabilmesi talebi

"Onay Görevleri" browserında "Kaydı İncele" ile açılan işlemin "Doküman Kataloğu" bilgisine erişilmesi sağlanmıştır.

37 "IVD Gelen e-Arşiv Fatura Dökümü" raporundaki gün kontrolünün artırılması talebi

"IVD Gelen e-Arşiv Fatura Dökümü" raporu üzerinden en fazla 7 gün aralığında fatura alınabilmekteydi. Başlangıç ve bitiş tarihi üzerinden yapılan gün aralığı kontrolü 90 gün olacak şekilde uzatılmıştır.

Detay için tıklayınız
38 VUK 537 sayılı kanuna göre tek seferlik ve sürekli yeniden değerleme işlemlerinin yapılması talebi

VUK 537 sayılı kanunun "Geçici 32" maddesine göre endeks oranları üzerinden amortismana tabi iktisadi kıymetlerin tek seferlik değerleme işlemlerinin yapılabilmesi sağlanmıştır. Bunun yanı sıra aynı kanunun "298Ç" maddesine göre yeniden değerleme oranı üzerinden varlıkların amortismanları için sürekli değerleme işlemleri de yapılabilmektedir.

39 Sözleşme ve sipariş kayıtlarında "Tevkifat, Stopaj" bilgilerinin takip edilebilmesi talebi

Satınalma/Satış sözleşmeleri kolonlarına;

  • Tevkifat Uygulanabilir, Tevkifat Payı, Tevkifat Paydası, Tevkifat Kodu
  • Stopaj Oranı, Stopaj Tutarı, Stopaj Kodu, Stopaj Sebebi, alanları eklenmiştir.

Bunun yanı sıra "Satınalma/Satış Siparişleri" kolonlarına "Stopaj Oranı, Stopaj Tutarı, Stopaj Kodu, Stopaj Sebebi" alanları eklenmiştir. Sözleşme, siparişlere girilen tevkifat ve stopaj bilgilerinin bağlı faturaya aktırılması sağlanmıştır.

Detay için tıklayınız
40 GİB'e gönderilmeyen e-Belgelerde "Taslaktır" filigranının parametreye bağlı kullanılması talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/e-Dönüşüm/Parametreler/Genel" seçeneklerine eklenen "Gönderilmemiş e-Belgeler" parametresinin değerine bağlı olarak, GİB'e gönderimi yapılmamış veya schematron kontrolüne takılmış e-Belgelerin (e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye, e-Makbuz) görselinde,

  • "Taslaktır" ibaresi yer alacaktır veya 
  • "Taslaktır" ibaresi olmayan orjinal tasarım kullanılacaktır.
41 Konaklama vergisi faturalarının e-Fatura olarak işlem görmesi talebi

Konaklama tesislerinde verilen geceleme hizmetlerinin vergiye tabi tutulmasına istinaden ürün tarafında "Konaklama Vergili" faturaların oluşturulması sağlanmıştır. Konaklama vergisine ait istisnaların takibi, hizmet bedelinden ayrı düzenlenen sadece konaklama vergisine ait faturaların düzenlenmesi, bu faturaların e-Fatura olarak GİB'e gönderilmesi ve alınması işlemleri desteklenmektedir.

Detay için tıklayınız

Sürümde Yer Alan İyileştirmeler

Sıra No Tanım Açıklama Doküman Linki
1 Eksi tutarlı hakedişlerin bütçeye yansıtılması talebi

Bütçe bağlantısı olan hakediş eksi tutarlı ise bütçe gerçekleşen hesabına hakediş tutarının eksi olarak yansıması sağlanmıştır.
 
 

2 Talep fişi kaydedilirken bütçenin tahsis işleminin kontrol edilmesi talebi

Analiz detayı üzerinden bütçe bağlantısı kurulan talep fişi kaydedilirken, ilgili bütçe kalemine ait ödenek tahsisi kontrollerinin yapılması sağlanmıştır.

3 "Öndeğer ve Parametre Yönetimi" ekranında yetkili kurumların listelenmesi talebi

"Sistem Ayarları/Öndeğer ve Parametreler/Öndeğer ve Parametre Yönetimi" ekranında kullanıcı yetkilendirmesi kontrol edilerek sadece yetkili olunan kurumlar için işlem yapılabilmesi sağlanmıştır.

4 "Cari Hesap Muhasebe Mutabakat Raporu"nda borç/alacak eşitliğinin sağlanması talebi

"Cari Hesap Muhasebe Mutabakat Raporu/Kaynak Fiş Durumu" filtresi "İptal" seçimi ile çalıştırıldığında iptal edilmiş muhasebe fişlerinin rapora yansıması sağlanmıştır. Bunun yanı sıra karşı hesabı cari hesap türündeki banka fişleri rapora dahil edilmiştir. Böylelikle tutarlar arasında oluşan fark ortadan kaldırılmıştır.

5 Satınalma/Satış KDV raporunun "KDV Oranı:0" filtresi ile alınabilmesi talebi

"KDV Raporu/KDV Oranı (%)" filtresinde "0 (sıfır)" değeri girildiğinde KDV oranı sıfır olan kayıtlar için filtreleme yapılarak raporun alınması sağlanmıştır. Ürün HTML'den kullanılmadığı durumda filtrelemenin yapılabilmesi için "KDV Oranı" filtresinde "shift+space" seçimi yapılmalıdır.

6 Denetim raporlarının kullanıcı yetkilerine bağlı olarak alınabilmesi talebi

"Denetim Raporları" modülünde yer alan raporların tümünde kullanıcı yetkilerinin kontrol edilmesi sağlanmıştır. Buna bağlı olarak raporların filtrelerinde ve rapor çıktılarında kullanıcı sadece yetkili olduğu kurumlara ait bilgileri görebilecektir.

7 "Firmalara Veri Aktarımı" işleminde kullanıcı yetkilerinin kontrol edilmesi talebi

"Sistem Ayarları/İşlemler/Firmalara Veri Aktarımı" özelliğinde kullanıcı yetkilerinin kontrol edilmesi sağlanmıştır. Böylelikle sadece yetkili olunan kurumlar için işlem başlatılabilecektir.

8 GİB'e gönderilmemiş e-Faturaların görüntülenmesi sırasında alınan uyarının düzeltilmesi talebi

Kurulu olduğu sunucu dışındaki ortamlardan ürüne bağlanıldığında da GİB'e gönderimi yapılmamış e-Belgelerin (e-Fatura, e-İrsaliye, e-Makbuz) görüntülenebilmesi sağlanmıştır.

9 Dövizli bütçenin para birimi, raporlama para birimi ile aynı olduğunda da bütçe gerçekleşen tutarlarının hesaplanması talebi

Raporlama para birimi ile dövizli bütçe para birimi aynı olduğu durumda da bütçe bağlantısı kurulan hareket tutarının bütçe gerçekleşen değerine yansıması sağlanmıştır.

10 Bütçe gerçekleşen değerleri toplu işlem ile yansıtıldığında hakediş tutarlarındaki hesaplamanın düzeltilmesi talebi

"Bütçe Gerçekleşen İşlemler Toplu Güncelleme" işlemi sırasında alınan hata düzeltilmiştir. Bütçeye yansıtılmış İşveren/Taşeron hakedişlerinin toplu işleme dahil edilmemesi sağlanmıştır. Böylelikle bütçe gerçekleşen tutarlarında mükerrer kayıt oluşması engellenmiştir.

11 Alım faturalarında, posta kutusundaki kaydı üzerinden yapılan org birim kontrolünün parametre üzerinden yapılması talebi

Posta Kutusu'na alınan fatura/irsaliye ile sistemde bulunan fatura/irsaliye kayıtlarının eşleştirilmesi işlemindeki organizasyonel birim eşitliği kontrolünün eşleştirme parametresi "Hayır" seçili iken yapılmaması sağlanmıştır.

12 "Cari Hesap Döviz Toplamları" raporunda cari hesap açılış hareketlerinin listelenmesi talebi

Muhasebe fişi üzerinden "Açılış" kaydı oluşturulmuş cari hesap hareketlerinin "Finans Yönetimi/Cari Hesap Raporları/Cari Hesap Döviz Toplamları" raporuna yansıması sağlanmıştır.

13 Tevkifat tipindeki faturalarda KDV muafiyet kodunun seçilebilmesi talebi

"e-Fatura/e-Arşiv Tipi: Tevkifat" olan faturaların KDV muafiyeti uygulanmış satırlarında ve faturanın geneli için kullanılan "KDV Muafiyet Kodu/Sebebi" alanlarında muafiyet bilgisinin seçilebilmesi sağlanmıştır.