j-Platform 2.71 sürümünde yapılan yenilikler aşağıdaki şekildedir:

1-Finans-Borç Vade Dağılım Raporu-Çoklu Seçim Yapılacak Şekilde İşlem Dövizi Cinsinden ve Sadece Açıkta Kalan Hareketleri Listeleyecek Şekilde Filtre Eklenmesi ve Raporlanabilmesi Talebi

Finans- Borç Vade Dağılım raporu- Çoklu seçim yapılacak şekilde işlem dövizi cinsinden ve sadece açıkta kalan hareketleri listeleyecek şekilde filtre eklenmesi ve raporlanabilmesi sağlanmıştır.

2-Programda 1003A/1003B Beyanname Kodlu Muhtasar ve Prim Hizmet Beyannamesine İlişkin Düzenleme Yapılması Talebi

Muhtasar Prim Hizmet Beyannamesi versiyonu güncellenmiştir. Muhtasar Prim Hizmet Beyannamesi 2 eklenmiştir.

3-Araçlar İçin Yapılan Masrafların %70 Giderleşmesi İhtiyacı

KKEG oranına göre muhasebeleşme yapılabilmesi sağlanmıştır.

Madde ile ilgili video için tıklayınız.

4-Genel Muhasebe-Tanımlar-Hesap Planları Liste Ekranı Bilgiler Menü Butonu Üzerinden Açılan Hesap Özeti Filtrelerinde Öndeğer Filtre Kaydedilebilmesi Talebi

Muhasebe Hesap Planı liste ekranı Bilgiler/Hesap Özeti ekranında Öndeğer filtre kaydedilebilmesi sağlanmıştır.

5-Bakım Emirleri Liste Ekranında, Durma Nedenlerinin Listeleneceği Bir Kolona İhtiyaç Talebi

Bakım Emirleri liste ekranına Durma Sebebi kolonu eklenmiştir.

6-e-Dönüşüm/e-Fatura/Posta Kutusu-Eşleştirme Ekranına Fatura Özel Kodu, Fatura Yetki Kodu, Ticari İşlem Grubu, Açıklama ve Ödeme Planı Alanlarının Eklenmesi Talebi

e-Fatura posta kutusu F9 seçeneklerindeki "Fatura Bilgileri" ekranında fatura özel kodu, yetki kodu ve açıklama alanları eklenmiştir.

Madde ile ilgili video için tıklayınız.

7-Satınalma İade Faturalarında Hareket Özel Koda Göre Farklı Hesaba Gitmesinin Sağlanması

Malzeme Muhasebe Bağlantı Kodları-Satınalma İade Muhasebe koduna Hizmet Özel Kodu filtresi eklenmiştir.

8-Satınalma/Satış Faturalarındaki Özel Kod-Yetki Kodu Alanlarının Genişletilmesi Talebi

Satış/satınalma faturalarındaki özel ve yetki kodu alanları genişletilmiştir.

9-e-Dönüşüm/e-Fatura/Posta Kutusu Eşleştirme Ekranına Satırdaki İlgili Organizasyonel Birim Alanının da Getirilmesi Talebi

e-Dönüşüm/e-Fatura Posta Kutusu F9 seçeneklerine "Organizasyonel Birim Eşleme (Satırlar)" seçeneği eklenmiştir.

10-Finans-Cari Hesap İşlem Merkezi İçerisinde Cari Hesap İnceleme, Ekleme ve Değiştirme Butonları Talebi

Finans-Cari Hesap İşlem Merkezi içerisinde cari hesap inceleme, ekleme ve değiştirme butonları eklenmiştir.

11-Malzeme ve Hizmet Kartlarında Detaylar Kısmında Bulunan Kullanım Yeri Altına Talep Yönetiminin Eklenmesi Talebi

Malzeme ve Hizmet kartları kullanım yeri seçeneklerine Talep Yönetimi seçeneği eklenmiştir.

12-Kullanıcı Grupları Üzerinden F9 Menü Üzerinden Form Yetkileri Seçildiğinde Grup Kodu Ekranının Genişletilmesi Talebi

Kullanıcı ve Kullanıcı Grupları üzerinden F9 menüsü ile açılan Form Yetkileri sayfalarında Grup Kodu/Kullanıcı Kodu değerinin bulunduğu alan genişletilmiştir.

13-e-Fatura Tasarımında Fatura Tarihi Alanına, Belge Tarihi Gelmesinin Engellenmesi

e-Fatura, e-Arşiv, e-İrsaliye ve e-SMM fişlerindeki "Tarih" değerinin eLogo tarafından UBL'de gösterilmesi sağlanmıştır.

14-Finans Yönetimi Cari Hesap Banka Bilgilerinde Öndeğerin Hesap Para Birimi Bazında Verilmesinin Sağlanması

Cari hesap banka bilgileri tanımlarında hesap para birimi bazında "öndeğer" verilebilmesi sağlanmıştır.

15-Bakım Emirlerinde Dış Hizmet Alımlarını ve Sözleşmelerinin Detaylı Olarak Yönetilebilmesi İhtiyacı

Satınalma Faturaları üzerinden Bakım Emri Maliyet Dağıtımı yapılması sağlanmıştır.

16-Gönderilen e-Faturada Diğer Sekmesinde Bulunan Sevkiyat Hesabı Alanında Kullanılan Cari Hesabın Etiket Bilgilerinin Kullanımının Parametrik Olması Talebi

Fatura alıcısı bilgilerinin, cari hesap üzerindeki "Etiket Bilgisi" değeri dikkate alınarak belirlenmesi sağlanmıştır.

17-e-Dönüşüm-e-Bankacılık Hareketlerinde "Döviz Alış/Satış Belgesi" Türündeki İşlemlerin de Yapılabilmesi Talebi

e-Bankacılık hareketlerinde "Döviz Alış/Satış Belgesi" türü eklenmiştir.

Madde ile ilgili video için tıklayınız.

18-Bakım Emirlerinde Kaynak Olarak Kullanılacak Personeller İçin, Personel Kartlarında "Bakım Personeli" İşaretinin Bulunması İhtiyacı

Bakım Emri Kaynaklar-Personel seçiminde Bakım Personellerinin seçilebilmesi sağlanmıştır.

19-Bakım Emirlerinde Kullanılan İş Sorumluluk Alanlarında Org. Birimlerinin de (Genel Birim, Alt Birim) Kullanılabilmesi İhtiyacı

Bakım Yönetimi-Tanımlar-İş sorumluluk alanlarında Genel birim ve Alt birim seçilebilmesi sağlanmıştır.

20-Sistemde Mevcut Olan Varlıklar İçin Bakım Emri Paketlerinin Üretilebilmesi, Takibi ve Yönetilebilmesi İhtiyacı

Varlıklara paketler halinde bakım emri üretilmesi için bakım yönetimi modülü altına "Bakım Şablonları, Bakım Paketi Oluşturma İşlemi ve Bakım Paketleri" eklenmiştir.


Madde ile ilgili videoya ulaşmak için tıklayınız.

21-Bakım Emirlerinde Kullanılan İş Adımları İçerisine Seçilecek Olan Kaynakların Tek Tek Değil Toplu Şekilde Seçilebilmesi İhtiyacı

Koruyucu Bakım Emri-Gerçekleşen Miktar Girişleri ekranına Kaynaklar sekmesi eklenmiştir.

22-Bakım Emirlerine Dış Kaynak Kullanımlarının Eklenebilmesi İhtiyacı

Bakım Yönetimi tanımlar altına" Dış Kaynak" tanımları eklenmiş ve bakım emirlerinde dış kaynak kullanımı sağlanmıştır.

23-e-Dönüşüm/Entegratörden Dönen Mesajların Ayrıştırılarak Anlamlı Şekilde Gösterilmesinin Sağlanması

e-Dönüşüm modülü için Entegratör'den dönen uyarı mesajlarının sunucudan ESERVICELOGS tablosuna yazılması sağlanmıştır.

24-Finans Yönetimi-İşlemler-Cari Hesap Kur Farkı Hesaplama İşlemlerinde Kullanılacak Hizmet Kartının İşlem Bazlı Olarak Bu Ekran Üzerinde Seçilebilmesi Talebi

Cari Hesap Kur Farkı Hesaplama işleminde hizmet bazlı çalışılabilmesi için öndeğerlere Hizmet Kodu ve Açıklaması (Alınan/Verilen) alanları eklenmiştir.

25-Amortisman ve Değerlerme İşlemleri Yapıldığında Birden Fazla Varlık İçin Tek Muhasebe Fişi Oluşmasının Engellenmesi

Amortisman muhasebe fişlerinin ayrı ayrı oluşup oluşmaması için filtre eklenmiştir.

26-Satış Yönetimi-Satış Siparişleri-Satış Siparişi Üzerinden F9 Açılır Menü ile Sevket Seçeneğine Tıklandığında Sadece 35 Numaralı İrsaliye Türü Gelmesi İçin Bir Özellik ya da Yetki Talebi

Sipariş üzerinden sevket ve fatura işlemlerinde açılan fiş türü seçeneklerinde son yapılan seçimin öndeğer gelmesi sağlanmıştır.

27-Genel Muhasebe-"Muhasebe Fişlerini Onayla" İşleminde Fişlerdeki "Kaynak Belge Detayı" Alanlarının Dolu Olup Olmadığının Kontrolü Talebi

Genel Muhasebe-"Muhasebe Fişlerini Onayla" işleminde fişlerdeki "Kaynak Belge Detayı" alanlarının dolu olup olmadığının kontrol edilmesi sağlanmıştır.

28-Satınalma Yönetimi-Otomatik Satınalma Sipariş Oluşturma Toplu İşleminde "Yeniden Sipariş Verme Seviyesine" Göre Sipariş Fişi Oluşturulması Talebi

Satınalma Yönetimi-Otomatik Satınalma Sipariş Oluşturma toplu işleminde "yeniden sipariş verme seviyesine" göre sipariş fişi oluşturulması sağlanmıştır.

29-Kontrol Seçeneklerinin Yetkilendirilebilmesi Talebi

Kontrol seçeneklerinin yetkilendirilebilmesi sağlanmıştır.

30-Rapor Yazdırırken Kullanıcı Bazında Öndeğer Ölçek Ayarları Yapılabilmesi Talebi

Rapor yazdırırken kullanıcı bazında öndeğer ölçek ayarları yapılabilmesi sağlanmıştır.

31-Sistem Ayarları-Zamanlanmış Görevler-Maliyetlendirme Servisinde Tarih Aralığının Dinamik Takvim Değerine Göre Çalışmasının Sağlanması

Zamanlanmış görevde filtrede tarih filtresinin dinamik olarak çalışması sağlanmıştır.


İyileştirmeler

1-Malzeme Yönetimi-İşlemler-Maliyet Üzerinden Fiyatlandırma İşlemi ile Fişler İçindeki Toplam Tutarların Güncellenmesinin Sağlanması

Maliyet üzerinden fiyatlandırma işlemi ile fişler içindeki satır/toplam tutarının güncellenmesi sağlanmıştır.

2-Satınalma Yönetimi-Hareketler-Şubeler Cari Kullanılan (Satır Org. Birim) Bir Alınan Hizmet Faturası Girişi Sonucu Oluşan İki Muhasebe Fişinin Tutarının Doğru Oluşmasının Sağlanması

Satınalma Yönetimi-Hareketler-Satırda org. birim girilen bir alınan hizmet faturasıyla oluşan iki muhasebe fişinin tutarının doğru oluşması ve işyeri muhasebe kodunun gelmesi sağlanmıştır.

3-Malzeme Fişleri Ekranında Kullanıcı Özelinde Verilen Yetki Kodunun Çalışmasının Sağlanması

Malzeme fişleri ekranında kullanıcı özelinde verilen yetki kodunun çalışması sağlanmıştır.

4-Satınalma/Alınan Hizmet Faturası İşlemlerinde Analiz Boyutu Otomatik Olarak Muhasebe Fişinde Oluşması Durumunda Hizmet Gelir Gider Dağılımına İlgili Analiz Boyutunun Gelmesinin Sağlanması

Muhasebe bağlantı kodlarında Satınalma muhasebe kodu için yapılan dağıtım şablonu Hizmet gelir giderlerin dağıt işlemi ile oluşan muhasebe fişinde aktif hale getirilmiştir.

5-İhracat Yönetimi-Hareketler-İhraç Kayıtlı Satış Faturalarından Girilen e-Faturaların e-Dönüşüm Giden Faturalar Ekranında Görünmesinin Sağlanması

İhraç Kayıtlı Satış Faturası olarak girilen e-Faturaların, Giden e-Fatura ekranında görünmesi sağlanmıştır.

6-Finans Yönetimi- Çek Senet Bordroları Müşteri Çeki Bankada Tahsil Edilmek İstendiğinde Banka Masraf Satırlarının Gelmesinin Sağlanması

Finans Yönetimi-İşlem Bordrosu (Müşteri Çeki) Bankada Tahsil işleminde Provizyon Masrafı girilmesi sağlanmıştır.

7-Genel Muhasebe/Analiz Boyutu ve Proje Raporları/Proje Ekstresi Raporunda 'Hesap Kodu' Filtresi *'lı Olarak Verildiğinde Çalışmasının Sağlanması

Genel Muhasebe/Proje Ekstresi Raporu'nda hesap kodu filtresinde "*" kullanımı sağlanmıştır.

8-Finans-Tanımlar-Form Yetkilerinden Cari Hesaplar Liste Ekranındaki Resimli Ekle Menü Butonundaki Seçeneklerin Gizlenmesinin Sağlanması

Finans-Tanımlar-Form yetkilerinden cari hesaplar liste ekranındaki resimli ekle menü butonundaki seçeneklerin gizlenmesi sağlanmıştır.

9-Finans-Hareketler-Cari Hesap İşlem Merkezi'nde Banka Fişlerinin Doğru Çalışmasının Sağlanması

Finans-Hareketler-Cari Hesap İşlem Merkezi'nde Banka Fişleri'nin doğru çalışması sağlanmıştır.

10-Finans-Hareketler-Cari Hesap İşlem Merkezi'nde Kullanım Dışı Fişlerin Gelmesinin Engellenmesi

Finans-Hareketler-Cari Hesap İşlem Merkezi'nde kullanım dışı fişlerin gelmesi engellenerek işlem yapılamaması sağlanmıştır.

11-Genel Muhasebe-Tanımlar-Muhtasar ve Prim Hizmet Kayıtları İçin Adminde Kayıt Numaralama Şablonu Eklenmesi

Muhtasar ve prim hizmet beyannamelerine ait kayıt numaralandırma şablonu eklenmiştir.

12-Sistem Ayarları-Tanımlar-Ticari Sistem-Markalara Eklenen Modellerin Ekranda Listelenmesinin Sağlanması

Marka tanımında bağlı olarak eklenen model bilgisinin liste ekranında listelenmesi sağlanmıştır.

13-Muhasebe Fişlerinde 1. Satırdan Sonraki Satırlara Analiz Boyutu Girildiğinde Doğru Satıra Konumlanmasının Sağlanması

Analiz boyutu girildiğinde doğru satıra konumlanması sağlanmıştır.

14-Faturalaştırılan Personel Harcırah Kaydının KDV'sinin Harcırah Kaydındaki KDV ile Aynı Oluşmasının Sağlanması

Harcırah kayıtlarında KDV'nin doğru oluşması sağlanmıştır.

15-Finans Yönetimi-Banka Hareketleri-Banka Fişi Açılış İşleminde Performans İyileştirmesi

Banka fişleri açılış işleminde performans iyileştirmesi yapılmıştır.

16-Satış Yönetimi/Hareketler/e-Arşiv Faturası Kopyalandığında e-Dönüşüm Sekmesindeki e-Arşiv/e-Fatura Tipi ve Gönderim Şekli Alanlarının Dolu Gelmesinin Sağlanması

KDV muafiyet kodu seçili bir e-arşiv faturası kopyalandığında, muafiyet bilgileri dolu geldiği gibi fatura tipi alanının da dolu gelmesi sağlanmıştır.

17-Finans Yönetimi-İşlemler-Cari Hesap Hareket Aktarımı İşlemi Yapıldığında Fatura Satırları İndirim Değerleri Fatura Görselinde Göründüğünde Fatura Durumunun Değişmesinin Düzeltilmesi

Finans Yönetimi-İşlemler-Cari Hesap Hareket Aktarımı işlemi yapıldığında fatura durumunun Muhasebe Onaylıdan Onaylıya dönme durumu düzeltilmiştir.

18-Satınalma Yönetimi-Fatura Raporları-Satınalma Faturaları Dökümü Raporu Fatura Satırları-Evet ve Tutarlar İçin Para Birimi-İşlem Dövizi Seçilerek Çalıştırıldığında Uyarı Alınmamasının Sağlanması

Satınalma Yönetimi-Fatura Raporları-Satınalma Faturaları Dökümü raporu Fatura Satırları-Evet ve Tutarlar için Para Birimi-İşlem Dövizi seçilerek çalıştırıldığında uyarı alınmaması sağlanmıştır.

19-GİB'e Gönderilen Bir e-Arşiv Faturası İptal Edildiğinde Giden e-Arşiv Ekranına Düştükten Sonra Bu Faturanın Durumu Tekrar Onaylı Yapıldığında Gönderilen Ekranına Düşmesinin Sağlanması

İptal edilmiş e-Arşiv faturalarının tekrar onaylı durumuna alınması sırasında e-Arşiv durum sorgulama işleminin tetiklenmesi sağlanmış ve güncellenen faturanın durum bilgisine göre gönderilen e-Arşiv faturaları liste ekranına taşınması sağlanmıştır.

20-Amortisman Ayrılmayan Yılın Amortisman Tutarının Sonraki Yıla Toplam Olarak Yansımasının Sağlanması

Varlık kartında Amortisman Hesaplanmayacak seçeneği seçildiğinde sonraki yıllarda kalan amortismanın yansıması engellenmiştir.

21-Bütçe İşlemlerinde Talep Girişlerinde Koyulan Rezervasyon İçin Talep Fişlerinden Bazıları Faturalandıktan Sonra Kalan Rezervasyon Tutarının Doğru Görünmesi ve Talep Oluşturulmasının Sağlanması

Sipariş silme işleminde Talep bağlantısı sebebiyle bütçe kontrolüne takılması durumunda kullanıcıya mesaj verilmesi ve onay alınması durumunda siparişin silinebilmesi sağlanmıştır.

22-Satınalma/Satış Faturasında Diğer Sekmesindeki Açıklama Alanına 250'den Fazla Karakter ve Sonuna % Eklenince Faturanın Kaydedilmesinin Sağlaması

Satınalma/Satış faturasında diğer sekmesi açıklama alanına 250'den fazla karakter ve sonuna % eklenince faturanın kaydedilmesi sağlanmıştır.