Ülke, şehir ve posta kodu bilgileri Kuruluş Bilgileri menüsü altında yer alan Adres Bilgileri seçeneği ile kaydedilir. Adres bilgileri Veri Aktarımı düğmesi tıklanarak otomatik olarak oluşturulabileceği gibi doğrudan kullanıcı tarafından da kaydedilir. Adres bilgileri şu seçeneklerle kaydedilir; Ülkeler, İller, İlçeler, Semtler ve Posta Kodları.
Sistem işletmeni program bölümünde ülke, il, ilçe ve semt bilgileri kaydedilmeden cari hesap ve bankalarla ilgili adres bilgileri kaydedilmez. Adres bilgileri ülke, il, ilçe, posta kodu, semt sırasıyla kaydedilir.
Ülkeler: Ülke tanımlarının kaydedildiği seçenektir.
İller: Adres bilgileri listesinde seçilen ülkeye ait illerin kaydedildiği seçenektir.
İlçeler: Adres bilgileri listesinde seçilen ile ait ilçenin kaydedildiği seçenektir.
Semtler: Adres bilgileri listesinde seçilen ilçeye ait semtlerin kaydedildiği seçenektir.
Posta Kodları: Posta kodlarının kaydedildiği seçenektir.
Eyaletler/Bölgeler: Ülkelere ait Eyalet ve bölge isimleri, Adres tanımları listesinde Eyaletler/Bölgeler seçeneği ile kaydedilir.