1-Mutabakat gönderimini nasıl yapacağım?

Mutabakat gönderimi ile ilgili detaylı doküman için tıklayınız.

2-Birden fazla kişiye mutabakat gönderebilir miyim?

Aynı mutabakatı birden fazla kişiye göndermek için kullanmış olduğunuz muhasebe programında  ilgili firmanın cari hesap kartında Diğer sekmesindeki adres alanına araya noktalı virgül işaretini koyarak ve boşluk bırakmadan birden fazla mail adresi yazabilirsiniz.

3-Mutabakat cevabı birden fazla mail adresine gelebilir mi?

Göndermiş olduğunuz mutabakatınıza gelen cevabın birden fazla kişiye mail gitmesini istiyorsanız, https://e-mutabakat.logo.com.tr/  adresine giriş yaparak sağ üst köşede bulunan seçeneklerden Kullanıcı Parametreleri alanına giriş yaparak ''Mutabakat Cevap Alıcı Email Adresleri'' kısmına dilediğiniz kadar mail adresini araya boşluk bırakmadan ve noktalı virgül ile ayırarak yazabilirsiniz .

4-Mutabakat tanımlamalarımı nerden yapabilirim?

e-Mutabakat ile ilgili detaylı doküman için tıklayınız.

5-Logo e-Mutabakat ile hangi mutabakatlarımı yapabilirim?

BA, BS ve Cari Bakiye mutabakatları Logo e-Mutabakat sistemi üzerinden yapılabilir. Ayrıca mutabık kalınmadığı durumlarda, karşılıklı gönderilen ekstreler sistem üzerinde karşılaştırılarak farklar tespit edilebilir.

6-Mutabakat yapacağım firmaların da Logo e-Mutabakat kullanıcısı olması zorunlu mudur?

Hayır. Alıcı tarafın e-Mutabakat kullanıcısı olması zorunlu değildir.

7-Logo e-Mutabakat kullanmak için Logo ERP çözümlerinden birine sahip olmak gerekir mi? 

Hayır gerekmez. Logo e-Mutabakat uygulaması Logo ERP çözümlerinden bağımsız olarak çalışabilmektedir.

8-eLogo e-Mutabakat ile hangi mutabakat işlemlerini yapabilirim?

Beyanname Alış (BA),Beyanname Satış (BS), Cari Bakiye, Cari Ekstre ve İhtar Mektubu mutabakatlarınızı eLogo e-Mutabakat sistemi üzerinden yapılabilirsiniz.

9-eLogo e-Mutabakat uygulamasını ücretsiz deneyebilir miyim?

eLogo e-Mutabakat uygulamasını herhangi bir sınırlama olmadan 30 gün süre ile ücretsiz üye olarak kullanmaya başlayabilirsiniz.

Ücretsiz deneyimlemek için tıklayınız.

10-Ücretsiz kullanım sürem tamamlandığında mevcut üyeliğim ile ürünü kullanmaya devam edebilir miyim?

Sipariş süreçlerini tamamladıktan sonra e-mutabakat uygulamasını mevcut üyeliğiniz ile   kullanmaya devam edebilirsiniz.

11-eLogo e-Mutabakat uygulamasında yaptığım işlemler için nasıl ücretlendiriliyorum?

e-Mutabakat gönderimlerinizde işlem başına 1 kontör düşmektedir

12-E-Mutabakat işlemlerimi hangi yöntemler ile gönderim sağlayabilirim?

E-Mutabakat işlemlerinizi e-mail, sms veya faks yöntemlerini kullanarak gönderim sağlayabilirsiniz

13-eLogo e-Mutabakat uygulamasında hatırlatma özelliğini bulunmakta mıdır?

eLogo e-Mutabakat uygulamasında hatırlatma özelliği bulunmaktadır.

14-eLogo e-Mutabakat uygulamasında hatırlatma özelliğini hangi durumlarda kullanılır?

Gönderim sağladığınız E-Mutabakatlarınız için cevap gelmemesi durumunda belirlediğiniz periyotlara göre otomatik olarak ya da manuel şekilde mevcut işlemin yeniden gönderim yapılması istendiği durumlarda kullanılır.

15-eLogo e-Mutabakat uygulamasında hatırlatma özelliğini kullanırken ücretlendiriliyor muyum?

Hatırlatma özelliğiyle gönderilen E-mutabakat işlemlerinde aynı işlem için ilk iki hatırlatma gönderimi ücretsizdir.

16-Mutabakat yapacağım firmaların da Logo e-Mutabakat kullanıcısı olması zorunlu mudur?

Hayır. Alıcı tarafın e-Mutabakat kullanıcısı olması zorunlu değildir.

17-Mutabakat yaptığım firmalardan gelen mutabakat cevapları için hesabımdan kontör düşüyor mu?

Hayır. Gelen Mutabakat Cevapları için kontör düşümü olmamaktadır

18-eLogo e-Mutabakat çözümü ERP sistemleri ile entegre midir?

eLogo e-Mutabakat çözümü Logo ERP ürünleri ile entegredir.

19-eLogo e-Mutabakat ERP uygulamalarında Lisans alınması gerekir mi?

Lisans alımı ilgili ek bir işlem bulunmamaktadır

20-eLogo e-Mutabakat kullanmak için Logo ERP çözümlerinden birine sahip olmam gerekir mi?

Hayır gerekmez. Logo e-Mutabakat uygulaması Logo ERP çözümlerinden bağımsız olarak çalışabilmektedir.

21-Logo ERP ürünü içerisinde E-Mutabakat modülünü kullanabilmem için ayrıca bir işlem yapılmasına gerek var mıdır?

Hayır bulunmamaktadır. Güncel versiyonlarımızda E-Mutabakat modülü kullanıma hazır şekilde gelmektedir

22-E-Mutabakat işlemlerinde Ekstre karşılaştırma yapılabilmekte midir?

Evet, Ekstreleri çok kısa sürede karşılaştırarak mutabakat farklarını kolayca tespit edebilirsiniz.

23-E-Mutabakat gönderim durumlarını anlık olarak kontrol sağlayabiliyor muyum?

Detaylı raporlama ile giden mutabakat işlemlerinizin karşı tarafa ulaşıp ulaşmadığı bilgisine kolayca ulaşabilirsiniz.

24-E-Mutabakat uygulamasında; Alt Firma ve Alt Kullanıcı eklenebilmekte midir? 

Evet, Alt firma ve Alt kullanıcı ekleme işlemleri yapılabilmektedir

25-Dövizli E-Mutabakat gönderim işlemleri yapılabilmekte midir?

TL ve Dövizli olarak E-Mutabakat gönderimi sağlanabilmektedir

26-Gönderilen mutabakat işlemlerine yanıt verildiğinde, gelen yanıtları email olarak alabilir miyim?

Evet, Gelen mutabakat cevaplarını email olarak tarafınıza gelmesini sağlayabilirsiniz

27-Mutabık Olunan Mutabakatların Cevap Maillerini email olarak alabilir miyim?

Evet, Mutabık olunan işlemlere ait cevap maillerini alabilirsiniz.

28-Excel olarak yüklediğiniz mutabakat ekstre dosyasının içerisinde değişiklik yapılmasını istemediğiniz takdirde alıcı firma tarafında PDF olarak indirilmesini sağlayabilir miyim?

Evet sağlayabilirsiniz.

29-E-Mutabakat Portal uygulamasından toplu olarak mutabakat gönderim işlemleri yapılabilmekte midir?

Evet, Excel şablonu üzerinden toplu E-Mutabakat gönderimi yapılabilmektedir

30-Excel olarak yüklediğiniz mutabakat ekstre dosyasının içerisinde değişiklik yapılmasını istemediğiniz takdirde alıcı firma tarafında PDF olarak indirilmesini sağlayabilir miyim?

Evet sağlayabilirsiniz.