Teklif eklemek için uygulama menüsünden “Teklif ve Sözl. Yön.” ana modülüne, bu modülden de “Teklifler”e tıklanır. Yeni bir teklif eklemesi için “Teklif - Listeleme” ekranında yer alan “Ekle” butonu kullanılır.

“Teklif - Ekleme” ekranında “Teklif Yapan Lokasyon”, “Teklif Adı”, “İlk Teklif Tarihi”, “Son Teklif Tarihi” ve “Teklif Sonucu” alanları zorunludur. Bu alanlara mutlaka veri girişi yapılmalıdır. Kalan alanlardan da gerekli görülenler doldurulduktan sonra “Kaydet” butonuna basılır.

Böylece yeni bir teklif eklemesi gerçekleşir ve sistem, ilgili kullanıcıyı “Teklif - Düzenleme” ekranındaki “Detay” sekmesine yönlendirir. Detay sekmesinden teklife ait bilgiler görüntülenebilir, bu bilgiler üzerinde değişiklikler yapılabilir ve teklif veren firma ile ilgili bilgiler eklenebilir.

“Konular” sekmesinden teklife ait “Amaç”, “Hedef”, “Kapsam” bilgileri eklenir.

 “Teklif Hizmetleri” sekmesinden bu teklife ait verilecek hizmet bilgisi eklenir. Teklife ait yeni bir hizmet eklemesi yapmak için ekranda yer alan ekleme butonu “+” kullanılır. Açılan “Teklif - Ekleme” ekranında “Hizmet Paketi”, “Sıra” ve “Hizmet” alanları zorunlu alanlardır. “Hizmet Paketi” için ayrılan çoktan seçmeli alan uygulama menüsündeki “Teklif ve Sözl. Yön.” ana modülü altında yer alan “Hizmet Paketleri” kütüphanesinden beslenir.  “Hizmet” için ayrılan çoktan seçmeli alan uygulama menüsündeki “Teklif ve Sözl. Yön.” ana modülü altında yer alan “Hizmet” kütüphanesinden beslenir. Gerekli alanlar doldurulduktan sonra “Kaydet” butonuna basılır ve yeni bir teklif hizmeti eklemesi gerçekleşir. Teklif hizmetine ait bilgiler üzerinde değişiklikler yapmak için ekranda yer alan “Düzenle” butonu veya “Çoklu Düzenleme” butonu kullanılır. Açılan düzenleme ekranında gerekli alanlarda değişiklikler yapıldıktan sonra “Kaydet” butonuna basıldığında yapılan değişiklikler kaydedilmiş olur.