Lokasyon eklemek için uygulama menüsünden “Şirket Yönetimi” ana modülüne, bu modülden de “Lokasyonlar”a tıklanır. Yeni bir “Lokasyon” eklemek için açılan “Lokasyon - Listeleme” ekranında yer alan “Ekle” butonu kullanılır.

“Lokasyon - Ekleme” ekranında “Ad” ve “Tehlike Sınıfı” alanları zorunludur. Harita üzerinde ilgili lokasyonların haritadaki konumları görüntülenir. Lokasyon – Ekleme ekranında gerekli alanların doldurulmasının ardından “Kaydet” butonuna basılır ve böylece yeni bir lokasyon eklemesi yapılmış olur.

Yeni bir lokasyon eklemesinin tamamlanmasının ardından sistem, ilgili kullanıcıyı “Lokasyon – Düzenleme” ekranına yönlendirir. Düzenleme ekranı altında yer alan “Detay” sekmesinden eklenen lokasyona ait detay bilgiler görüntülenir, bu bilgiler üzerinde değişiklikler ve düzenlemeler yapılabilir. Lokasyona ait bir logo eklemesi yapmak için ekrandaki logo amblemine tıklanır ve logo seçimi yapılır.

“Belgeler” sekmesinden lokasyona veya bu lokasyondaki personellere ait belgelerin eklemeleri yapılır. Yeni bir belge eklemek için ekrandaki ekleme butonu “+”ya tıklanır. Açılan “Belge - Ekleme” ekranında gerekli alanların doldurulmasıyla “Kaydet” butonuna tıklanır ve yeni bir belge eklemesi yapılmış olur. Belge eklemesinin bir diğer yolu ise uygulama menüsünden “Şirket Yönetimi” ana modülüne, bu modülden de “L. - Belgeler”e tıklamaktır. Yeni bir belge eklemek için açılan “L. Belgeler - Listeleme” ekranından “Ekle” butonu kullanılır. Açılan “L. Belge – Ekleme” ekranında gerekli alanların doldurup “Kaydet” butonuna basılmasıyla yeni bir belge eklemesi yapılmış olur ve bu eklemenin ardından ilgili belge “Lokasyon - Düzenleme” ekranı altında yer alan “Belgeler” sekmesine de eklenmiş olur.

“Kurul Üyeleri” sekmesinden ilgili lokasyonda yer alan kurul üyelerinin eklemesi yapılır. Bunun için ekrandaki ekleme butonu “+” kullanılır. “Kurul Üyesi - Ekleme” ekranında gerekli alanların doldurulmasının ardından “Kaydet” butonuna basılır ve ilgili lokasyona ait yeni bir kurul üyesi eklemesi yapılmış olur. Kurul üyesi eklemesinin bir diğer yolu ise uygulama menüsünü kullanmaktır. Bunun için uygulama menüsünden “Şirket Yönetimi” ana modülüne, bu modülden de “Kurul Üyeleri”ne tıklanır. “Kurul Üyesi - Listeleme” ekranından, yeni bir kurul üyesi eklemek amacıyla “Ekle” butonu kullanılır. Gerekli alanlar doldurup “Kaydet” butonuna basılmasıyla birlikte ilgili lokasyona ait yeni bir kurul üyesi eklemesi yapılmış olur ve bu eklemenin ardından ilgili kurul üyesi kaydı “Lokasyon – Düzenleme” ekranı altında yer alan “Kurul Üyeleri” sekmesine de gelir.

“İSG Profesyonelleri” sekmesinden ilgili lokasyondaki İSG profesyonellerinin bilgileri eklenir. Yeni bir İSG profesyoneli kaydı oluşturmak için ekrandaki ekleme butonu “+” kullanılır. Açılan “İSG Profesoneli - Ekleme” ekranından gerekli alanlar doldurulduktan sonra “Kaydet” butonuna basılmasıyla bir İSG profesyoneli kaydı oluşturulmuş olur. İSG profesyoneli eklemenin bir diğer yolu içinse uygulama menüsünden “Şirket Yönetimi” ana modülüne, bu modülden de “İSG Profesyonelleri” sekmesine tıklamaktır. “İSG Profesyoneli Listeleme” ekranından yeni bir İSG profesyoneli eklemesi yapmak için ekrandaki “Ekle” butonuna basılır. Açılan ekranda gerekli alanların doldurulmasının ardından “Kaydet” butonuna basılmasıyla yeni bir İSG profesyoneli kaydı eklenmiş olur ve sistem ilgili kullanıcıyı “İSG Profesyoneli - Düzenleme” ekranına yönlendirir. Bu şekilde yeni bir İSG profesyoneli eklenmesiyle de ilgili kayıt, “Lokasyon - Düzenleme” ekranı altında yer alan “İSG Profesyonelleri” sekmesi altına da gelir.

“Çalışan Temsilcileri” sekmesinden ilgili lokasyondaki çalışan temsilcilerinin kayıtları eklenmektedir. Yeni bir çalışan temsilcisi kaydı eklemek için ekranda yer alan ekleme butonu “+” kullanılır. Açılan “Çalışan Temsilcisi - Ekleme” ekranında “Personel” ve “Atanma Tarihi” alanları zorunludur. Personel için ayrılan alan, ilgili lokasyona kayıtlı personel kütüphanesinden beslenir. Gerekli alanların doldurulmasının ardından “Kaydet” butonuna basılır ve böylece yeni bir çalışan temsilcisi kaydı eklenmiş olur. Çalışan temsilcisi eklemenin tek yolu bu değildir. Uygulama menüsünden “Şirket Yönetimi” ana modülüne, bu modülden de “Çalışan Temsilcileri”ne tıklanır. “Çalışan Temsilcisi - Ekleme” ekranında “Lokasyon”, “Personel” ve “Atanma Tarihi” alanları zorunlu alanlardır. Bu ekranda gerekli görülen alanların doldurulmasının ardından “Kaydet” butonuna basılmasıyla birlikte yeni bir çalışan temsilcisi kaydı eklenmiş olur ve yapılan bu ekleme “Lokasyon - Düzenleme” ekranı altında yer alan “Çalışan Temsilcileri” sekmesi altına da gelir.

“Kullanıcılar” sekmesinden ilgili lokasyondaki kullanıcı olan personel bilgisi görüntülenir.

Bu şekilde bir lokasyon eklemesi için gerekli olan tüm alanlar doldurulmuş olur. Bu lokasyon bilgilerine ait rapor çıktısı almak için “Detay” sekmesine geri dönülür. Detay sekmesinde aşağı inildiğinde ekranda yer alan “Dışa Aktar” butonuna basılmasıyla lokasyona ait bir rapor çıktısı ekrana gelir.