Talep fişi ile kaydedilen taleplerin ne şekilde karşılanacağı, karşılanacak miktarlar ve diğer bilgiler Talep Karşılama seçeneği ile kaydedilir. Talep fişleri listesinde F9/sağ fare tuşu menüsünde yer alır. 

Talep Karşılama işlemlerini kaydetmek için önce talep fişleri listesinde ilgili talep fişi daha sonra sağ fare tuşu menüsündeki Talep Karşılama seçilir. Talep karşılama penceresi iki ana bölümden oluşmaktadır. 

Sol bölümde talep fişinde kaydedilen malzeme ya da hizmet talep bilgileri yer alır. Sağ tarafta yer alan alanlardan ise talep karşılama bilgileri kaydedilir. Talep karşılama bilgileri talep fişinde yer alan her satır için ayrı kaydedilir. 

Talep fişine girilen malzemelerin Müşteriler-Tedarikçiler ve Ürün Reçete İlişkisi pencerelerindeki bilgiler, satırın karşılanma türüne göre dikkate alınmaktadır. Yani karşılanma türü Satınalma ise ve Müşteri Tedarikçiler sayfasında cari hesap belirtilmişse talep satırındaki Cari hesap alanına girilmiş cari hesaplar öndeğer olarak gelmektedir. Aynı şekilde talep satırı reçete kodu da Ürün Reçetesi İlişkisi sayfasından öndeğer olarak alınır. 

Talep karşılama penceresinde talep fişinde kaydedilen malzeme ve/veya hizmetlere ait bilgiler şu kolon bilgileri ile ayrı birer satır olarak yer alır; Talep Fiş Numarası, Türü, Malzeme/Hizmet Kodu, Malzeme/Hizmet Açıklaması, Varyant Kodu/Açıklaması, Teslim Tarihi, Miktar, Bekleyen Miktar, Birim ve Stok Seviyesi.

Pencerede tamamı karşılanmamış satırlar kırmızı, tamamı karşılanmış satırlar ise yeşil görünecektir. Talebin tamamı karşılanmadan talep karşılama ekranı kaydedilirse "Tamamı karşılanmamış talep hareketleri var. Devam etmek istiyor musunuz?" mesajı ekrana gelir. Bu mesaja Evet denilerek fiş kaydedildiğinde karşılanmayan eksik miktarlar için aynı fiş üzerinde talep oluşturma işlemi yapılabilir. 

Talep kısmi olarak karşılanırsa karşılanan satırın durumu karşılanıyor olur. Bu durumda talep fişinin durumu da karşılanıyor statüsüne geçer. Satırın hepsi karşılanırsa satır durumu kapandı olur. Talep fişi ise bütün satırlar kapanıncaya kadar karşılanıyor statüsünde kalır. İptal edilmiş talep satırları talep karşılama penceresine gelmez. 

Pencerenin sağ bölümünde yer alan alanlardan ise talep satırına ait karşılama bilgileri kaydedilir. Her bir talep için karşılama bilgileri ilgili satır seçildikten sonra kaydedilir. 

Karşılama Türü: Talebin ne şekilde karşılanacağını belirtir. Karşılama şekli şu seçenekleri içerir; Satınalma, Stoktan Karşılama, Üretim Emri ve Ambar Transferi.

Bir satırdaki talep miktarı birden fazla üretim emri/sipariş veya ambar fişiyle karşılanabilir.