1.Uygulama Farklı dil seçenekleriyle görüntülenmek isteniyorsa;

Logo Mind Insight kullandığı dil tarayıcı veya işletim sistemi dil ayarlarından beslenir. Kullanılan Browser'a göre dil tercihleri aşağıdaki gibi öncelikledirilmelidir.

Detaylı bilgi için ; https://help.qlik.com/tr-TR/sense/June2020/Subsystems/Hub/Content/Sense_Hub/UserInterface/languages.htm

 2.Hangi uyarıda hangi log dosyasına bakılacağı bilinmiyorsa;
  • Uygulamanın setup'I çalıştırıldığında Wizard açılmadan önceki adımlarda; C:\Program Files\LOGO\Logo Mind Insight\Qlik altından Install.log dosyasına

  • Wizard üzerinde alınan uyarılarda, C:\ProgramData\Qlik\Sense\Log altındaki dosyalara

  • Uygulamaya erişim sırasında alınan uyarılarda; C:\Program Files\LOGO\Logo Mind Insight\Logs altındaki Applog dosyasına

  • Mail Gönderim ile ilgili uyarı alınıyorsa; C:\Program Files\LOGO\Logo Mind Insight\Logs altındaki BackgroundService

 3.Servislerin manuel başlatılması gerekiyorsa;

NOT: 1.72 ve üzeri versiyonlarda Logo Mind Insight Logging Service bulunmamaktadır.

Bu durumda doğru sıralama aşağıdaki şekilde olmalıdır:

  1. Logo Mind Insight Repository Database
  2. Logo Mind Insight Logging Service
  3. Logo Mind Insight Service Dispatcher
  4. Logo Mind Insight Repository Service
  5. Logo Mind Insight Engine Service, Logo Mind Insight Proxy Service, Logo Mind Insight Scheduler Service , Logo Mind Insight Printing Service

Servis Durdurma Sırası ise aşağıdaki şekilde olmaldır:

  1. Logo Mind Insight Repository Database
  2. Logo Mind Insight Logging Service
  3. Logo Mind Insight Service Dispatcher
 4.Analiz Et/ Onar üzerinde Initialize adımında uyarı alınıyorsa;

Bu durumda manuel Initialize yapma işlemi denenebilir. Bunun için öncelikle Logo Mind Insight Service durdurulur.

Sonrasında CMD yönetici yetkisi ile çalıştırılır. Sonrasında Logo Mind Insight'ın kurulum dizinine gidilerek (aşağıdaki örnekte C:\Program Files\LOGO\Logo Mind Insight olarak seçilen dizin) servis üzerinde initialize komutu çalıştırılır. Bu işlemin detayı App.log üzerinden kontrol edilebilir. İşlem başarıyla tamamlandıktan sonra Logo Mind Insight Service yeniden başlatılır.

 5. Uygulamanın arka planının rengi değiştirilmek isteniyorsa;

Oluşturulan raporun "work" alanındayken açılıp Uygulama Seçenekleri seçilir.


Uygulama teması kısmından değiştirilerek, arka plan görünüşüne müdahale edilebilir.

 6. Logo Mind Insight lisans yenileme işlemi yapılmak isteniyorsa;
İşlem öncesi yedek alınmalıdır. Ürünle aynı versiyon Setup dosyası indirilir. Yönetici olarak çalıştırılır ve lisans yenileme seçeneği seçilir.
 7. Raporların otomatik olarak yenilenmesi isteniyorsa;

Yönetim Konsolu / Task / Reload Task ile yeni bir task oluşturulabilir. Saatlik , haftalık ya da günlük şeklinde yenileme yapması sağlanabilir.

Action butonuna basılarak, yenileme yapacağı sıklık belirlenir.