Destek Kaydı > İlişkili Kayıtlar > İlişkili Ürünler sekmesinde, destek kaydı ile ilişkili ürünler karta eklenebilir veya yeni ürünler tanımlanabilir.
Destek Kaydına bir ürün bağlamak için İlişkili Ürünler sekmesinde yer alan Yeni Destek Ürün
seçeneği ile Destek Ürün penceresi açılır.Destek Ürün penceresinde yer alan Ürün alanındaki Ara
ikonuyla sistemde tanımlı tüm ürünler listelenir ve destek kaydıyla ile ilişkilendirilecek ürün seçilir.Yeni bir ürün tanımlanacaksa, Ürün alanındaki Ekle
ikonuna tıklanır ve boş bir ürün tanım kartı açılır. Bu ekranda yeni ürünün bilgileri girilir.Logo CRM'de ürünler, Satış & Pazarlama modülünün altındaki Ürünler menü seçeneği ile tanımlanır. Destek kaydından oluşturulan yeni ürünler, Satış & Pazarlama > Ürünler ekranında da listelenir.