You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

Version 1 Next »

Arıza takibi, laboratuvar sonuç takibi,müşteri memnuniyeti ölçümlemesi, memnuniyet anketleri gibi kayıtlar için destek kayıdı modülü kullanılır.


Firma: Destek kaydının açılacağı firma seçilir.
Kişi: Firmaya bağlı kişi otomatik olarak gelir.
Ana Kategori:Destek kaydının ana kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Alt Kategori: Destek kaydının alt kategorisi + butonuna basarak eklenir.
Tür: Destek kaydının türü seçilir.
Destek Id: Id otomatik olarak oluşur.
Tanım:Destek kaydının tanımı yazılır.
Tarih: Destek kaydının oluşturulma tarihi yazılır.
Tahmini Bitiş Tarihi:Destek kaydındaki problemin tahmini tamamlanma tarihi yazılır.
Tamamlanma Tarihi:Destek kaydındaki problemin kesin tamamlanma tarihi yazılır.
Atanan:Destek kaydının kime atanacağı seçilir.
Atanan Departman:Destet kaydının atanacağı departman seçilir.
Durum:Destek kaydı durumu belirlenir.(Örn:devam ediyor,tamamlandı )
Notlar:Destek kaydının ayrıntılı açıklaması yazılır.
Öncelik: Destek kaydının önem derecesi belirlenir.
Etiketler: Arama yapıldığında bu destek kaydının kolay bir şekilde bulunabilmesi için başına # işareti koyarak bu kaydı hatırlatıcı kelimeler girilir.(örn: #deneme)
Kullanıcılara Bildir:Girilen destek kartının başka kullanıcılar tarafından görünmesi için kullanılır.İlgili kişiler seçilir ve oluşturulan kartın içeriği diğere kişilere bildirim olarak gider.
Oluşturma bilgisi: Destek kaydını oluşturan kullanıcının adını,soyadını ve kartın oluşturulma tarihini otomatik olarak yazar.
Son Güncelleme:Destek kaydını güncelleyen kişinin adını,soyadını ve kartın güncellenme tarihini otomatik olarak yazar.