Kampanya kartında aşağıdaki bilgiler girilir.


Temel Bilgiler
AdKampanyanın adı yazılır. Bilgi girişi zorunludur.
Başlangıç ve Bitiş TarihiKampayanın geçerli olacağı tarih aralığı belirtilir. Bilgi girişi zorunludur.
Tür

Kampanyanın türü seçilir. Kampanya kartından yeni bir kampanya türü tanımlamak için Tür alanındaki Ekle ikonuna tıklanır. Seçilen tür tanımını karttan kaldırmak için Temizle ikonu kullanılır.

Logo CRM'de kampanya türleri Tanımlar > Kampanyalar > Kampanya Türleri seçeneği ile tanımlanır.
Diğer
ÖncelikKampanyanın önceliği belirlenir. En düşük, düşük, normal, yüksek ve en yüksek seçenekleri listelenir.
DurumKampanyanın durumu belirlenir. Devam Ediyor, Tamamlandı ve Kapandı seçenekleri listelenir.
Tahmini KazançKampanyadan elde edilecek tahmini gelir belirlenir.
Tahmini MaliyetKampanyanın tahmini maliyeti belirlenir.
Notlar ve Etiketler
NotKampanya ile ilgili ayrıntılı açıklamalar Notlar kutusuna yazılır.
EtiketlerUygulamada bir arama yapıldığında kampanyanın kolayca bulunabilmesi için Etiketler alanına anahtar kelimeler yazılır. Anahtar kelimeleri yazarken, kelimeler noktalı virgül ile ayrılır veya kelime yazıldıktan sonra enter tuşuna basılır. Böylece anahtar kelime etiket görümünü alır.
Kullanıcılara Bildir

Kullanıcılara Bildir alanında, kampanya kartıyla yapılan işlemlerle ilgili olarak bilgilendirilmesi istenilen kullanıcı veya departmanlar seçilir. Bu alanda seçilen kullanıcılar ve departmanlar, kampanya kartı ile yapılan işlemlerden Bildirimler menüsü üzerinden haberdar edilir.

Liste Türleri

Oluşturulan kampanya ile ilgili olarak toplu e-mail / sms ile firmaların bilgilendirilmesi için liste türlerinde kampanya seçeneği işaretlenmelidir.

İlişkili Ürünler

Kampanya ile ilişkilendirilecek ürünler, İlişkili Ürünler sekmesindeki seçeneğiyle karta bağlanır. Bağlantı seçeneğiyle açılan Ürünler listesinden mevcut bir ürün kaydı seçilebilir veya Ekle seçeneği ile yeni bir ürün tanımlanabilir.

Logo CRM'de ürünler, Satış & Pazarlama modülünün altındaki Ürünler menü seçeneği ile tanımlanır.
İlişkili Dokümanlar

Kampanya ile ilişkilendirilecek dokümanlar, İlişkili Dokümanlar sekmesindeki seçeneğiyle karta bağlanır.

Logo CRM ürününde dokümanlar, Bölümler > Dokümanlar menü seçeneği ile eklenir.