Borç talebi onay tanımı hakkında ayrıntılı bilgiye bu dokümandan ulaşılır.

Borç Alacak Yönetimi> Tanımlar> Borç Talebi Onay Tanımları ekranına gelinir ve sol alt köşede bulunan ekle butonu ile yeni bir borç talebi onay tanımı eklenir. 

Açılan ekrandan kriterler girilir. Çalışan kodu, kurum kodu gibi özel filtre verilmek isteniyorsa eklenir. Borç talebi onay tanımının başlangıç tarihi girilmelidir. Borç tipi özelinde tanımlama yapılmak isteniyorsa "Borç Tanım Kodu" listesinden borç tanımı seçilir. Eğer türe göre filtre verilmek istenirse "Borç Türü" açılır menüsünden tür seçimi yapılır.




Onaylar ekranında onay verecek kişiler tanımlanır. Eğer Onaylayıcı türü "Çalışan" seçilir ise Sicil Numarası alanı aktif hale gelir ve onaylayıcı çalışan seçilir. Eğer İdari Yönetici seçilirse çalışan kartında tanımlanan "İdari Yönetici" bilgisi gelir, "Üst Pozisyon" seçilir ise seçilen "Seviye" düzeyine göre üst pozisyon bilgisini organizasyon şemasından alır, "Pozisyon" seçilir ise Pozisyon Kodu alanı aktif hale gelir. 



Onaylayıcı kişiye gönderilmek istenen "Mesaj İçeriği" ve "Mesaj Konusu" tanımlanır. Onay süresi için "Geçerlilik Süresi" ve "Geçerlilik Periyodu" girilir bu periyod içerisinde "Yapılacak İşlem" seçilir ve kaydedilir.




Örnek Mesaj İçeriği Şablonu;

Yeni bir satıra geçilmek isteniyor ise P0:Yeni Satır Parametresi seçilir. 

Her seçilen parametrenin karşısında yazılmak istenen metinler tırnak içine alınmalıdır.

Yazılanlar arasında boşluk bırakılmak isteniyorsa " " tırnak işareti ile boşluk eklenir. 

Her yeni satır sonu ; (noktalı virgül) ile bitmelidir.