Bu doküman Ödeme Modülünde e-imza kullanarak e-imzalı talimat oluşturma süreci anlatılmaktadır.
Önemli
Ödeme Modülünde e-imza sürecini kullanabilmek için kullanıcının e-imza sahibi olması ve sahip olduğu e-imzanın uygulamalarını bilgisayarına kurmuş olması gerekmektedir. Bu kurulumlar hakkında e-imza alma sürecinde e-imza firmaları destek olmaktadır.
Ödeme Modülünde e-imza sürecini aktif edebilmek için öncelikle Yönetim Ekranları => Ayarlar ekranındaki Ödemeler tabından "Talimatı E-imzalama Aktif mi" seçeneği aktif hale getirilir.
Yönetim Ekranları => Özelleştirme => Raporlar ekranından e-imza için kullanılacak talimat dokümanı "E-imza Şablonu mu" parametresi evet olarak işaretlenmelidir.
Ayarlar ekranındaki Ödemeler tabından "Talimatı E-imzalama Aktif mi" seçeneği aktif hale getirildikten sonra Ödeme Dosyaları ekranında E-imza
E-imzalı talimatların listesine