Amaç
Destek kayıtları detay özet ekranı ve liste ekranında giriş - çıkış işlemlerinin yapılmasının sağlanması.
Bilinmesi Gerekenler
Sistem Tercihleri (XML Ayarı)
XML Ayarları Destek kaydından mesafe bilgisi kullanılması parametresi işaretli değildir. Destek kaydında mesafe bilgisinin kullanılmasın istenilirse 45. parametre bilgisini işaretlemeniz gerekir. Varsayılan olarak işaretsiz gelir.
- Uygulama özelinde konum izni verilmiştir.
- Telefon özelinde konum takibi açık durumdadır.
Bilgilendirme
Destek kaydı giriş-çıkış işlemleri Logo CRM Enterprise paket için desteklenmiştir.
Uyarı
Destek kayıtları liste veya detay özet ekranında ziyaret başlatma ve ziyaret durdurma işlemleri yapacağınız sırada "Adres ile ilişkilendirilmemiş harita bilgisi bulunamadı" uyarısı alırsanız. Logo CRM Web → CRM Uygulama Kontrol Aracı → Diğer → Toplu Adres İşaretle yapmanız gerekir.
Kullanımı
1.Detay Özet Ekranı
Sol menü üzerinden "Destek Kaydı" tıklanır ve yeni bir destek kaydı açmak için butonuna basılır. Firma seçimi yapar, "Firma adresi" veya varsa zorunlu alanları doldurur. Daha sonra firma adres seçimini yapar ve kaydet butonuna tıklar.
Kaydetme işleminden sonra ekran destek kayıtları liste ekranına döner. Liste üzerinden ilgili destek kaydına tıklanarak "Destek özet detay ekranı > Giriş/Çıkış" sekmesini görüntülenir.
"Ziyareti başlat" butonuna basılır. "Firma adresi"nde yapılan seçim referans nokta olarak alınır. Check-In sırasında mesafe kontrolü yapılır. Mesafe ziyareti başlatmaya (Check-In) uygun alan içinde ise ziyaret başlatılır. Ziyaret başlaması ile birlikte konum ve zaman bilgileri veri tabanına işlenir.
Verilen destek tamamlanır, "Ziyareti sonlandır" butonuna basılır. Mesafe ziyareti bitirmeye (Check-Out) uygun alan içinde ise öncelikle uyarı mesajı gösterilir.
Eğer onay verilirse ziyaret bitirilir. Ziyaret bitirilmesi ile birlikte konum ve zaman bilgileri veri tabanına işlenir. Harcanan süre bilgisi gösterilir.
2.Liste Ekranı