Amaç
Logo Flow üzerinde başlatılan ve onayları tamamlandıktan sonra Tiger tarafında talep yönetimi --> talep fişi oluşturma sürecidir.
Senaryo
Talep sahibi rolündeki 'Demo' kullanıcısı portal üzerinden “Tiger Talep Yönetimi” bölümüne tıklayarak süreç başlatır. Gelen formda; firma seçimi ve malzeme türü seçimi yapılarak süreç başlatılır. Başlatılan süreç Demo2 kullanıcıya onay düşmektedir. Demo 2 kullanıcısına onaya düşen süreç, 1000 TL veya eşit ise Demo 3 kullanıcısına onaya gitmektedir. Demo 2 kullanıcısı reddederse, talep eden (Demo1) kullanıcısına bilgilendirme gitmektedir.
Demo 3 kullanıcısına gelen talep uygun görüldüğü taktirde Tiger ERP de talep fişi yönetimine form üzerinden otomatik oluşan talep numarası ile aktarım sağlanmaktadır. Demo 3 kullanıcısı, form üzerinden değişiklik isterse, talep eden (Demo1) kullanıcısına süreç geri gitmektedir. Eğer red işlemi uygularsa bilgilendirme gönderilerek süreç sonlanır.
Örnek bir senaryo üzerinden işletilen akış örneğine ait videoyu aşağıda bulabilirsiniz.
Tiger Talep Demo Video.mp4Akış Dosyası (.xnm)
Aşağıdaki dosyayı indirerek uygulamaya aktarabilirsiniz. İçeri aktarma işleminin nasıl yapıldığına dair bilgi için Aktar bölümünü inceleyebilirsiniz.
Tiger_Talep_Formu.nxmForm Şablonu
Satınalma Talep formu için oluşturulmuş ekran tasarımı aşağıdaki gibidir.
Akış Şablonu
Satınalma Talep formu için oluşturulmuş akış şablonu aşağıdaki gibidir.
Konfigurasyon
Formda bulunan "Malzemeler", “Birimler” ve “Projeler” bölümünde listelenmekte olan bilgiler için tasarım aracı üzerinden bir veritabanı bağlantısı oluşturulmuştur. Veritabanı işlemleri başarılı bir şekilde gerçekleştirildikten sonra “Veri Kaynakları” bölümünde bulunan veri kaynakları işlemlerini düzenleyerek " Malzemeler ", " Birimler" ve “Projeler” alanları için ilgili veri kaynakları seçilmelidir.