Kurum çalışanları kadroları asıl birimlerinde kalmak ve maaşlarını da asıl birimden almak üzere başka birimlerde geçici görevli olarak atanabilir. Bu görevlendirmeler belirli bir proje dahilinde de olabilmektedir. Görevlendirme esnasında oluşacak maliyetlerin muhasebeleştirmesi de o görevlendirmede geçerli olan şablona göre yapılır.

Çalışanın geçici olarak yapacağı işler Geçici Görevlendirmeler seçeneği ile kaydedilir. Geçici Görevlendirmeler Çalışan Yönetimi>Tanımlar> Çalışan Kartları - Sağ tuş açılır menüde Çalışma Bilgileri altında "Geçici Görevlendirmeler" den ya da Çalışan Yönetimi> Hareketler> Geçici Görevlendirme Talepleri ekranından yapılır.



Geçici görevlendirme işleminde;

İşyeri seçiminde çalışanın geçici olarak görevlendirileceği işyerini belirtir. Kayıtlı işyerleri listelenir ve ilgili tanım seçilir.

Birim seçiminde çalışanın görevlendirileceği üniteyi belirtir. Kayıtlı üniteler listelenir ve ilgili tanım seçilir.

Proje seçiminde ise görevlendirmeler projelerle ilgili olabilir. Bu durumda geçici görevlendirmenin yapıldığı proje kodudur. Kayıtlı proje tanımları listelenir ve ilgili tanım seçilir.

Aynı zamanda muhasebe bağlantısı için analiz boyutu masraf merkezi seçilir. Geçici görevlendirmeye ait bilgilerin girişi yapılıp kaydedilir.



Çalışana ait her geçici görevlendirme bilgisi aynı şekilde kaydedilir. Çalışan Yönetimi> Raporlar> Geçici Görevlendirmeler Listesi ile raporlanabilir.